skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:37:22
15.09.2011
15.09.2011

Dušan
trosku jsem zamakal, protoze je zitra sraz tak muzu jet skodovkou
18:29:14
15.09.2011
15.09.2011

minno
-> Tuner#2: ale čo by to nebolo možné, normálka
Ja som mal tiež prestavané auto na vlečku za 1 deň a všetko som robil sám. Stačí sa do toho obuť


18:23:58
15.09.2011
15.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Mám jenom takový pocit a nebo jsi nezaměstnaný a nudíš se doma? Tohle není možný!!! 

17:54:33
15.09.2011
15.09.2011

Dušan
-> Urbi: proste na to vlitnu a je to za chvili hotovy.
Ventil staci osadit listy a je to pekna kyticka
Ventil staci osadit listy a je to pekna kyticka

16:42:57
15.09.2011
15.09.2011

Karel.
-> Urbi: já taky ne
ale už stihl být u mě v práci a dává tomu pěkně


ale už stihl být u mě v práci a dává tomu pěkně


16:33:29
15.09.2011
15.09.2011

Petr Urban
-> Dušan: Jak to děláš tak rychle ? Nechápu 

15:43:53
15.09.2011
15.09.2011

Dušan
tak uz to zase jede :) vymena ventilu nutna, ted uvidim jak dlouho to vydrzi, ale jede to pekne
10:07:38
15.09.2011
15.09.2011

Karel.
-> minno: nemám strach o to, že by to dneska nejelo

10:07:38
15.09.2011
15.09.2011

Karel.
-> minno: nemám strach o to, že by to dneska nejelo

09:20:11
15.09.2011
15.09.2011

minno
-> Dušan: ach jaj...
Nejako to daj dokopy a zajtra príď :)

09:01:09
15.09.2011
15.09.2011

Dušan
-> Vrba: dneska to rozdelam tak uvidim, momentalne je to nepojizdny. Kdyz to dneska opravim tak prijedu, ale bojim se co na to ten ventil. Nahradni dily mam vsechny, ale ventil je upraveny 

08:53:35
15.09.2011
15.09.2011

Vrba
-> Dušan: Je to zvláštní.U sériového motoru jsem se setkal jen s plasklou pružinou.Co vůle ventilů/vůle mezi závity pružiny při stlačeném stavu?A co ventil?Spadl dovnitr a rozmlátil spodek,nebo to nějak zázračně přežilo?Prijedeš s tím zitra?
08:45:57
15.09.2011
15.09.2011

Dušan
-> Vrba: vic jak 6500 to netocim ( jen treba 1ku ) na 3ku a vic to tocim max 6200
08:40:30
15.09.2011
15.09.2011

Petr Urban
-> Dušan: Mám úplně to samé ! jen se nerostřelil talířek, ukousla se jen 5mm ta vyčnivající část ventilu, takže mám ted zarovno ventil s těmi půlměsící a talířkem. Foto dodám. Jinak fotka mého pístu v kartě. Ale proč mi to nemaže, na to sem zatím nepřišel, ložiska ojnic a kliky OK.
08:29:36
15.09.2011
15.09.2011

Vrba
únava materialu nebo odskakování ventilu.Do kolika ten motor vytáčíš?Za tohle můžou jedině otáčky jako hlavní příčina.
07:57:21
15.09.2011
15.09.2011

Dušan
-> 4dams: to si myslim taky, ale aby to nebylo zase necim jinym 

21:21:15
14.09.2011
14.09.2011

4dams
-> Dušan: podľa mňa chyba v materiály
21:18:03
14.09.2011
14.09.2011

Dušan
co to zpusobilo ?
21:15:18
14.09.2011
14.09.2011

Dušan
-> Tuner#2: je to jakoby to jelo na jeden az dva valce, nic moc to nemlatilo, spis jak blbe sestelovany ventil, ale nechtelo to jet. Ujelo to tak asi 200m tak uvidim stav.
20:45:17
14.09.2011
14.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: A nebo tak...
-> Dušan 14.09.11 20:32:51: Nemilé
jak se to vůbec zachová?
-> Dušan 14.09.11 20:32:51: Nemilé
