
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:00:41
13.03.2011
13.03.2011

jarda.u1
-> Dušan: tak to je stejne jako u nas
.Diky za info

21:59:52
13.03.2011
13.03.2011

Dušan
-> jarda.u1: celkova cena se snizenim cca 2500CZK
21:56:23
13.03.2011
13.03.2011

jarda.u1
-> Dušan: kolik stala uprava hlavy na gufera ventilu a tvrda vyfukova sedla jestli se muzu zeptat?
22:26:23
12.03.2011
12.03.2011

Dušan
-> Skododlak: ta byla tak shnila ze to nemelo cenu. Hlavne mela ta kastle úres 200t km a stala za prd. 

19:05:00
12.03.2011
12.03.2011

Skododlak
Dobry vyfuk :) a prec osi sa vlastne musel zbavit tej predoslej ?
21:43:40
07.03.2011
07.03.2011

Dušan
-> Peca: dorazy jsou lehce vylesteny takze to tam asi chodi. Ale na me je to porad dost vysoky 

20:44:58
07.03.2011
07.03.2011

Peca
Jak fungujou ty otoceny misky dorazu ve spolupraci s pruzinama 220mm? V provozu zadny problem? Co svetla vyska?
20:01:53
20.02.2011
20.02.2011

Dušan
-> minno: jeste ne

18:46:25
20.02.2011
20.02.2011

minno
-> Dušan: to je už tá 120 hlava? :-)
18:41:52
02.02.2011
02.02.2011

Dušan
-> minno:
to uz mi bylo vcelku prijemne 


10:42:08
02.02.2011
02.02.2011

MOLSO
-> minno: lebo piskali
a na jihomoravaku som isol hend rano oskrabat platničky o obrubnik aby som nepiskal ako lokomotiva 


10:37:51
02.02.2011
02.02.2011

minno
-> MOLSO: prečo si škrabával platničky? :)
To som našiel náhodou na youtobe medzi mojimi starými videami :) rok 2009
To som našiel náhodou na youtobe medzi mojimi starými videami :) rok 2009
09:14:21
02.02.2011
02.02.2011

Karel.
-> minno:



09:07:24
02.02.2011
02.02.2011

MOLSO
-> minno:
velice prijemny
zlate casy ked som mal este 2piesty a skrabal som platničky o beton po ranu



zlate casy ked som mal este 2piesty a skrabal som platničky o beton po ranu

10:30:11
20.01.2011
20.01.2011

Dušan
-> minno: je to hrozny, ale jezdit stejne v tomhle pocasi nemuzu tak me to tolik nevadi. Zatim zacnu delat na necem dalsim 

09:56:19
20.01.2011
20.01.2011

minno
-> Dušan: tak dlho čakať by som ja asi nevydržal :))
09:06:24
18.01.2011
18.01.2011

Dušan
-> minno: nic a bude to jeste trvat. Jako vzdy kdyz neco nekomu dam tak to trva, protoze maji vedlejsi problemy.
08:59:39
18.01.2011
18.01.2011

minno
-> Dušan: hlava zatiaľ nič? :)
20:17:43
13.01.2011
13.01.2011

MOLSO
-> Dušan:


