skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:40:15
19.09.2011
19.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 19.09.11 16:35:17: Tvůj výsledek? Máš někde graf?
16:35:17
19.09.2011
19.09.2011

Alenka
-> Tuner#2: dobre, to jsem prehnal. Tak aspon 14kW :)
16:33:17
19.09.2011
19.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 19.09.11 16:31:17: Na 140Nm se s touhle konfigurací dá dostat, ale 86kW je dle mě nemožné...
16:33:08
19.09.2011
19.09.2011

squalo
-> Tuner#2: nič, na ten zotrvak sa pýtam len preto lebo to neni v karte 

16:31:17
19.09.2011
19.09.2011

Alenka
Jeste 20kW / 15Nm a pojede to jak se na takovy motor slusi a patri :)
16:30:53
19.09.2011
19.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> squalo 19.09.11 16:28:18: Co s tím má společného setrvák? 

16:28:18
19.09.2011
19.09.2011

squalo
-> Dušan: výkon pekný, len ten kruťak trošku menši ako by som čakal, na kolko kilo máš zotrvak stočený?
16:23:51
19.09.2011
19.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 19.09.11 15:59:27: Pěkný výkon, ještě je rezerva v krouťáku
Otázka jak přesně to taky měří... BTW bude graf?

15:59:27
19.09.2011
19.09.2011

Dušan
-> minno: asi mala mezera u dorazu.
Jinak dnesni brzda rekla 66kW 125Nm
Jinak dnesni brzda rekla 66kW 125Nm
10:53:30
19.09.2011
19.09.2011

minno
-> Dušan: tak po zvezení musím povedať že motor šľape krásne :) rozmýšľam ale že prečo ti to auto tak neskutočne odskakuje na nerovnej ceste. Nemáš tam moc malú medzeru medzi dorazmi na prednej náprave? Mi to pripadalo akoby to sedelo na dorazoch. Alebo je ten podvozok fakt už tak tvrdý, že to už robí na takom ľahkom aute bordel.
12:23:30
16.09.2011
16.09.2011

Dušan
-> Kurier Grobar: ja tez
-> Urbi: vydrzi nevydrzi, ale to musi jet porad i po mereni takze je jedno jestli to umre ted nebo potom
-> Urbi: vydrzi nevydrzi, ale to musi jet porad i po mereni takze je jedno jestli to umre ted nebo potom

11:54:55
16.09.2011
16.09.2011

Petr Urban
-> Dušan: Už opatrně s nastavováním...at to chvílu vydrží :) i když u tbe není problém spravovat jakoukoli závadu v rámci dne vidím
Na brzdu sem velmi zvědav.

11:21:24
16.09.2011
16.09.2011

Kurier Grobar
-> Dušan: to sa teším na tabuľku potom :)
11:17:08
16.09.2011
16.09.2011

Dušan
-> Vrba: pist byl v pohode, jen klasicky orazeny ventil v miste vybrani pistu, zahlazeno a jede to ok. Musim to rozjezdit, V pondeli to jde na brzdu, teda jestli to vydrzi 

10:55:29
16.09.2011
16.09.2011

Vrba
-> Dušan: Obdivuju to nasazení Pane.Píst OK nebo šel taky?
08:07:21
16.09.2011
16.09.2011

Mr.Lumpy
-> minno: to není jen o šroubkách, ale že je něco v řiti a musí se to vyměnit, nějakej díl, manžeta atp...
22:21:54
15.09.2011
15.09.2011

minno
-> Mr.Lumpy: aha, no tak s týmto ja zas problém nemávam :-) Nie je nad to dávať zakaždým všade šróby a matice nové.
22:11:30
15.09.2011
15.09.2011

Mr.Lumpy
-> minno: vono spíš že neviš co se vysere, utrhneš šroub (pak ho půl dne odvrtáváš), zjistíš že něco co by mělo být v pohodě, je v perdeli atp...
Baví mě to, ale ser mě to :-)

21:55:32
15.09.2011
15.09.2011

minno
-> Mr.Lumpy: no tak to je už na každom súdruhovi ako si to pripraví.... ak príprave nevenuješ pozornosť tak je jasné že ťa niečo vždy prekvapí a si v prdeli.
21:23:12
15.09.2011
15.09.2011

Mr.Lumpy
-> minno: hlavně musíš mít vše připravený a né jako já, kterej zjistil že mu chybí šroubek a musel čekat 2 dny než otevřou krám :-D