
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:02:51
15.01.2012
15.01.2012

minno
-> Dušan: a mozna i na podzim ked si menil 1.4 za 1.2 alebo naopak

20:00:22
15.01.2012
15.01.2012

Dušan
-> minno: ja to delal naposledy na jare :) mozna teda i v lete kdyz jsem menil spojku 

19:56:59
15.01.2012
15.01.2012

minno
-> Čokin 15.01.12 19:49:26: 
-> Dušan: však nik nevraví, že je to niečo zložité, ale robiť to pomaly každé 2 mesiace by sa mi nechcelo :)

-> Dušan: však nik nevraví, že je to niečo zložité, ale robiť to pomaly každé 2 mesiace by sa mi nechcelo :)
19:53:07
15.01.2012
15.01.2012

Dušan
hosi hosi
na vytahnuti motoru prece nic neni takze to netrva moc dlouho. Mel jsem to vytahnuty 3 dny venku a dneska jsem to zkompletoval. Motor uz se dodelava, jeste cekam na hlavu a pak na nejaky maly dodelavky. Za 14 dni by to mohlo snad naskocit.

19:51:07
15.01.2012
15.01.2012

Hurdis
-> Čokin: 

19:49:26
15.01.2012
15.01.2012

Čokin
-> Hurdis: Křídlové matky budou určitě to pravé

19:44:20
15.01.2012
15.01.2012

Hurdis
-> minno: Dušan už má na to jistě u převodovky vyvinuté nějaké rychloupínáky vlastní konstrukce.
Jinak čistý blázinec, doufám, že to v sezoně uvidím v akci "live".
Jinak čistý blázinec, doufám, že to v sezoně uvidím v akci "live".
19:41:25
15.01.2012
15.01.2012

minno
-> Dušan: vývoj turba je už u konca? Nepoznám nikoho kto by častejšie vyberal motor ako ty :)
12:06:00
12.01.2012
12.01.2012

Dušan
-> Urbi: radsi jsem to ani nefotil. Proste jsem to jen nabodoval silnejsim proudem. Tak snad nepraskne hridel
09:22:46
12.01.2012
12.01.2012

Petr Urban
-> Dušan: No zabodování třeba někde na kastli si představit dokážu, ale tohle ne a rád bych to viděl pro inspiraci, příště se nemusím srat z rozpěrkama,pokud to jde solidně zavařit, případně mail mám v id na fotku, ale už si ji určitě složil bez vyfocení že ?



13:17:31
11.01.2012
11.01.2012

Dušan
-> Urbi: foto nemam, ale zabodovani si dokazes snad predstavit
12:16:16
11.01.2012
11.01.2012

Petr Urban
-> Athlonek: Jakým lepidlem ? Dal sem to co nejvíc k sobě, trochu silikonu a taky to drží. Ty SI gufera jsou o dost měkčí a mají jakoby drážky u toho břitu na zpětné vracení oleje, mně fungují dobře a kdyby je olej rozežíral, tak postrádají přece gufera smysl ne ? Když jsou většinou na zatěsnění olejů. Myslím že vydrží tak jako origo vydržely 20 let.
-> Dušan: Dej fotku jak si to bodnul
-> Dušan: Dej fotku jak si to bodnul

23:26:27
10.01.2012
10.01.2012

Tomášš
-> Dušan: díky

22:39:06
10.01.2012
10.01.2012

ados
-> Dušan: velmi fandim a strasne moc som zvedavy ako to bude chodit, klobuk dole....:-)
21:55:38
10.01.2012
10.01.2012

Dušan
-> Vrba: zabodoval jsem to lehce Cockem.
-> Tomášš: zamezuje posunuti 3ky na hrideli. V podstate takova zabrana proti slisovani loziska z hridele.
-> Tomášš: zamezuje posunuti 3ky na hrideli. V podstate takova zabrana proti slisovani loziska z hridele.
21:23:58
10.01.2012
10.01.2012

Tomášš
a cože dělá ta rozpěrka v převodovce?
20:05:49
09.01.2012
09.01.2012

Vrba
-> Dušan: Pokud Ti ten motor bude fungovat jak má,tak tam ta rozperka bude chybět dost brzo.No a stavět převodovku s tím,že ji mám na chvilku přece postrádá smysl,..to tam můžu dat jakoukoliv jinou z kovošrotu a měnit ji každých 14 dní.
16:06:28
09.01.2012
09.01.2012

Athlonek
-> minno: Někdo kámošoj říkal, že převodový olej leptá silikonové gufera.
15:59:51
09.01.2012
09.01.2012

Athlonek
-> Urbi: Okroužky z metráže se k sobě lepí lepidlem.
12:55:18
09.01.2012
09.01.2012

minno
-> Urbi: ja som objednával tie veľké O-krúžky aj guferá sem:
obchod.mrp.sk/gufero
Ináč tie guferá na poloosy nemusia byť červené SI, ja som použil Rubena čierne z NBR gumy s prachovkami a zatiaľ ako vravím spokojnosť, okolo poloos je sucho.
obchod.mrp.sk/gufero
Ináč tie guferá na poloosy nemusia byť červené SI, ja som použil Rubena čierne z NBR gumy s prachovkami a zatiaľ ako vravím spokojnosť, okolo poloos je sucho.