skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:43:21
18.08.2011
18.08.2011

Dušan
-> Karlos (WIO46): to je proste muj styl. Nejsem na nejaky vizualni zmeny nebo zasahy. Maximalne v ramci modernejsi techniky.
17:58:00
18.08.2011
18.08.2011

Karlos (WIO46)
-> Dušan: Prostě takový čistý styl, jen hezká kola a pořádná technika, to se mi líbí.
20:39:30
17.08.2011
17.08.2011

Dušan
-> Karlos (WIO46):
to potěší 


18:21:44
17.08.2011
17.08.2011

Karlos (WIO46)
Dle mě je tohle prostě jedno z nejpovedenějších eMek na virtu. A jelikož havlik nejezdí, tak asi nejpovedenější.
06:32:32
17.08.2011
17.08.2011

Dušan
-> U-Geen: ozdoba
, Jupitery byly fajn, ale Minatory jsou proste 15" a to je uplne neco jinyho.

22:06:56
16.08.2011
16.08.2011

U-Geen
-> Dušan: pekna ozdoba... jinak super fotky, tyhle kola tomu fakt slusej
21:00:48
16.08.2011
16.08.2011

Dušan
hosi hosi, prece tam nenapisu samicka na zadnim sedadle pod cernym stropem 

19:34:00
16.08.2011
16.08.2011

Norton
-> Péďa17:





19:32:56
16.08.2011
16.08.2011

Péďa17
-> Norton: 

18:36:48
16.08.2011
16.08.2011

Norton
-> Tommyk: urcite kazdy kuka len na to ;OD
18:34:55
16.08.2011
16.08.2011

Hurdis
-> Tommyk: Ještě bez stop od podpatků, na to je přece třeba upozornit.
18:32:05
16.08.2011
16.08.2011

Tommyk
-> Norton: nejlepší je ten komentář u poslední fotky.. "černý strop.."



18:18:22
16.08.2011
16.08.2011

Norton
-> Dušan: mno tak dusanko peknu ju mas :O) ako mam na mysli auto aj frajerku :O) hehe co ste sa boli troska vysantit v prirode :OD
17:20:34
16.08.2011
16.08.2011

Dušan
-> Péďa17: jj to jsou prvni fotky z interieru 

17:15:05
16.08.2011
16.08.2011

Péďa17
-> Dušan: asi tak,koukám na fotky interiéru.pořád jsem přemýšlel co mi u tvého auta chybělo.jinak krásně pokračuješ
17:03:40
16.08.2011
16.08.2011

Dušan
-> Péďa17: copak, nemuzes se vyjadrit slovama ? 

17:02:12
16.08.2011
16.08.2011

Péďa17
-> Dušan: 

19:02:13
15.08.2011
15.08.2011

Dušan
-> U-Geen: vsak vis jak to na uradech je. Nechteji zapsat nic co neni ve vyjadreni.
16:39:33
15.08.2011
15.08.2011

U-Geen
-> Dušan: a zkousels to nechat zapsat? Nebo to byl nekdo jinej?
16:38:25
15.08.2011
15.08.2011

Dušan
-> T: jo to bylo 
