Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

21:14:35
22.09.2011
MOLSO
-> Alenka: nu prave ... ja mam spanok kludny a uz riesim len prkotinky okolo 1

sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch 1 ja som spokojny 6
21:14:21
22.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Ty woe, jak jsou tam vyskládaný studenti na praxi 1 líbilo se jim to? 6
21:10:39
22.09.2011
Alenka
-> MOLSO: ja s tim taky nezavodim. Zavodeni je pro decka, poradni chlapi se rezko odvezou v normalnim provozu :D
Nejde o nejake spickove hodnoty, ale dobra 1.4 s 265 vackou a karbecem ma mit treba kolem 100k a to same s 278 vackou zas okolo 110k a jen brzda ti rekne, jestli jeste ma cenu s tim neco delat nebo ne, i kdyz ti prijde, ze to vlastne jede docela fajn. Ja byt Dusan, tak nemam z tech cisel klidne spani a nedam tomu pokoj, dokud z toho nevytlucu vyrazne zlepseni :)
upraveno 2x, naposled 22.09.2011 21:12:27
20:25:22
22.09.2011
MOLSO
-> Alenka: tak ja to nemam na nejake vrcholove zavodenie a neviem co .... ja sa proste pekne rezko odveziem 1 obcas sa ponahanam s nakym samponem v modernom aute a ukazem mu co proto 40 a tak no. ...

zlepsovat je stale co. Momentalne to mam odladene aby to krasne startovalo jazdilo malo zralo nedetonovalo.... este to trochu odhlucnit a budem spokojny na 100 % 1
20:19:11
22.09.2011
Alenka
-> MOLSO: merit. Jen tak zjistis, jestli jeste mas co ladit nebo ne. Ja kdyz jel na brzdu s pocitem, ze tam mam aspon tisic koni a vylezlo z toho mrzkych 93 byl teda rad za facku od reality a jen diky tomu jsem mel motivaci ten motor dotahnuout do stadia, kdy konecne jel jak ma :)
20:11:09
22.09.2011
MOLSO
-> Kapřík: nojo mam hustonskou fabku s 90 HP a 140 Nm. 3
20:01:12
22.09.2011
Kapřík
-> MOLSO: neměřit4
18:27:46
22.09.2011
MOLSO
-> Kapřík: tiez vaham ci zmerat 47 alebo radsej zit v sladkej nevedomosti 40
18:20:00
22.09.2011
Kapřík
-> Dušan: hele to máš tak, jak kdysi řekl Minno, dokud nic neměříš, seš spokojenej. Jak to jednou změříš, zjištíš že máš míň než jsi čekal a akorát tě to sere4 Musíš se s tím psychicky vyrovnat jako já1 4
01:16:34
22.09.2011
Petr Urban
Kolik stálo odměření na brzdě a kde to tam v brně dělají ?
21:14:25
21.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 21.09.11 14:19:30: Však já nepíšu, že se mě to nezdá, ale že to jde v Brně v učilišti naměřit (byť s jiným motorem než má Dušan), tzn. že ta brzda zas tak kecat nebude.
14:21:10
21.09.2011
Gemini
chyba ti tam 10-15 Nm a treba ich najst, oni tam niekde budu...
14:19:30
21.09.2011
vhml
-> Tuner#2: proč se ti těch 96kW nezdá? Z udělany 1,4 vyndat 130koní by neměl problém ne? I když neznam co to bylo za motor, jestli to bylo krmeno SEDRem... :-D
14:13:25
21.09.2011
Petr Urban
-> Dušan: Něco je špatně s nastavením nebo ta brzda fakt naměřila blbost nebo od každýho trochu. Dle mě by tam mohlo být o 10kw více určitě s takovou konfigurací. Nakrmený to dle všeho máš dobře, Vrba říkal že ti to taky docela slušně jede, mě mrzí že sem skrz skurvený motor nemohl dojet na sraz,že bych se sám mrkl. Jaký máš přestih v 1000 ot. nebo jaký máš maximální ? Mě se z podobnou vačkou osvědčilo 13 st. v 1000 ot. + regulace 22st. = 33 max. předstih. Samozřejmě každý motor chce své. Zkusil bych ještě normální kontaktní upravený, nejlépe přeskládat 50kw typ do kontaktního rozdělovače a zkusit, už jsem slyšel dost pochybností o tom že elektronika z fav. nemusí ve vysokých ot. stíhat nebo že pálí s větším zpožděním, i když mě se subjektivně zdálo že mému autu nijak nepoklesá výkon do 6500ot. s tímto rozdělovačem. A nechtěl by si ode mě trubku k výfuku od B.Krejčího, mám ji ted novou nepožitou a asi ji ani nepoužiji,stála mě 1000,- Chtěl sem ji mít jen na srazy, ale stejně se mi to nebude chtít měnit na srazu a dělat hluk i když by to mohlo mít přinos, že by si to na brzdě mohl zkusit s tím. Nevím jak moc to ten L/A výfuk škrtí, dle Bohouše to nahoře škrtí o moc více než jeho plnoprůchozí,ale je možné že v středních ot. to má zase větší krouták. Prej nejlepší je trubka, proto sem ji objednal a hlavně kvuli brzdě,abych věděl jak velký to má přinos, ale počítej s velkým hlukem.
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 14:22:31
00:03:50
20.09.2011
Šediváček
-> Dušan: "Čekal jsem víc" 5 ale je to fakt nějaký divný měření.
21:57:45
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Ve škole v Brně jde naměřit i tohle, pravda na 1,4 s 300vkou vačkou. img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/3228_2007-12-01_ 21-05-28_88.jpg
21:54:07
19.09.2011
Dušan
-> Marty_pv: je to na automobilni skole v Brne. Nic jinyho v okoli neni 8
21:46:08
19.09.2011
Marty_pv
-> Dušan: a kde jsi nakonec měřil? Ten graf na monitoru nápadně připomíná výsledky ze Sudomovy brzdy
21:44:52
19.09.2011
minno
-> Dušan: tak ak to merali len tak ako píšeš tak potom sú tie hodnoty fakt nejaká blbosť.... Bez otáčiek motora sú údaje nerelevantné.
21:29:00
19.09.2011
Vrba
-> Dušan: To je fakt strašně malé číslo na to jak si ten motor poradil i s tou natahanou 3,9
Extreme Tyres