skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
19:15:02
14.07.2011
14.07.2011

Timil - zrušená registrace
nádherné opravdu se na ni krásně kouká ;)
17:08:39
14.07.2011
14.07.2011

Shatter
-> Dušan:
..no tak záleží na ET...s mojimi kolesami je zadok teraz cca tak ako predok

22:34:42
13.07.2011
13.07.2011

Dušan
-> Shatter:
to uz je moc. Dam tam 1cm at nemusim menit stefty

22:09:42
13.07.2011
13.07.2011

Shatter
-> Dušan: presne tak..3cm podložka to tak akurát dorovnáva
17:14:45
13.07.2011
13.07.2011

Dušan
-> Eidy: ale vzadu musi byt podlozky, protoze je to nejaky uzky. Resp predek moc sirokej 

23:15:35
12.07.2011
12.07.2011

Eidy
Moc pěkný kola. Ty tomu sednou jak zadnice na hrnec.
23:10:47
12.07.2011
12.07.2011

Shatter
-> Dušan: to chcem tiež, preto som sa pýtal..skúšal som také krytky z fabie, ale sú asi o 1mm väčšie než mám otvor na podložke
22:29:06
12.07.2011
12.07.2011

Dušan
-> Shatter: vsak v pohode, treba nejakz dodelam 

22:28:05
12.07.2011
12.07.2011

Shatter
-> Dušan: ach áno, moja chyba, na fotke 161 to tak vyzeralo.
16:52:14
12.07.2011
12.07.2011

Dušan
-> Shatter: zadny tam nemam. Jsou to jen naboje
15:35:53
12.07.2011
12.07.2011

Shatter
-> Dušan: zčoho sú vzadu tie stredové pokličky?
21:38:19
11.07.2011
11.07.2011

Dušan
-> Čokin: u me je to jiny. Kdo brzdi nevyhrava
. Musim mit auto v ramci moznosti seriovy 


18:03:46
11.07.2011
11.07.2011

Čokin
-> Dušan: Kdy tomu dáš na zadek pořádné brzdy pane ???
19:56:33
10.07.2011
10.07.2011

Dušan
-> Matulo: musel bych zmerit. Napsano to na nich neni
17:46:11
10.07.2011
10.07.2011

Maťulo
-> Dušan: ake maju ET???
17:44:41
10.07.2011
10.07.2011

Dušan
-> Matulo: vzadu bude jeste podlozka 1cm, ale lezou vic nez Jupiky
17:34:58
10.07.2011
10.07.2011

Maťulo
-> Dušan: kola su krasne len sa mi zdaju strasne uzke a utopene hlboko vnutri...
17:30:11
10.07.2011
10.07.2011

Dušan
-> Labros: ty kola na tom vcelku velikostne sedi nevypada to prave vubec prehnane, ale to je hodne o chuti kazdeho.
23:45:12
09.07.2011
09.07.2011

Labros
-> Dušan: Ale líbí se mi ty svody.
23:44:14
09.07.2011
09.07.2011

Labros
-> Dušan: Kola samy o sobě jsou dobrý, škodovka sama o sobě vypadá super, ale dohromady je to takový nějaký divný.. Možná jsou ty kola moc velký.