ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: ti tadiaľ teraz bude pršať

-> Dušan: preco mas na aute reklamu IMF, co ta zacali sponzorovat? :D
-> minno: nijak

-> Dušan: a diery po strieške si ako zaondil?
-> Sepp: jej udělal jsem jiný řešení.
Pěknej výkon. Ten spojler ze střechy jsi sundal? Na posledních fotkách ho není vidět.
-> Eidy 01.06.13 17:18:01:
To vždycky na Dieselpoweru.... Jak jednou člověk auto (TDI) chipne, tak už to pak jde samo, větší vstřiky, pak větší turbo k tomu FMIC, pak spojka, pak to omrzí, takže zase větší vstřiky + větší čerpadlo, zase nestíhá turbo, takže větší turbo, k tomu musí větší FMIC ... no a to už je 240 k a dál už to jde pomalejc.

-> minno: Tak sednout do sériovky by mi ani snad nevadilo. Má to "mizernej" motor, podvozek, brzdy, takže to nikam neženeš a jen si tak užíváš.
-> Eidy: a potom človek sadne do 105ky a čuduje sa, čo s tým autom je.
-> Dušan: Podle mě bysme si rychle zvykli i na 300k. I na 500k. Na tohle se zvyká rychle. Až moc rychle.
-> Eidy: asi mame neco spolecn. Ja nevim proc resime porad ty 4 hrnky a nelupneme tam aspon 8 hrnku a k tomu 2 sneky. Tam uz je potencial vetsi.

-> Dušan: Nepřijde mi to nic extra. Bohužel už mi to přijde skoro málo.
-> Eidy: tak zrovna u tebe strach nemam, taky ti neprijde 150 koni jako neco extra ve skodovce

-> Dušan: Tak to máš teda odvahu. Vždyť já třeba vůbec neumím řídit.

-> Eidy: j nemam s tim problem pokud je to nekde na rozumnym miste a do rozumne rychlosti. Nejsem sebevrah abysme nekde leteli 150.
-> Dušan: Jak to myslíš, osobně? Jakože nás pustíš za volant?
-> palinator: zatim drzi a kdyz nevydrzi tak bude dalsi :)
-> Dušan:
A co když ti někdo rozerve diferák? To už bude konec tipovaček v Čechách co? Nebo bude korkovej špunt pod plynem?
