ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> darabos: pokial viem pise sa kombinacia tryska / vzdusnik a ked napisal 125/150 tak som cumel

by to muselo zrat aj z nadrzky ostrekovacov a prilahlych vodnych tokov vsetko
Ak to bolo pisane ako tryska/tryska a vzdusnik /vzdusnik tak som uz tichucko

-> MOLSO: preco? neprecital si osadenie zle? on tam ma 120/200 a 155/140 nie? len napisal trysky spolu a vzdusniky spolu :) ale ak nie, tak jo fakt nedobre, tak ten motor nemoze ani ist
-> MOLSO: ale Dusan ma delsi vacku, ktera netaha takovy podtlak, takze jeho osazeni na tvem motoru bude bohate, ale na jeho motoru muze byt Ok.
-> darabos: ide o to ze som tam mal osadenie 125/190 a zraloto jak tank ... teraz to zere okolo 7l a ide furt pekne .. a dusan to ma uplne uplne mrte bohate

-> MOLSO: ja mam karbec sedr klasika zo 120-ky, diff cca 22.5 a 26.5, objem 1.3, vacka okolo 285/270 a cez vikend som meral bohatost. Osadenie 1. komora 120/190 2. komora 155/140.
zmes na prvu komoru cca 14:1 a na plny plyn okolo 12.5 - 13:1
-> Dušan: tak ja mam vrtany karbec asi tak nejak podobne a mam tam 120/190 a druha komora 145/140...
-> Dušan: ty jo ta prva komora to ma pekne bohate

to musi zrat jak stihacka
-> vhml: zakladni predstih 11° od 4000ot max 30°, karbec 23/26 125/155 200/140, svicku jsem kontroloval jen jednu a byla bilo oranzova pokud nekecam
-> Dušan: pověz barvu svíček, osazení karbu, základní předstih a typ odstředivky
-> Dušan: no vidíš, ty budeš měnit píst a já ještě nemám ložisko a osoustruženou mrkev, ani nevím jestli to stihnu

-> Karel.: dal jsem jinej karbec tak ze to davam na to, ale jelo to krasne

. Nezbyva niz nez vymenit a jedeme dal, jen me sere ze ted

-> Dušan: no do ...

-> Dušan: 
na fábce? ty vole tam musí být už fakt blbě nastavenej předstih nebo bohatost to enní možný

A pak, že mně praskaj písty

uz zase se posral motor

vypada to ze praskl pist a to jsem mel jet dneska na brzdu

Doted to jezdilo 5t km ja vino.
-> Dušan: Co to máš za fešný blok? To je nějaký prototyp, nebo je to nějaký přechod z feldy na fábku? 1500ka je to už z fabryky nebo to někdo vrtal??
-> palinator: uz jsem to projizdel a s plnym to jede moc pekne. Kdyz jedu s lehkosti tak to pocukava, ale jeste to musim procistit a vymenit jedno tesneni.
-> Dušan:
A nemůže se ti taky stát, že místo toho, aby to jelo "hned", to nepojede vůbec?
-> palinator: potrebuju aby to jelo hned a ne az s podtlakem