Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

15:39:33
10.10.2011
Dušan
-> Karel.: to ne, ale nejde mi do hlavy proc motor konci tak brzo tak se bude zkouset
15:27:43
10.10.2011
Karel.
-> Dušan: neříkej, že budeš stavět další, když objednáváš další pružiny3
21:13:12
08.10.2011
Dušan
resim ventilovy pruziny, jsou nejaky tvrdsi konicky pruziny ? Vim ze treba valcovy pruziny se daji zamenit za nejaky BMW nebo Mini Cooper, ale nikdo nerekne kterej motor :) Vi nekdo ? hledani nepomaha8
09:17:44
26.09.2011
minno
-> Dušan: ale aj tak by ma zaujímalo podľa čoho sa zaznamenávali otáčky motora.
22:47:46
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 25.09.11 21:59:50: Zajímavé, koukal jsem, že to nějak jde rychleji do otáček než mě, ale u mě se měřílo na pětku (vždy se prý měří na nejtěžší převod, protože je pak výsledek údajně nejpřesnější).
21:59:50
25.09.2011
Dušan
-> Tuner#2: co jsem se dival tak delaji czdy 5 mereni, mereni je na vzdy 4ku. Podle me zkousel do kdy muze tocit, pak se me dokonce zeptal, tak jsem poradil ze klidne do 7mi 1
21:53:42
25.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 25.09.11 21:37:36: Proč to měřil tolikrát? Já měl taky víc měření, ale asi 4x a dost u Tebe to vypadá jak když zkouší i jiné kvalty? Kdy měl za úkol vyšlápnout spojku? v kolika rpm?
21:37:36
25.09.2011
Dušan
slibene video z brzdy
Škoda 120L @ 1,4 měření výkonu na brzdě ( 66kW )
19:36:19
23.09.2011
Alenka
-> Dušan: to je pravda. Vsechno je potreba navzajem vhodne sladit, jinak atmo motor nikdy poradne nepojede.

-> MOLSO: ja uz toho na sprintech zpraskal... Ono jak embecka nic nevazi, tak staci i malo koni, aby na neprilis dlouhe zdalenosti nalozila leccemu. Onehda mi na semaforech neujel nejaky klucik ve zle dymajici Fabii RS. Docela na me civel na dalsich svetlech, asi si rikal, ze ma zatuhlou regulaci turba, kdyz s nim drzel krok takovy dedkomobil :D
19:32:44
23.09.2011
MOLSO
chlapci to musite kombinovat s jazdou v seriovej 105 - 120 ke 3 ucinok dlhodobo trvaly
18:25:22
23.09.2011
squalo
-> Matulo: pravdiva veta 4 mne to stačilo tak prvý mesiac ako som to zložil 40
18:18:37
23.09.2011
Maťulo
-> MOLSO: To nebudes nikdy spokojny... Na ten vykon si casom zvyknes a budes chciet viac! 4
17:32:37
23.09.2011
MOLSO
-> Matulo: aj 85 staci ked to ide tak aby som bol spokojny 1
17:17:46
23.09.2011
Dušan
-> Tuner#2: libilo, ani nevedeli co je to za motor, prej favorit 3
-> Urbi: v Brne na automobilni skole za 500CZK
-> Alenka: ¨zalezi na konfiguraci a taky cim to krmis.
-> Kapřík: klidne merit at vime kolik maji okolni auta 1

Jinak pro znale by me zajimalo jak ta brzda pozna v jakych otackach se ten motor nachazi 7
16:08:16
23.09.2011
Maťulo
MOLSO 22.09.11 21:14:35 napsal: → Alenka: nu prave … ja mam spanok kludny a uz riesim len prkotinky okolo 1sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch 1 ja som spokojny 6

120 francuzskych koni je jak 85 embeckovych ponikov... 4
15:56:59
23.09.2011
MOLSO
-> Urbi: moj clovek 1
15:27:02
23.09.2011
Petr Urban
-> MOLSO: Tak to bývá, kdo si myslí bůh ví co nemá...tak to pak opravdu nemá. Baví mě to dokazovat šamponům v otcových Golfech 3
06:40:51
23.09.2011
MOLSO
-> Urbi: ide o to ze kamos sa stale dusoval ako mu to taha a jaky tam ma super nadupany motor a na sprinte som ho dal dole no 40 nic viac nic menej
00:15:55
23.09.2011
Petr Urban
-> MOLSO: Nemůžeš srovnávat nový na komfort dělaný elektornicky řizený auto s 1.5 tuny a více s 880kg škodovky. Já už sem upustil od naivní představy že budu mít 110k i když mám 284 vačku,ale i tak na tu brzdu pak chci jet. Musel bych dát rovný sání-4klapky karb. a vymyslet úplně jiný druh zapalování, pak už by to jelo i do kopce 5
00:11:41
23.09.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Presně to samí sem si říkal když sem tu fotku viděl...vzpoměl sem si na svou praxi když sem dělal diagnostiku na nějaké audině třeba a jak sem z toho byl unešený :D
Extreme Tyres