skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
07:59:19
02.12.2011
02.12.2011

Vrba
-> Dušan: Potom tedy namontuj naftáka a můžeš točit 1500:P
06:43:11
02.12.2011
02.12.2011

Dušan
-> Urbi: to je spis zvyk z jinyho auta. Neni duvod tocit ve 130 skoro 4000ot.
01:51:11
02.12.2011
02.12.2011

Petr Urban
-> Dušan: Že tě pořád drží jezdit s tak dlouhou převodovkou a ještě by si chtěl delší pětku ? Tady asi rád někdo cestuje

-> Čokin: Na nový motor by možná ani potřeba takové převodovky nebyla...nebo to chceš opravdu neutuchající zrychlení a navazování na nějaký závody kopce ?


-> Čokin: Na nový motor by možná ani potřeba takové převodovky nebyla...nebo to chceš opravdu neutuchající zrychlení a navazování na nějaký závody kopce ?
21:53:43
10.11.2011
10.11.2011

vhml
-> minno: musela by se vyrobit i znova zpatecka
12:44:52
10.11.2011
10.11.2011

Čokin
-> minno: Ano jednička je delší tím krásně navazuje na dvojku v otáčkách a trojka už je zase moc daleko......ještě řeším jestli i kratší 5ku ale asi ano to už by tam byla pořádná díry mezi 4-5.Každopadně zbytek kvaltu bude od Sixty v šikmém zubu, neumím si představit jet na 3 nebo 4ku se zvukem zpátečky. No uvidíme, když to bude naprd postavíme další špajzku to přeci není problém

09:18:56
10.11.2011
10.11.2011

minno
-> vhml: to mi je jasné, ale 1-ku má Čokin už tiež prevarenú za rovný zub.
09:16:49
10.11.2011
10.11.2011

vhml
-> minno: 2 lze změnit jen velmi obtížně
09:13:14
10.11.2011
10.11.2011

minno
-> Čokin: a 2-ku necháš bez zmeny?
08:33:06
10.11.2011
10.11.2011

Čokin
-> Dušan: Letos budu brat od Sixty 3,4,5, a SP budu dávat 3,9ku.
15:35:20
09.11.2011
09.11.2011

vhml
-> Dušan: z 5Q 1203
13:58:32
09.11.2011
09.11.2011

čert
-> Dušan 09.11.11 13:47:48: třeba sixta ji dělá
13:47:48
09.11.2011
09.11.2011

Dušan
5ku mi nikdo delsi asi neudal coz :)
Prevodovka me totiz ceka pres zimu, zajistit 3ku, lepsi 1ka a poradny synchrony
Prevodovka me totiz ceka pres zimu, zajistit 3ku, lepsi 1ka a poradny synchrony
13:42:10
09.11.2011
09.11.2011

Čokin
-> Dušan: Nechal udělat přes Vaška jedničku a zbytek skládal doma.
10:36:00
09.11.2011
09.11.2011

vhml
-> Luky.: cca. 2500-3000. Kontaktujte Honzu5
10:35:27
09.11.2011
09.11.2011

Dušan
na me je i na 3.9 kratka
09:48:07
09.11.2011
09.11.2011

Luky
-> vhml: slint
Na kolik by vyšla jednička?
Připadá mě na litru zbytečně krátká 



09:40:46
09.11.2011
09.11.2011

vhml
-> Dušan: bude se teď dělat nová série, máš-li zájem
09:36:10
09.11.2011
09.11.2011

Dušan
-> Čokin: na kolik vysla ta prevodovka ? Nebo jsi nechal delat jen tu 1ku a sam slozil ?
08:23:07
09.11.2011
09.11.2011

Čokin
-> vhml: Tak jak říkáš, nedej bože rozjíždět se do kopečku
Ale nový motor už snad té jedničce pomůže....

