Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

10:44:58
07.09.2011
MOLSO
-> darabos: pokial viem pise sa kombinacia tryska / vzdusnik a ked napisal 125/150 tak som cumel 3 by to muselo zrat aj z nadrzky ostrekovacov a prilahlych vodnych tokov vsetko 47



Ak to bolo pisane ako tryska/tryska a vzdusnik /vzdusnik tak som uz tichucko 1
10:18:24
07.09.2011
darabos
-> MOLSO: preco? neprecital si osadenie zle? on tam ma 120/200 a 155/140 nie? len napisal trysky spolu a vzdusniky spolu :) ale ak nie, tak jo fakt nedobre, tak ten motor nemoze ani ist
10:06:25
07.09.2011
Alenka
-> MOLSO: ale Dusan ma delsi vacku, ktera netaha takovy podtlak, takze jeho osazeni na tvem motoru bude bohate, ale na jeho motoru muze byt Ok.
10:01:40
07.09.2011
MOLSO
-> darabos: ide o to ze som tam mal osadenie 125/190 a zraloto jak tank ... teraz to zere okolo 7l a ide furt pekne .. a dusan to ma uplne uplne mrte bohate 40
09:45:05
07.09.2011
darabos
-> MOLSO: ja mam karbec sedr klasika zo 120-ky, diff cca 22.5 a 26.5, objem 1.3, vacka okolo 285/270 a cez vikend som meral bohatost. Osadenie 1. komora 120/190 2. komora 155/140.

zmes na prvu komoru cca 14:1 a na plny plyn okolo 12.5 - 13:1
09:17:19
07.09.2011
MOLSO
-> Dušan: tak ja mam vrtany karbec asi tak nejak podobne a mam tam 120/190 a druha komora 145/140...
09:10:04
07.09.2011
Dušan
-> MOLSO: ani ne
08:56:50
07.09.2011
MOLSO
-> Dušan: ty jo ta prva komora to ma pekne bohate 9 3 to musi zrat jak stihacka
08:51:51
07.09.2011
Dušan
-> vhml: zakladni predstih 11° od 4000ot max 30°, karbec 23/26 125/155 200/140, svicku jsem kontroloval jen jednu a byla bilo oranzova pokud nekecam
08:33:42
07.09.2011
vhml
-> Dušan: pověz barvu svíček, osazení karbu, základní předstih a typ odstředivky
08:30:24
07.09.2011
Karel.
-> Dušan: no vidíš, ty budeš měnit píst a já ještě nemám ložisko a osoustruženou mrkev, ani nevím jestli to stihnu8
08:19:10
07.09.2011
Dušan
-> Karel.: dal jsem jinej karbec tak ze to davam na to, ale jelo to krasne 1 . Nezbyva niz nez vymenit a jedeme dal, jen me sere ze ted8
08:17:54
07.09.2011
MOLSO
-> Dušan: no do ... 8
08:06:00
07.09.2011
Karel.
-> Dušan: 9 na fábce? ty vole tam musí být už fakt blbě nastavenej předstih nebo bohatost to enní možný8 A pak, že mně praskaj písty3
08:03:45
07.09.2011
Dušan
uz zase se posral motor 37 vypada to ze praskl pist a to jsem mel jet dneska na brzdu 17 Doted to jezdilo 5t km ja vino.
12:48:32
06.09.2011
Dušan
-> Čokin: 1500 fabrika
11:41:37
06.09.2011
Čokin
-> Dušan: Co to máš za fešný blok? To je nějaký prototyp, nebo je to nějaký přechod z feldy na fábku? 1500ka je to už z fabryky nebo to někdo vrtal??
23:33:18
05.09.2011
Dušan
-> palinator: uz jsem to projizdel a s plnym to jede moc pekne. Kdyz jedu s lehkosti tak to pocukava, ale jeste to musim procistit a vymenit jedno tesneni.
23:28:34
05.09.2011
palinator
-> Dušan:

A nemůže se ti taky stát, že místo toho, aby to jelo "hned", to nepojede vůbec?
22:40:39
04.09.2011
Dušan
-> palinator: potrebuju aby to jelo hned a ne az s podtlakem
Extreme Tyres