skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
15:39:33
10.10.2011
10.10.2011

Dušan
-> Karel.: to ne, ale nejde mi do hlavy proc motor konci tak brzo tak se bude zkouset
15:27:43
10.10.2011
10.10.2011

Karel.
-> Dušan: neříkej, že budeš stavět další, když objednáváš další pružiny

21:13:12
08.10.2011
08.10.2011

Dušan
resim ventilovy pruziny, jsou nejaky tvrdsi konicky pruziny ? Vim ze treba valcovy pruziny se daji zamenit za nejaky BMW nebo Mini Cooper, ale nikdo nerekne kterej motor :) Vi nekdo ? hledani nepomaha

09:17:44
26.09.2011
26.09.2011

minno
-> Dušan: ale aj tak by ma zaujímalo podľa čoho sa zaznamenávali otáčky motora.
22:47:46
25.09.2011
25.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 25.09.11 21:59:50: Zajímavé, koukal jsem, že to nějak jde rychleji do otáček než mě, ale u mě se měřílo na pětku (vždy se prý měří na nejtěžší převod, protože je pak výsledek údajně nejpřesnější).
21:59:50
25.09.2011
25.09.2011

Dušan
-> Tuner#2: co jsem se dival tak delaji czdy 5 mereni, mereni je na vzdy 4ku. Podle me zkousel do kdy muze tocit, pak se me dokonce zeptal, tak jsem poradil ze klidne do 7mi 

21:53:42
25.09.2011
25.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 25.09.11 21:37:36: Proč to měřil tolikrát? Já měl taky víc měření, ale asi 4x a dost u Tebe to vypadá jak když zkouší i jiné kvalty? Kdy měl za úkol vyšlápnout spojku? v kolika rpm?
19:36:19
23.09.2011
23.09.2011

Alenka
-> Dušan: to je pravda. Vsechno je potreba navzajem vhodne sladit, jinak atmo motor nikdy poradne nepojede.
-> MOLSO: ja uz toho na sprintech zpraskal... Ono jak embecka nic nevazi, tak staci i malo koni, aby na neprilis dlouhe zdalenosti nalozila leccemu. Onehda mi na semaforech neujel nejaky klucik ve zle dymajici Fabii RS. Docela na me civel na dalsich svetlech, asi si rikal, ze ma zatuhlou regulaci turba, kdyz s nim drzel krok takovy dedkomobil :D
-> MOLSO: ja uz toho na sprintech zpraskal... Ono jak embecka nic nevazi, tak staci i malo koni, aby na neprilis dlouhe zdalenosti nalozila leccemu. Onehda mi na semaforech neujel nejaky klucik ve zle dymajici Fabii RS. Docela na me civel na dalsich svetlech, asi si rikal, ze ma zatuhlou regulaci turba, kdyz s nim drzel krok takovy dedkomobil :D
19:32:44
23.09.2011
23.09.2011

MOLSO
chlapci to musite kombinovat s jazdou v seriovej 105 - 120 ke
ucinok dlhodobo trvaly

18:25:22
23.09.2011
23.09.2011

squalo
-> Matulo: pravdiva veta
mne to stačilo tak prvý mesiac ako som to zložil 


18:18:37
23.09.2011
23.09.2011

Maťulo
-> MOLSO: To nebudes nikdy spokojny... Na ten vykon si casom zvyknes a budes chciet viac! 

17:32:37
23.09.2011
23.09.2011

MOLSO
-> Matulo: aj 85 staci ked to ide tak aby som bol spokojny 

17:17:46
23.09.2011
23.09.2011

Dušan
-> Tuner#2: libilo, ani nevedeli co je to za motor, prej favorit 
-> Urbi: v Brne na automobilni skole za 500CZK
-> Alenka: ¨zalezi na konfiguraci a taky cim to krmis.
-> Kapřík: klidne merit at vime kolik maji okolni auta
Jinak pro znale by me zajimalo jak ta brzda pozna v jakych otackach se ten motor nachazi

-> Urbi: v Brne na automobilni skole za 500CZK
-> Alenka: ¨zalezi na konfiguraci a taky cim to krmis.
-> Kapřík: klidne merit at vime kolik maji okolni auta

Jinak pro znale by me zajimalo jak ta brzda pozna v jakych otackach se ten motor nachazi

16:08:16
23.09.2011
23.09.2011

Maťulo
MOLSO 22.09.11 21:14:35 napsal: → Alenka: nu prave … ja mam spanok kludny a uz riesim len prkotinky okolo
sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch
ja som spokojny 
120 francuzskych koni je jak 85 embeckovych ponikov...



120 francuzskych koni je jak 85 embeckovych ponikov...

15:56:59
23.09.2011
23.09.2011

MOLSO
-> Urbi: moj clovek 

15:27:02
23.09.2011
23.09.2011

Petr Urban
-> MOLSO: Tak to bývá, kdo si myslí bůh ví co nemá...tak to pak opravdu nemá. Baví mě to dokazovat šamponům v otcových Golfech 

06:40:51
23.09.2011
23.09.2011

MOLSO
-> Urbi: ide o to ze kamos sa stale dusoval ako mu to taha a jaky tam ma super nadupany motor a na sprinte som ho dal dole no
nic viac nic menej

00:15:55
23.09.2011
23.09.2011

Petr Urban
-> MOLSO: Nemůžeš srovnávat nový na komfort dělaný elektornicky řizený auto s 1.5 tuny a více s 880kg škodovky. Já už sem upustil od naivní představy že budu mít 110k i když mám 284 vačku,ale i tak na tu brzdu pak chci jet. Musel bych dát rovný sání-4klapky karb. a vymyslet úplně jiný druh zapalování, pak už by to jelo i do kopce 

00:11:41
23.09.2011
23.09.2011

Petr Urban
-> Tuner#2: Presně to samí sem si říkal když sem tu fotku viděl...vzpoměl sem si na svou praxi když sem dělal diagnostiku na nějaké audině třeba a jak sem z toho byl unešený :D