
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:36:31
14.03.2011
14.03.2011

afro100
-> minno:



21:31:49
14.03.2011
14.03.2011

minno
afro100 14.03.11 21:17:58 napsal:
→ Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela
prekvapkani … zozaciatku :)
to vše do rýchlosti 40 km/h
→ Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela
prekvapkani … zozaciatku :)
to vše do rýchlosti 40 km/h

21:18:04
14.03.2011
14.03.2011

Star LC20
-> Dušan: To věřím 

21:17:58
14.03.2011
14.03.2011

afro100
-> Dušan: Tak aj so seriovym eR byvaju ostatni docela prekvapkani ... zozaciatku :)
21:11:09
14.03.2011
14.03.2011

Dušan
-> Star LC20: tak s tou upravenou Fabii uz kdejaka seriovka neujede
. To uz se obcas zapoti aby ujeli.

21:07:49
14.03.2011
14.03.2011

Star LC20
-> afro100: Jasně, člověk musí být realista a uvědomit si, že i s upravenou fabií mu ujede kdejaká novější sériovka. Prostě jak říkáš, záleží na tom, co od toho kdo čeká. Já bych na Tvým místě taky nedával 8mi kanál, s 5ti kanálem zachováš toho ducha Té stovky. A právě proto se mi líbí, že si Dušan upravil 120cu. Prostě osobitý přístup.
21:02:32
14.03.2011
14.03.2011

afro100
-> Star LC20 14.03.11 20:57:18: presne tak som uvazoval aj ja,
ale, ked si to tak clovek vezme, dneska na ceste nemas supera, pretoze kazda ojetina za ~ 60 tkč Ta spraska na pockanie ...
... dalsia vec ale, ze je na majitelovi ako sa k tomu stavia a co od toho caka, napr. ja 8-kanal do kila davat nebudem, zostanemu u poladenej 120 LS, kt. bude sviznejsia nez seria. A to mi staci ... zatial :D
ale, ked si to tak clovek vezme, dneska na ceste nemas supera, pretoze kazda ojetina za ~ 60 tkč Ta spraska na pockanie ...
... dalsia vec ale, ze je na majitelovi ako sa k tomu stavia a co od toho caka, napr. ja 8-kanal do kila davat nebudem, zostanemu u poladenej 120 LS, kt. bude sviznejsia nez seria. A to mi staci ... zatial :D
20:57:18
14.03.2011
14.03.2011

Star LC20
-> Dušan: Já bych to tak neodbýval. Myslím, že ostrá 120ka má svoje kouzlo
. Kdo jinej to má?

20:52:45
14.03.2011
14.03.2011

afro100
-> Dušan: :)
20:51:38
14.03.2011
14.03.2011

Dušan
-> afro100: kdo vi, resit to nebudu protoze se s tim lenochem neda jezdit
. Musim tam hned prasknout fabii

20:48:17
14.03.2011
14.03.2011

afro100
-> Dušan: A rozdelovač z eRka by tomu trošku nepomohol ?
20:46:57
14.03.2011
14.03.2011

Dušan
nezapomente ze to ma v zakladu 36kW
a zene to Pavlicek 


20:37:14
14.03.2011
14.03.2011

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: ale každopádne paráda 

20:36:17
14.03.2011
14.03.2011

Star LC20
-> Dušan: Já sem napočítal cca 15 vteřin z 0-100. To je zrychlení, řekl bych na 120ku, až moc dobrý. Samozřejmě s fábií se to asi nedá srovnat. Škoda, že nemáš srovnání se sériovou vačkou. Zajímalo by mě, jak se na tom podepsala ta Poulíčkova vačka. Ale jinak s to dobře vyladil. Frajeřina 

20:35:29
14.03.2011
14.03.2011

Dušan
-> Lubes: vsak o to tam slo, aby to jelo aspon jako 130ka
20:33:44
14.03.2011
14.03.2011

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: nejde to zle
...ale myslím že moja sériová 130tka ide asi lepšie alebo minimálne rovnako dobre :-)

20:31:28
14.03.2011
14.03.2011

Dušan
-> Star LC20: no nevim, me to teda jako takovej zazrak zasenepripada
asi jsem zvyklej na jiny kafe

20:28:06
14.03.2011
14.03.2011

Star LC20
-> Dušan: Sakra to teda upaluje
To by utřelo leckterýho favorita i feldu, což ?
