skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:55:50
13.04.2011
13.04.2011

Jindas
-> Dušan: Když na tuhle škodovku koukám,tak mě připadá jako vlk v rouše beránčím.... aneb fabia rulez :) Fakt výborná práce :)
07:12:56
13.04.2011
13.04.2011

Dušan
-> Kapřík: preferuju se sipkovou 

06:59:46
13.04.2011
13.04.2011

Kapřík
-> Dušan: krásná barvička, hezky jsi vybral

18:55:56
12.04.2011
12.04.2011

Dušan
-> kraska98: dik, to byl ucel 

17:48:39
12.04.2011
12.04.2011

kraska98
nadherná škodovka ten lak je dodal šmrnc
11:15:54
11.04.2011
11.04.2011

Dušan
-> Šulda: patri tam 2 kostky, jedna 3 dirova klasicka a pak jedna 4 dirova. Jeden okruh ( 3 dirovy ) je jen predek a druhy okruh ( 4 dirovy ) je predek + zadek.
10:47:44
11.04.2011
11.04.2011

Šulda
-> Dušan: Zdar hele jaká tam je ta kostička (rozdvojka) nad přední nápravou aby to šlo na 2 hadice 4P jsem si něco koupil ale asi je špatná mužeš mě to najíít někde na netu nebo foto blíže jak to vypadá ? dík
09:59:04
11.04.2011
11.04.2011

Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
-> Dušan: velmi krasne auti,a farba ties pekna



07:23:20
11.04.2011
11.04.2011

Dušan
-> Kurier Grobar: kazdy otackomer ma rezervu. Bylo by blby kdyby byl jen do 5000
.
-> stika87: cernej plech nechci
To je hnus 

-> stika87: cernej plech nechci


00:45:01
11.04.2011
11.04.2011

Kurier Grobar
-> afro100: ja som si nevšimol: Motor 1: Fabia 1.4 8V :D čiže nečudujem sa .........prečo je na budíkoch do 8000?
00:36:22
11.04.2011
11.04.2011

afro100
-> Kurier Grobar: lenze zalezi aky ... seriovy ma strop okolo 5 tis, upraveny sa da tocit viac ...
00:29:56
11.04.2011
11.04.2011

Kurier Grobar
to sa ti nic nestane ked tak tocis agregat do 6-7000 otacok? ta som chcel sa s kamaratom ray predbiehat a som tocil 4000tisic a som sa bal aby sa autu nic nestalo
00:15:36
11.04.2011
11.04.2011

stika87 - Maschinenführer
mozna bych pred jeste trochu sestrelil a jinak nepremejslel si o cernejch listach na prazich ? ale jinak bomba s tim lakem si prekvapil ;-)
22:17:38
10.04.2011
10.04.2011

minno
-> Dušan: lak ozaj super, ináč teraz keď vidím tie fotky tak rozmýšľam, že takáto karoséria sa ti aj tak musela super robiť, už si to mal v červenej základnej farbe ako predprípravu a bez roboty
A navyše žiadna potrebná gitovačka lemov, prahov.... To sa potom robí


22:04:56
10.04.2011
10.04.2011

Star LC20
-> Dušan: Auto hezky prokouklo, a myslím, že lak v rámci možností vydařenej. Nemáš se zač stydět. 

21:38:29
10.04.2011
10.04.2011

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: tak to je samozrejme 

21:37:32
10.04.2011
10.04.2011

Dušan
-> Lubes: ja to rikam porad ze seriovka ma neco do sebe
21:33:54
10.04.2011
10.04.2011

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: je naozaj brutálne krásna :-)...stále pravdivé a jednoznačne najpôsobivejšie je že v jednoduchosti je krása 

21:21:03
10.04.2011
10.04.2011

Dušan
-> Tuner#2: vcelku spokojenost, je to tvrdy jak kamen, jen tlumice potrebuju poradny.
21:19:34
10.04.2011
10.04.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 10.04.11 20:57:37: Pěkný, pěkný a s podvozkem spokojenost?