
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:25:35
19.01.2012
19.01.2012

Dušan
dneska jsem motor popr ve nastartoval. Prozatim bez tlaku z turba, aby se motor a turbo zalili olejem. Chod na to, ze to podsavalo pod karbecem vcelku usel. Nic neklepe ani nemlati. O vikendu by to melo naskocit v plne polni. 

09:06:57
19.01.2012
19.01.2012

Dušan
-> jarda.u1: to me taky napadlo, ja to radoby pretahl suplerou abych zjistil zda nejsem pres okraj
09:03:59
19.01.2012
19.01.2012

jarda.u1
-> Dušan: kdyz kamarad nalejval spalovaky na svym motoru,tak mel spalovak priklopen plexisklem a v nem dirku,kterou to plnil.Melo by to byt jeste presnejsi.
09:01:01
19.01.2012
19.01.2012

Karel.
-> Dušan: akorát jsem se koukal na délku a budeš muset hodně řezat

08:31:36
19.01.2012
19.01.2012

Dušan
-> Karel.:
bude se ladit Favorit s Uno vyfukem 


08:23:48
19.01.2012
19.01.2012

Karel.
-> Dušan: ty sis koupil fiat uno??
Mi došel výfuk a je pro tebe, škoda nemusel jsi šáde sešrotovat



07:30:19
19.01.2012
19.01.2012

Dušan
-> Urbi: hlava v rovine, injekcni strikacka a napousteni spalovaku
00:16:09
19.01.2012
19.01.2012

Petr Urban
-> Dušan: Jak si měřil ten objem spalováků ? To je jen hlava rovně a nalitý hustý olej ?
12:03:05
18.01.2012
18.01.2012

Maťulo
-> Dušan: 

07:35:57
18.01.2012
18.01.2012

Dušan
-> Matulo: 

00:31:39
18.01.2012
18.01.2012

Maťulo
-> Dušan 17.01.12 22:24:39: kupim ju! 

22:36:50
17.01.2012
17.01.2012

MOLSO
-> Dušan: turbo nafúka aj cez tangencial



22:24:39
17.01.2012
17.01.2012

Dušan
hosi, ja vzal prvni hlavu co byla funkcni. Nejaky vyzrany mista co jsou ve vode jsou me u pr...
Posledne jsem vlezl do sklepa a zjistil ze tam mam zanovni MPi hlavu s rovnyma kanalama
ale uz bylo pozde. Turbo si poradi
Posledne jsem vlezl do sklepa a zjistil ze tam mam zanovni MPi hlavu s rovnyma kanalama

18:16:26
17.01.2012
17.01.2012

tunerlada
není ta hlava nějaká vyžratá i ze spodu ?
aspoň teda na fotce to tak vypadá

18:08:54
17.01.2012
17.01.2012

Karel.
-> Dušan: měls říct, to mám lepší hlavu ještě ze starých motorů
to má termostat?hmmm asi spešl výbava




17:02:36
17.01.2012
17.01.2012

Dušan
-> Karel.: to v pravo je hluboky asi 1mm a je to vyzrany od vody a to vlevo je na termostat 

17:00:08
17.01.2012
17.01.2012

Karel.
tyy vole a co ta díra u sacího?



20:07:37
15.01.2012
15.01.2012

Dušan
-> minno: na jare kvuli technicke, behem roku asi fakt jen kvuli spojce a to se nepocita. To tak jen vypada 
