
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:40:07
20.10.2011
20.10.2011

Dušan

12:44:31
20.10.2011
20.10.2011

minno
Dušan 20.10.11 09:36:23 napsal:
→ DuriQ:Prasarny s tim
nedelam.No, ak sa neráta podradzovanie do 2-ky v 80 km/h a pod., tak áno, prasárny "neděláš"
→ DuriQ:Prasarny s tim
nedelam.No, ak sa neráta podradzovanie do 2-ky v 80 km/h a pod., tak áno, prasárny "neděláš"

09:36:23
20.10.2011
20.10.2011

Dušan
-> DuriQ: nepripocitava
. Taky zalezi jak se k te prevodovce chovas. Me to proste nebralo silu ve vykonu. Prasarny s tim nedelam.

08:54:17
20.10.2011
20.10.2011

minno
-> DuriQ 20.10.11 08:46:14: 

08:46:14
20.10.2011
20.10.2011

DuriQ
Dušan: inac nepripocitava sa do vykonu motora aj vykon starteru
takze 67kW 


08:36:30
20.10.2011
20.10.2011

DuriQ
havlik: tak pokial nema kazdu prevodovku na salat jak ja tak neni dvovod, ale moj motor potrhal zatial kazdu prevodovku co som mal dnu
a to mam smisnu 1.3ku 


07:01:12
20.10.2011
20.10.2011

Dušan
ted to drzi jak ma. Zase tak silny to neni
06:38:24
20.10.2011
20.10.2011

havlik
-> DuriQ: pak už bude jen měnit převodovky
22:54:03
19.10.2011
19.10.2011

DuriQ
Dušan: tak tam daj keramiku a mas pokoj :)
13:05:56
19.10.2011
19.10.2011

Dušan
ale to klouzalo tak moc ze jsem nemohl dat vic jak 3/4 plynu. Uz je tam novy pritlacak, lamela a lozisko. Panecku auto ma najednou jinej tah
. Si rikam jestli to predtim uz neprokluzovalo 


12:49:13
19.10.2011
19.10.2011

TTomas
-> Dušan: Myslel nejspis tu klouzajici spojku.
12:46:03
19.10.2011
19.10.2011

Dušan
-> vhml: co ted myslis ?
12:21:46
19.10.2011
19.10.2011

vhml
-> Dušan 15.10.11 23:19:15: vyystříkat colou. Jako nouzový řešení naprosto dostatečný
12:05:30
19.10.2011
19.10.2011

Dušan
-> DuriQ: cesta ladeni je dlouha. Ono by to mozna nepopraskalo kdybych s tim nejezdil po dalnici a trosku to trapil 

11:43:12
19.10.2011
19.10.2011

DuriQ
Dušan: pane jak to ty robis s tymy piestami 
jj ja viem ja som expert nato ze mne sa to prehreje pripadne drbne protimrazova zatka
ale priznaj sa ze ty ked zlozis motor nanovo tak kakas nato aby si mal spravne nastavene zapalovanie a spravnu zmes , a das mu za co ho to laket 

jj ja viem ja som expert nato ze mne sa to prehreje pripadne drbne protimrazova zatka


22:18:38
16.10.2011
16.10.2011

Šediváček
Tak mi se chystáme zajet znova s tím samým motorem a ještě jednou sériovkou na tuhle brzdu, tak pak někam hodíme grafy, aby jste si mohli udělat obrázek, protože tamto měření bylo narychlo s neodladěným motorem spíš z hecu a taky ten graf tak vypadá 

17:57:40
16.10.2011
16.10.2011

Dušan
-> minno: cesta za vykonem je neuprosna

14:16:04
16.10.2011
16.10.2011

minno
-> Dušan 15.10.11 23:19:15: ty sa neponaučíš :-)
23:59:03
15.10.2011
15.10.2011

Dušan
ja bych te bezde i veril a nejaky 3k sem tam nehraji roli. Jde spis o tu krivku vykonu
23:34:12
15.10.2011
15.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Fifa 14.10.11 20:30:23: Co vím, tak se měří doba doběhu versus otáčky válce a od toho se právě v tom programu odvodí ty ztráty v hnaném ústrojí. Na brzdě co jsem byl já bylo i pár dalších kamarádů, TUNER naměřil 160HP s vyšší tlakem turba než v sérii 150HP motor, kamarád na delortech s nějakou noname 280° vačkou 80HP a tady na virtu je ještě jeden graf z té brzdy na skoro sériovém motoru: skoda-virt.cz/cz/.../7490
-sediva-skoda-120-ls
Myslím, že ty hodnoty sedí docela přesně podle ostatních měření.
Myslím, že ty hodnoty sedí docela přesně podle ostatních měření.