
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:05:56
08.01.2012
08.01.2012

darklord
-> Dušan: preco vsetci davate taketo kvanta silikonu? 

23:01:22
08.01.2012
08.01.2012

Dušan
SP bych chtel nejaky jiny na 5Q, ale jen nevim kde ho sehnat. Nekdo mluvil o TAZ1500, ale nevim jestli je to plug&play - o jinym 5Q
22:50:55
08.01.2012
08.01.2012

Dušan
-> minno: motor je kompletne pretesnena 135, vycisteno, novy loziska, krouzky atd. Z venku nevypada, ale uvnitr je peknej. SP min 3.9 

22:19:49
08.01.2012
08.01.2012

škodec
-> minno: 135 favo by to malo byt
22:17:20
08.01.2012
08.01.2012

minno
-> Dušan: čo to je za motor, tá 1,3, na ktorej odlaďuješ turbo?
Tak prevodovka hotovo, snáď nebude ani kvičať, ak si v nej menil aj niektoré kolesá. A ako s tým stálym prevodom? S tým 4,44 si si robil len srandu, nie? Ostáva 3,9?
Tak prevodovka hotovo, snáď nebude ani kvičať, ak si v nej menil aj niektoré kolesá. A ako s tým stálym prevodom? S tým 4,44 si si robil len srandu, nie? Ostáva 3,9?
15:46:27
08.01.2012
08.01.2012

m8rinek
Dušan 30.12.11 12:24:53 napsal:
→ Matulo: tak jako svareni, srovnani cca 1500
malem
se me podlomily kolena
Za tyhle peníze bych čekal jiný výsledek...
→ Matulo: tak jako svareni, srovnani cca 1500

se me podlomily kolena

Za tyhle peníze bych čekal jiný výsledek...
15:41:12
08.01.2012
08.01.2012

Čokin
-> Dušan: Spíš bych dal 4,5 ku a 13ky kola, at je sranda.-> minno: Ten synchron je ještě zlatý, počkej až vyndá 2ku.
23:36:16
07.01.2012
07.01.2012

Dušan
-> minno: budu menit nektery kolecka i synchrony. Mam dalsi dve prevodovky na dily 

20:15:18
07.01.2012
07.01.2012

minno
-> Dušan: ten synchrón na 3.-ke nevyzerá teda dvakrát najlepšie :)
19:39:51
07.01.2012
07.01.2012

Dušan
-> Čokin: ne na turbo bude lepsi 4,44 

14:54:18
07.01.2012
07.01.2012

Čokin
-> Dušan: 3,9 ??
14:46:29
07.01.2012
07.01.2012

Tomášš
-> Dušan: pěkně pokračuješ jen tak dál

13:35:51
07.01.2012
07.01.2012

Dušan
-> bezmozekk: jedine se sipkovou 

10:58:26
07.01.2012
07.01.2012

bezmozekk - zrušená registrace
nádherná barva



12:28:14
30.12.2011
30.12.2011

Maťulo
-> Dušan: fu... a to mne sa zdalo 40eur vela!
a navyse mi to spravi clovek tuto z okresu... 


12:24:53
30.12.2011
30.12.2011

Dušan
-> Matulo: tak jako svareni, srovnani cca 1500
malem se me podlomily kolena 


12:03:58
30.12.2011
30.12.2011

Kurier Grobar
-> havlik: neudiera to potom do kasne? pri nadskoceni auta
12:03:38
30.12.2011
30.12.2011

Maťulo
-> Dušan: prosim ta kolko vyjde take prevarenie sania? potrebujam navarit jednu prirubu zo 120koveho sania na sanie z feldy BMM... ked tak, kludne SZ... diky! 

11:58:30
30.12.2011
30.12.2011

Dušan
vejde protoze je to jeste i snizeny takze tam musi byt nad karbecem misto. Jinak svareni jsem nedelal ja. Nechaval jsem to delat a pak jeste srovnani dosedacich ploch.