ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Mates: dockas se
-> Tuner#2: lakoval jsem to sam a na nekterych mistech to jde videt, takze to musim napravit. Vyfuk jsem vzal co mi prisel pod ruku

a jsem s nim spokojeny. V predu - 1 zavit, vzadu kyvka a tusim ze jsem to nekratil. Uz je to dyl tak si neco nepamatuju

-> Dušan: Tak to je šok

moc pěkný. Lakovals nakonec sám a nebo lakovna? Škoda toho výfuku, co že jsi nešel do schovaného, mám pocit, že jsi řešil i od Bohouše ne? Složený to je pěkně, na jakých hodnotách jsi vzadu/vpředu.
upraveno 1x, naposled 10.04.2011 20:37:22
-> Dušan: Nádhera,pěkná škodna a ten lak z ní uděla krásné auto.Pěkně lěží na zemi,takhle bych to chtěl,já to mám zatím jak kozu

.
-> Dušan: Myslel jsem si to. Stejná volba.

-> MOLSO: pekny to je, ale za ty prachy to taky neni 100%. Ikdyz musim rict ze ja osobne jsem spokojen.
-> Dušan: je krutoprisny oproti tebe mam valčekolak syntetikou

-> OndraKrupi-TenČtvrtý: zatim byly jediny
-> Hurdis: diky, klasika 8125
-> MOLSO: zase tak krutoprisny neni

videl jsem lepsi
-> Kurier Grobar: zase tak nizky to neni, mel jsem dost nalozeno

fajne ju máš nízko, koľko cm od zeme máš pred?

-> Dušan: auto pěkné a krásný lak
hustodemonsky krutoprisny lak

Sakra barva. Gratulace. Co je to za odstín?
-> ondrej1: diky

jsem rad ze se nekomu libi

Včera som vydel toto auto na vlastné oči a je fakt nádherné

-> minno: 
bylo podobny mymu tak se chci pochlubit cizim perim

-> Dušan: prečo sem dávaš fotky cudzieho auta?

par prvnich fotek

, pozdeji dodam v plnem rozliseni
-> Petr81: asi tak

. Peknej zvuk a vykon se taky nejakej sesel.

-> Dušan: Ale prosím tě, po deseti letech konečně pořádnej lauf.