
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:26:43
19.09.2011
19.09.2011

Dušan
casem na youtube nahraju video z mereni. Nejak mi nejde do hlavy jak muze vedet kde ma motor ty otacky kdyz je nikde nesnima
. Meri to jen otacku kola z valce ale prumer kola se nezadaval ani nemeril. Osobne se v tom nejak nevyznam, toto bylo dynamicke mereni tak nevim jaky jsou dalsi....

21:19:24
19.09.2011
19.09.2011

darabos
-> Tuner#2: ja som mal vo favo motore od squala taku vacku a merane s IMF zapalkom max vykon sa ukazoval tiez okolo 5500, ale co namera IMF vobec nie je smerodajne...takze to len tak na margo
21:19:05
19.09.2011
19.09.2011

Dušan
-> Tuner#2: to by pak chtelo zajet jeste na nejakou jinou brzdu a porovnat
21:16:30
19.09.2011
19.09.2011

Dušan
-> minno: pro tebe na dve auta
Pro me tak na pulku 


21:02:43
19.09.2011
19.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 19.09.11 19:25:57: Na 278° vačku je výkon posazen celkem dole v podstatě jako u mě, čekal jsem ho kolem těch 6000 - 6100. Druhá otázka je jak to fakt měří 

20:32:46
19.09.2011
19.09.2011

minno
-> Dušan: výkon podľa mňa slušný.
19:29:53
19.09.2011
19.09.2011

Marty_pv
-> havlik: projel jsem Kapříkovo téma a koukám že Sudoma a jeho hausnumerogenerator maskovaný jako "brzda" tvoří furt ty samé nesmyslné grafy, akorát čísla se mění
I když něco tam špatně být muselo podle těch tlaků, ví se co to bylo za "renomovanou firmu" která dělala GO?

19:25:57
19.09.2011
19.09.2011

Dušan
prozatimni graf
19:09:30
19.09.2011
19.09.2011

Dušan
Co se tyka toho proc tam neni vic vykonu tak je to samozrejme bud v motoru nebo v brzde. Neco zkusim poladit a premeri se to casem zase. Motor, ale tahne moc pekne, ale ten kroutak se mi nezda.
17:24:48
19.09.2011
19.09.2011

havlik
-> Alenka: nevim myslim si ze hlavu nemenil
17:18:16
19.09.2011
19.09.2011

Alenka
-> havlik: chapu. A podarilo se kaprikovi uz tu poruchu nejak odstranit a dosahnout lepsich vysledku?
17:15:33
19.09.2011
19.09.2011

havlik
-> Alenka: skoda-virt.cz/cz/.../2203
-kaprik-mazlik-136-evo podle me se to doctes v popisu motoru u obou zminenych
17:12:52
19.09.2011
19.09.2011

Alenka
-> havlik: a co mel kaprik spatne? Pise se o tom nekde :D
17:12:03
19.09.2011
19.09.2011

havlik
-> Alenka: já bych o něčem věděl ale to se nesmí říkat :D asi to co měl Kapřík špatně
17:11:00
19.09.2011
19.09.2011

Alenka
-> havlik: alenka mel i upravenou hlavu a vyfuk, takze ten vykon je vzhledem k upravam docela ostuda :)
Dusan tam musi mit neco spatne, ale co, netusim.
Ale taky buhvi na jake byl brzde, jestli to nehazi cisla podle toho, jake je zrovna pocasi.
Dusan tam musi mit neco spatne, ale co, netusim.
Ale taky buhvi na jake byl brzde, jestli to nehazi cisla podle toho, jake je zrovna pocasi.
16:58:37
19.09.2011
19.09.2011

havlik
podle mě je i výkon špatně, nebo prostě tenkrát když to měřil tuner2 tak jim nefungovala brzda dyt ten ma s 265 vackou a v podstate seriovou hlavou 89koni a alenka pise ze mel dokonce 92,5k .
16:54:21
19.09.2011
19.09.2011

Karel.
-> Čokin: výkon jo, ale krouťák je dle mě málo

16:48:22
19.09.2011
19.09.2011

Čokin
-> Karel.: Woe vždyt je to o 16 kW víc než seriový motor co bys nechtěl s origo spodkem ??? 90 koní krásná práce

16:46:28
19.09.2011
19.09.2011

Alenka
-> Tuner#2: nemam, nema mi kdo zaplatit brzdu :D
Ale na dost spatne naladene 1.4 s 265 vackou jsem mel 68kW/130Nm a na 130 to zrychlovalo stejne jako seriova OII 1.9 77kW. Se soucasnou konfiguraci mi na stejnem useku chybi na OII 2.0 TDI nachipovanou na 131kW asi pul auta. Ale jeste nemam poradne upraveno, zajeto ani naladeno, tak snad neni vsem dnum konec :)
Ale na dost spatne naladene 1.4 s 265 vackou jsem mel 68kW/130Nm a na 130 to zrychlovalo stejne jako seriova OII 1.9 77kW. Se soucasnou konfiguraci mi na stejnem useku chybi na OII 2.0 TDI nachipovanou na 131kW asi pul auta. Ale jeste nemam poradne upraveno, zajeto ani naladeno, tak snad neni vsem dnum konec :)
16:41:19
19.09.2011
19.09.2011

Karel.
mně se teda ten výkon nezdá, jsem čekal víc
