skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:28:46
04.09.2011
04.09.2011

palinator
Není mechanické otvírání 2.k. trochu krok zpátky oproti dejme tomu vyladěnému podtlakovému ovládání?
11:14:43
02.09.2011
02.09.2011

Dušan
-> radekp: v ramci uprav proc ne 

11:10:36
02.09.2011
02.09.2011

radekp
tady se někdo nebojí do toho říznout, teda spíš vrtnout

10:53:23
02.09.2011
02.09.2011

Dušan
-> Milos: jj kola jsou klasika 4x130
10:33:18
02.09.2011
02.09.2011

Milos
ty kola su roztec 130? inak pasnu k autu paradne..no a aj terke svedcia tie tmave vlasy a strih,,, aj k tomu cernemu stropu :-)
09:44:46
02.09.2011
02.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 02.09.11 09:25:07: Palec nahoru 

09:29:36
02.09.2011
02.09.2011

Karel.
-> Dušan: no jo mám málo času a jsem línej
ale už mám doma facetku, takže snad ho dneska nažvejknu
Možná dám i pružiny okruhový



09:25:07
02.09.2011
02.09.2011

Dušan
-> minno: jsem to stihl kdyz byla v praci
09:16:56
02.09.2011
02.09.2011

minno
-> Dušan: pani manželka musí mať radosť

09:15:04
02.09.2011
02.09.2011

Dušan
-> Karel.: ja nedelam veci cely tyden ale celou hodinu 

08:56:55
02.09.2011
02.09.2011

Karel.
-> minno: to chápu, ale Dušan už je nad moje chápání

08:51:50
02.09.2011
02.09.2011

minno
-> Karel.: keď treba niečo spraviť, tak to treba zrobiť hneď

08:43:46
02.09.2011
02.09.2011

Karel.
-> Dušan: to si děláš srandu ne?
Tys to včera rovnou i vyměnil, ty jseš fakt blázen



08:04:52
02.09.2011
02.09.2011

MOLSO
-> minno: kto nezazije nepochopi
ked idem na LSke spotrebaku tak len nadavam co to nejde co to nejde 


07:49:43
02.09.2011
02.09.2011

Dušan
-> minno: to neni, ale to pochopi kazdej az do toho sedne. Holt ten kroutak je znat
07:39:07
02.09.2011
02.09.2011

minno
-> Dušan: ale ani 136 nie je zlá

06:19:35
02.09.2011
02.09.2011

Dušan
-> minno: nejak mi to nedalo
. Ale teda muzu rict, ze vymenit 120ku za fabii je tak velkej prechod ze to je pocitove 2x vykonejsi
. Nechapu jak s tim muz nekdo jezdit


00:00:33
02.09.2011
02.09.2011

minno
-> Dušan: 

21:54:41
01.09.2011
01.09.2011

Dušan
a jinak uz tam mam zase Fabii 

21:53:57
01.09.2011
01.09.2011

Dušan
ja na ni ani nejel
jen jsem se jel objednat na dalsi den. Pry jestli chci tak muzu hned. Emise jsem delal hodinu predtim na druhe strane Brna. Na STK auto jen prohlidl, skonstatoval ze pruziny je prestavba a mel bych je mit zapsany. Jinak na podvozek nerekl nic krome toho ze je videt jak je vsechno upraveny pro bezpecnost. 

