skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
17:34:58
08.08.2011
08.08.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Kterou verzi s dorazem máš? Objednávals sám a na kolik vyšly aktuálně?
20:54:48
01.08.2011
01.08.2011

Dušan
-> Čokin: tak neni to uplne nejhorsi a da se s tim jezdit, ale je to fakt na hovno.
18:09:41
01.08.2011
01.08.2011

Čokin
-> Dušan: Nějak uskakuje? Já bych řekl, že je to neovladatelné..... Počkej až ty GAZy budou docela jsem čuměl jak dobře fungují

11:04:02
01.08.2011
01.08.2011

Dušan
-> minno:
-> Norton: budou

-> Norton: budou
10:28:06
01.08.2011
01.08.2011

Norton
-> Dušan: mno tak potom cakam fotky :o)
09:21:03
01.08.2011
01.08.2011

minno
-> Dušan: večná nespokojnosť čo?

22:22:35
31.07.2011
31.07.2011

Dušan
-> Norton: kola jsou fajn jen to bez poradnych tlumicu nejak uskakuje, ale uz jsou na ceste tak uvidime...
22:16:36
31.07.2011
31.07.2011

Norton
-> Dušan: mno moc pekne... tie kolecka jej seknu a tie pneu zavist :O)
09:32:17
22.07.2011
22.07.2011

Dušan
-> minno: ani se moc nepamatuju. Vim ze jsem to zkousel a zkousel az to klaplo 

08:34:13
22.07.2011
22.07.2011

David.
-> minno: přední 370mm,470mm zadní 430mm jestli se nepletu
08:26:26
22.07.2011
22.07.2011

minno
-> Dušan: ad. fotka č. 67: pamätáš si ešte ktoré hadice sú ktoré? Na fotke máš 6 hadíc, 3 dĺžky. Mne to vychádza: najdlhšie predok, kratšie zadok, najkratšie predok. Je to tak? Ide mi o rozdiel v dĺžke hadíc k 4-piestom.
12:54:47
21.07.2011
21.07.2011

minno
-> Dušan: a ja sa už takmer 10 rokov drbkám stále s tou istou škoduľou

09:24:02
21.07.2011
21.07.2011

Dušan
-> minno: to je prvni auto co jsem sam lakoval
Byla to sice takova matovka, ale melo to neco do sebe. Toto je tak rok 2002 


08:24:42
21.07.2011
21.07.2011

minno
-> Dušan: jj, presne túto fotku tvojej starej škodovice doma mám. Ona bola u teba prestriekávaná? Keď píšeš, že predtým bola červená a potom oranžová.
Ináč sila, toľké roky sa už motať okolo škodoviek
Ináč sila, toľké roky sa už motať okolo škodoviek

16:03:47
20.07.2011
20.07.2011

Dušan
21:33:35
17.07.2011
17.07.2011

Norton
-> Dušan:




21:24:58
16.07.2011
16.07.2011

Dušan
-> Norton: 

18:58:20
16.07.2011
16.07.2011

Norton
-> Dušan: uffff pekne to mas len tak dalej :o)

22:17:15
14.07.2011
14.07.2011

Dušan
-> Timil: to na kazdou
-> Labros: co se tyka mezer kdyz se divas z boku tak je to fajn, ale kdyz se divas zezadu tak nektery novy dvere jaksi nesedi. Holt druhoska

-> Labros: co se tyka mezer kdyz se divas z boku tak je to fajn, ale kdyz se divas zezadu tak nektery novy dvere jaksi nesedi. Holt druhoska

22:01:21
14.07.2011
14.07.2011

Labros
-> Dušan: co tam ale úžasně sedí jsou dveře, člověk zírá, co je taky u řady 742 možný. Takhle pasující škodovku jsem nikdy neměl. Tak hlavně ať plechy dlouho vydrží.