
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:09:22
05.07.2013
05.07.2013

TechniX
-> peti: nejen na volnoběh 

12:58:14
03.07.2013
03.07.2013

peti
-> TechniX: a tocili do 9 tis 

11:54:31
03.07.2013
03.07.2013

TechniX
-> Dušan: to může většina virtu potvrdit, kdysi dávno tu byla doba že měl každý 100HP 

11:46:46
03.07.2013
03.07.2013

Dušan
-> minno: i 105ka muze mit 105 koni :)
10:00:11
03.07.2013
03.07.2013

minno
-> peti:
Znie to tak famózne




23:13:24
02.07.2013
02.07.2013

peti
-> minno: akoze co? dusan pochopil ze 1,5 turbo neni to prave a tadeto cesta nevedie, tak zacal chystat ostru atmosfericku 105ku 

22:38:40
02.07.2013
02.07.2013

minno
-> Dušan: mňa by zaujímalo hlavne to, čo sa vylepšuje

15:09:26
02.07.2013
02.07.2013

Dušan
-> minno: noo to ani primo ne, ale neco se opravuje, neco vymenuje a neco vylepsuje. 

13:50:20
02.07.2013
02.07.2013

minno
Tu skapal pes. Chystá sa 1.6T? 

12:46:48
14.06.2013
14.06.2013

Dušan
-> m8rinek: jo to nevim, ja to jen zadal na upravu.
12:46:06
14.06.2013
14.06.2013

Dušan
-> Eidy: nepotkalo se to na fest. Jen se proste oklepal takze o pist. Kazdopadne pujde ven na kontrolu stejne jako ostatni ventily a hlava na opravu.
12:44:02
14.06.2013
14.06.2013

Eidy
Aj sakra. No píst asi pořádně prohlídnout, případně nechat proměřit, ale jinak by to mohl zvládnout i nadále. Jen by bylo lepší všechny svážit. I když ono to bude spíš zatlučený dovnitř, než že by to chybělo. No a změřit ojnici.
12:40:46
14.06.2013
14.06.2013

m8rinek
-> Dušan: Jaký má ten ventil parametry?
12:39:51
14.06.2013
14.06.2013

Dušan
-> m8rinek: peugot
12:39:25
14.06.2013
14.06.2013

m8rinek
-> Dušan: Co to je za ventil? Alfa? Co se týče seriovejch škodováckejch tak to jsou sračky snad z oceli na hřebíky...
12:38:34
14.06.2013
14.06.2013

Dušan
pist by to mohl rozdejchat
12:38:24
14.06.2013
14.06.2013

Eidy
-> Dušan: Přetrženej ventil? Je to potkaný?
12:37:39
14.06.2013
14.06.2013

Dušan
12:37:13
14.06.2013
14.06.2013

Dušan
tak uz to zase nejede. Rekl bych, ze v tom turbo nema vubec prsty ba naopak vada materialu.
17:04:37
11.06.2013
11.06.2013

Dušan
-> Eidy: oni nemaji seriove auto, ale aspon vim kam se smerovat 
