Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

16:40:07
20.10.2011
Dušan
3 ja to myslel jako hrabani a podobne
12:44:31
20.10.2011
minno
Dušan 20.10.11 09:36:23 napsal:
→ DuriQ:Prasarny s tim
nedelam.
No, ak sa neráta podradzovanie do 2-ky v 80 km/h a pod., tak áno, prasárny "neděláš"3
09:36:23
20.10.2011
Dušan
-> DuriQ: nepripocitava 3 . Taky zalezi jak se k te prevodovce chovas. Me to proste nebralo silu ve vykonu. Prasarny s tim nedelam.
08:54:17
20.10.2011
minno
-> DuriQ 20.10.11 08:46:14: 3
08:46:14
20.10.2011
DuriQ
Dušan: inac nepripocitava sa do vykonu motora aj vykon starteru 3 takze 67kW 3
08:36:30
20.10.2011
DuriQ
havlik: tak pokial nema kazdu prevodovku na salat jak ja tak neni dvovod, ale moj motor potrhal zatial kazdu prevodovku co som mal dnu 3 a to mam smisnu 1.3ku 3
07:01:12
20.10.2011
Dušan
ted to drzi jak ma. Zase tak silny to neni
06:38:24
20.10.2011
havlik
-> DuriQ: pak už bude jen měnit převodovky
22:54:03
19.10.2011
DuriQ
Dušan: tak tam daj keramiku a mas pokoj :)
13:05:56
19.10.2011
Dušan
ale to klouzalo tak moc ze jsem nemohl dat vic jak 3/4 plynu. Uz je tam novy pritlacak, lamela a lozisko. Panecku auto ma najednou jinej tah 3 . Si rikam jestli to predtim uz neprokluzovalo 1
12:49:13
19.10.2011
TTomas
-> Dušan: Myslel nejspis tu klouzajici spojku.
upraveno 1x, naposled 19.10.2011 12:49:24
12:46:03
19.10.2011
Dušan
-> vhml: co ted myslis ?
12:21:46
19.10.2011
vhml
-> Dušan 15.10.11 23:19:15: vyystříkat colou. Jako nouzový řešení naprosto dostatečný
12:05:30
19.10.2011
Dušan
-> DuriQ: cesta ladeni je dlouha. Ono by to mozna nepopraskalo kdybych s tim nejezdil po dalnici a trosku to trapil 1
11:43:12
19.10.2011
DuriQ
Dušan: pane jak to ty robis s tymy piestami 1
jj ja viem ja som expert nato ze mne sa to prehreje pripadne drbne protimrazova zatka 3 ale priznaj sa ze ty ked zlozis motor nanovo tak kakas nato aby si mal spravne nastavene zapalovanie a spravnu zmes , a das mu za co ho to laket 3
22:18:38
16.10.2011
Šediváček
Tak mi se chystáme zajet znova s tím samým motorem a ještě jednou sériovkou na tuhle brzdu, tak pak někam hodíme grafy, aby jste si mohli udělat obrázek, protože tamto měření bylo narychlo s neodladěným motorem spíš z hecu a taky ten graf tak vypadá 1
17:57:40
16.10.2011
Dušan
-> minno: cesta za vykonem je neuprosna8
14:16:04
16.10.2011
minno
-> Dušan 15.10.11 23:19:15: ty sa neponaučíš :-)
23:59:03
15.10.2011
Dušan
ja bych te bezde i veril a nejaky 3k sem tam nehraji roli. Jde spis o tu krivku vykonu
23:34:12
15.10.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Fifa 14.10.11 20:30:23: Co vím, tak se měří doba doběhu versus otáčky válce a od toho se právě v tom programu odvodí ty ztráty v hnaném ústrojí. Na brzdě co jsem byl já bylo i pár dalších kamarádů, TUNER naměřil 160HP s vyšší tlakem turba než v sérii 150HP motor, kamarád na delortech s nějakou noname 280° vačkou 80HP a tady na virtu je ještě jeden graf z té brzdy na skoro sériovém motoru: skoda-virt.cz/cz/.../7490 -sediva-skoda-120-ls

Myslím, že ty hodnoty sedí docela přesně podle ostatních měření.
Extreme Tyres