
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:32:32
15.08.2011
15.08.2011

T
-> Dušan: : jasný no, bylo by to hezký 

15:37:48
15.08.2011
15.08.2011

Dušan
-> T: bohuzel
14:55:02
15.08.2011
15.08.2011

T
-> Dušan: : takže neni? 

13:21:03
15.08.2011
15.08.2011

Dušan
-> T: nikdo nerekl ze to tam je 

13:00:54
15.08.2011
15.08.2011

T
-> Dušan: : 15" na 120? jaký kouzelník to zařizoval a kolik to stálo?



10:41:06
15.08.2011
15.08.2011

Dušan
-> minno: tiskovy mluvci
+- tak jak rika Minno, ale Kubina vi.

10:22:30
15.08.2011
15.08.2011

minno
-> Matsoft: kolesá ma legálne a motor má tiež legálne, veď má predsa 120 motor

08:42:19
15.08.2011
15.08.2011

Matsoft
-> Dušan: btw ty kola mas nelegalni stejne jako motor nebo ti je nekde zapsali?
20:58:01
13.08.2011
13.08.2011

Dušan
-> Vrba: blok na 1500. Tlumice tak nejak jezdi, jeste steluju
20:37:54
13.08.2011
13.08.2011

Vrba
-> Dušan: Co to máš za blok motoru? Jinak k těm tlumičum,...dej si bacha aby jsi je neroztřískal o dorazy.Radsi si vyzkoušej jestli je tam rezerva,...u mě nebyla.
15:45:52
09.08.2011
09.08.2011

Dušan
-> radekp: stejneho rozmeru ? Mozna tak 15" 195/65 z Octavie
. Byl jsem prekvapenej ze to ma vcelku mekky bocni casti a diky tomu se to houpe, ale ono je to taky takovy maly placebo ze si toho clovek vsima.

11:36:37
09.08.2011
09.08.2011

radekp
-> Dušan: Tak se 13" vysokou gumou to nemá cenu srovnávat...já myslel jestli nemáš srovnání s gumama stejného rozměru...
07:55:16
09.08.2011
09.08.2011

Dušan
-> radekp: Chova se to uplne jinak nez 13". Uvidim jak to zmeni tlumice. Zatim to melo tendenci pohupovani v zatacce, ale pritom to drzelo. Navic tam zatim nemam zadni podlozky.
07:37:40
09.08.2011
09.08.2011

radekp
-> Dušan: kola máš široká 5,5 palce na 195ky sportovní gumy, to mi příjde málo. Jde to vidět i na fotkách, že boky gum jsou nafouklé, né rovné...ale na fci to nebude mít vliv
jaké jsou jízdní dojmy?

02:24:12
09.08.2011
09.08.2011

Čokin
-> Dušan: To se toho nesmíš bát a pořádně musíš zabrat když chceš sunadat tu šprcku, ona fakt drží jak prase, ale při montáži se tomu stejně nevyhneš
Prostě dole namontuj spodní držáky a chytni to nohama a pak škubni.
P.S. jinak za tohle mě asi hodně lidí sežere ale mě se nechtělo mrdat s úpravou držáků tak jsem ten tlumič normálně obrousil na brusce a taky facháá

Prostě dole namontuj spodní držáky a chytni to nohama a pak škubni.
P.S. jinak za tohle mě asi hodně lidí sežere ale mě se nechtělo mrdat s úpravou držáků tak jsem ten tlumič normálně obrousil na brusce a taky facháá

20:29:07
08.08.2011
08.08.2011

Dušan
-> radekp: uzka ? jako pocet palcu ? Sedi to tam jak prdel na hrnec a kola uz sedi taky pekne. Clovek se jen nesmi bat se do nich oprit
20:26:12
08.08.2011
08.08.2011

Dušan
-> Tuner#2: zbytecny, nic pod tim neni skoda-virt.cz/cz/.../1509
77-cokin
20:23:29
08.08.2011
08.08.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 08.08.11 18:33:37: Pěkná cenovka a zaber, sundat to jde 

20:20:51
08.08.2011
08.08.2011

radekp
-> Dušan: Co gumy? kola jsou asi dost úzká,že?
Kolik stály pneumatiky a jak drží?
Kolik stály pneumatiky a jak drží?
18:33:37
08.08.2011
08.08.2011

Dušan
-> Tuner#2: objednaval sam a vyslo to nejak na 7800CZK tusim. Doraz nevim, nejak jsem to moc nezkoumal, ale nejde mi sundat to kryti tak uvidim. Jinak proti klasickym tlumicum jsou strasne tlusty prasata 
