skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:39:59
10.09.2011
10.09.2011

Dušan
-> Vrba: sytic nepouzivam, motor po nastartovani drzi sice horsi ale volnobeh, hned od lehkyho zahrati uz to pekne drzi
10:54:43
10.09.2011
10.09.2011

Vrba
-> Dušan: Rid se taky tím jak to jede za studena
mel by jsi hned sundat sytič a po chvilce uz by to melo jit hezky za plynem.Plný výkon vyzkoušej s novýma svíčkama proti kopci a pak se podivej na barvu.At se daří
mel by jsi hned sundat sytič a po chvilce uz by to melo jit hezky za plynem.Plný výkon vyzkoušej s novýma svíčkama proti kopci a pak se podivej na barvu.At se daří
19:33:11
09.09.2011
09.09.2011

Dušan
-> vhml: tak dle rad radsi vic nez min. Nicmene jak casto jedes na 2. stupen ? Jen pri nakladacce a to uz je jedno kolik to bere. Za normalni jizdy ma fabka tah i na1. stupen. Ten teda taky neni malo 

19:31:49
09.09.2011
09.09.2011

vhml
-> Dušan: nebojis se to nakrmit :-)
19:27:58
09.09.2011
09.09.2011

Dušan
Dneska jsem osadil druhou komoru tryskou 170. Takze nyni tam mam tr.125/170 vz.190/140. Jeste se musi doladit kravska vule ventilu za tepla + predstih a musi to jet jak z praku. Jinak komprese uz je zase 15,5 - 16 na vsech valcich 
-> darabos: v te smesi se tak nevyznam. Jaky tam ma byt idealni cislo ?

-> darabos: v te smesi se tak nevyznam. Jaky tam ma byt idealni cislo ?
18:14:21
09.09.2011
09.09.2011

darabos
-> Urbi: je to sedr32 origo 120L diffuzor 22.5mm a 26.5mm, na zaciatku grafu je lahka zataz, plynula jazda a potom od 186. sekundy po 203 je plny plyn na trojku, vidno tam vstrek akceleracnej pumpicky na zaciatku
18:07:34
09.09.2011
09.09.2011

minno
Dušan 09.09.11 06:52:06 napsal:
→ Urbi: clovece pouzivej to kolecko co mas na mysi. O par
radku niz jsou fotky.a ja čítam že človeče používaj to kolečko čo máš v hlave

→ Urbi: clovece pouzivej to kolecko co mas na mysi. O par
radku niz jsou fotky.a ja čítam že človeče používaj to kolečko čo máš v hlave


06:52:06
09.09.2011
09.09.2011

Dušan
-> Urbi: clovece pouzivej to kolecko co mas na mysi. O par radku niz jsou fotky.
00:15:25
09.09.2011
09.09.2011

Petr Urban
-> darabos: O jaký karb. jde ? Mám origo 130 přetryskovaný na 120/190 a 155/150vz. To možná ani nebude stačit k mé vačce
00:12:21
09.09.2011
09.09.2011

Petr Urban
-> Dušan: A co je s tím čtvrtým ? Kroužky nebo hlava ? Předstih bych ladil nekde k hranici 35st.,ale směs opravdu bohatá.
-> darabos: Když se na ten graf dívám, to aby se začal bát i já teda o motor, mám totožné trysky co si napsal a obejm 1390ccm
-> darabos: Když se na ten graf dívám, to aby se začal bát i já teda o motor, mám totožné trysky co si napsal a obejm 1390ccm
21:34:27
08.09.2011
08.09.2011

Dušan
motor je zase v kupe tak uvidime co to udela. Nicmene jsem meril tlaky a mam 16, 15.5,15.3, ctvrty jsem mel 7
. Novy pist sedl jak prdel na hrnec a auto jede pekne tak to zacnu zase ladit

09:54:15
08.09.2011
08.09.2011

Marty_pv
Tady pro porovnání "vzorová" fotka můstků prasklých od detonací
www.ceba.sk/sk/.../3_2_2_ zlomeni_mustku_u_benz__mot oru.aspx
lh3.ggpht.com/_lbtYMre2TD o/.../IMG00109-20100216-21 50.jpg
www.boostedmiata.com/blow n_engine/pistons.jpg
www.ceba.sk/sk/.../3_2_2_ zlomeni_mustku_u_benz__mot oru.aspx
lh3.ggpht.com/_lbtYMre2TD o/.../IMG00109-20100216-21 50.jpg
www.boostedmiata.com/blow n_engine/pistons.jpg
09:41:15
08.09.2011
08.09.2011

Vrba
-> darabos: detonace vlivem chudé směsi
09:38:55
08.09.2011
08.09.2011

Dušan
-> ondrej1: jakoby to v zatezi cvrlika
09:38:21
08.09.2011
08.09.2011

ondrej1
Ako je tie detonácie rozonať od normalneho hluku?čo to robí?
09:26:35
08.09.2011
08.09.2011

Dušan
-> Urbi: predstih je max 30° od 4000ot takze pujdu niz a dam vetsi trysky
08:50:31
08.09.2011
08.09.2011

darabos
-> Dušan:
pozri sa na tento graf, osadenie 120/190 a 155/140 a objem 1289ccm a v zatazi to bolo na hrane
www.vdracing.sk/fotky/Sko da120_AFR.png
(otacky trosku kmitali, mal som to zle nastavene)
u Teba s 1.4-kou to moze byt fakt trosku chuda zmes, ale ako pise Urbi to vypada skor na detonacie...
pozri sa na tento graf, osadenie 120/190 a 155/140 a objem 1289ccm a v zatazi to bolo na hrane
www.vdracing.sk/fotky/Sko da120_AFR.png
(otacky trosku kmitali, mal som to zle nastavene)
u Teba s 1.4-kou to moze byt fakt trosku chuda zmes, ale ako pise Urbi to vypada skor na detonacie...

08:18:18
08.09.2011
08.09.2011

Petr Urban
-> Dušan: Měřil si stroboskopem jaký máš předstih např v 3,4 a 5 tis. ot. ? V 5 tis. ot. a výše už by určitě neměl překračovat s tvojí vačkou hodnotu 36-38 st. ! Ve vysokých otáčkách nejsou ty detonace tak dobře slyšet, ale jsou tam ! Detonacím také pomáhá chudá směs, takže chudá směs + možná vyšší předstih než by měl být = eror. Jinak si nedokážu vysvětlit důvod poškození. Nebo jaký je tvuj názor ?
07:53:38
08.09.2011
08.09.2011

Dušan
-> Vrba: to tak jen vypada
-> Marty_pv: divny je ze pred vymenou karbecu to najezdilo 5t km a ze bych se k tomu nejak choval se rict neda. Provoz proste porad stejnej
-> Marty_pv: divny je ze pred vymenou karbecu to najezdilo 5t km a ze bych se k tomu nejak choval se rict neda. Provoz proste porad stejnej
07:37:29
08.09.2011
08.09.2011

Marty_pv
-> Dušan: pridavam se k pitrsovi, praskly mustky mezi krouzkama jsou uccebnicovym prikladem poskozeni od detonaci