skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:22:52
06.11.2011
06.11.2011

TTomas
-> vhml: Asi castecne jo, ale vic asi dela ta tvoje dlouha jednicka. Ikdyz se mi nejak nechce verit, ze ani na starych or6 si pri rozjezdu neprohrabnes.
10:23:38
05.11.2011
05.11.2011

vhml
-> Čokin: to mi poser jak to děláte, já na 140LS nerozhrabu sériový gumy... Jestli je to odpruzenou spojkou?
23:59:03
03.11.2011
03.11.2011

Čokin
-> squalo: Otázka čemu říkáš zahrabe, mě 80 koní motor taky hrábné s Regalama ale jen když tomu pomužu spojkou, ale to umě není hrabání, pokud se nekouří z gum nemáme se o čem bavit

10:21:16
31.10.2011
31.10.2011

Dušan
asi je cas to vyzkouset 

10:16:09
31.10.2011
31.10.2011

MOLSO
-> minno: v tom že ked máš hlavu s kuželovými tak sa nedá nahodiť dvojstruna bez úprav 
inak by mala mať progresívnu charakeristiku ale aj tak sa furt bojím keď je tam len jedna ...

inak by mala mať progresívnu charakeristiku ale aj tak sa furt bojím keď je tam len jedna ...

10:13:17
31.10.2011
31.10.2011

havlik
-> Dušan: No logicky protože bud to neví nebo se to podle toho dá dohledat v jinym autě:)
09:48:38
31.10.2011
31.10.2011

Dušan
-> havlik: tak co jsem zjistil tak jsou rozmerove stejne jako origo, ale jsou z jineho tvrdsiho materialu. Nic vic nechteji rict
. Navic s tim zdvihem muze byt problem pri max stlaceni

09:30:24
31.10.2011
31.10.2011

minno
a v čom sú akože dobré tie kuželové ventilové pružiny?
21:46:57
30.10.2011
30.10.2011

havlik
-> Dušan: jen tam u toho nemá žádný udaje no
21:46:31
30.10.2011
30.10.2011

Dušan
-> havlik: jj uz jsem na to koukal
21:43:05
30.10.2011
30.10.2011

havlik
18:35:05
22.10.2011
22.10.2011

Dušan
-> Hurdis: ty mas pamet 

18:03:25
22.10.2011
22.10.2011

Hurdis
-> Dušan: To bylo ještě s tím nedovařeným prahem. 

15:16:32
21.10.2011
21.10.2011

Dušan
-> minno: jj tak v roce 2006 

14:51:40
21.10.2011
21.10.2011

minno
-> Dušan: totok si ty, nie?
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2161_2006-05-21_ 19-48-01_28.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2161_2006-05-21_ 19-48-01_28.jpg
21:33:05
20.10.2011
20.10.2011

minno
-> DuriQ 20.10.11 18:27:58: noo neviem neviem, prevodovka a synchrobny zvlásť z toho radosť asi nemajú :)
18:37:04
20.10.2011
20.10.2011

Lubes - zrušená registrace
-> Čokin: -> squalo: som svedok 

18:33:58
20.10.2011
20.10.2011

squalo
-> Čokin: prečo by nemohlo? ked mne to zahrabne na slickoch a to mám vzadu 8,5 palcove avony... 

18:27:58
20.10.2011
20.10.2011

DuriQ
minno: ja nevidim problem pre tu prevodovku aj keby si tam v 100ke dal 2q :) ide o to ci to motor utoci :)) ta prevca skor dostane na prdel ked s nou robis blbosti ako ja :D potom ide docela rychlo do kitek 
Čokin: ked tam namontuje slimaka tak uplne v pohode :D

Čokin: ked tam namontuje slimaka tak uplne v pohode :D
16:46:21
20.10.2011
20.10.2011

Čokin
-> Dušan: To stejně nemůže v životě hrabat na těch 15kách a semislicku.........