
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
11:49:34
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> škodec: no cement 

11:47:34
22.01.2012
22.01.2012

škodec
-> Dušan: aj kola?
11:46:08
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> Vrba: to ne, ale nepotrebuju vynikat az tak moc. Spis ten prvni pohled nemusi jit videt. Co je pod kapotou je neco jinyho. Zbytek auta je legalni 

11:42:47
22.01.2012
22.01.2012

Vrba
-> Dušan: V pohodě,jsem se jen ptal.Ono škodovka stejně normální tichý auto,co zapadne do mětského provozu,už asi nikdy nebude.Kor s takovym motorem pochybuju,že s tím budeš jezdit 105kově.
11:32:06
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> Vrba: ja nevim jak ty, ale ja nepotrebuju jit videt pri kazde jizde mestem. Chci mit normalni tichy auto. Navic se ten vyfuk zpracuje tak, aby nebyl videt.
11:21:50
22.01.2012
22.01.2012

Vrba
-> Dušan: Proc tam davas ten obludnej výfuk a nenapojíš to na ten příčnej tlumič? Vypadalo by to určitě líp a na funkci by se to nemělo nijak podepsat,ne?
08:55:28
22.01.2012
22.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: tu wb lambdu si kup, je to super věc... doporucuju LC-1 innovate motorsports... asi nejlevneji (vcetne dopravy) je (byvala) na k-data.org ... vyjde to kolem 5t + budík asi za 15kil, ale mas jistou zaruku kvality, innovate dela vyborne 

23:41:05
21.01.2012
21.01.2012

Kurier Grobar
-> Dušan:




23:39:05
21.01.2012
21.01.2012

Dušan
-> Kurier Grobar: nenaplnilo to moje požadavky 

23:38:19
21.01.2012
21.01.2012

Dušan
-> Urbi: ted bych tu lambdu potřeboval
. Brzdit by to mělo normálně. Bři brzdění motorem vzniká v sání klasicky podtlak. Spolehlivost si nedokážu představit, ale předpokládám, že se něco posere.

23:37:49
21.01.2012
21.01.2012

Kurier Grobar
-> Dušan: 1.3 máš na videu, to je favorit? nemál si tam fabiu 1.4?
23:34:57
21.01.2012
21.01.2012

Petr Urban
-> Dušan: Vrčí to fajn, jsem zvědav na výkony a spolehlivost :) Jak je vlastně u turbo motoru vyřešený podtlak na brzdy ? A tu lambda sondu už mám doma, reaguje opravdu rychle,zatím nebyla na motoře a myslím že se to oplatí k ladění.
23:31:48
21.01.2012
21.01.2012

Petr Urban
-> jarda.u1: Ne mělo, to je přesnější ! Já mám na to úplně nové rovné co nejtlustší plexi s malou dírkou. Jen nalívání do roviny je tak na oko hodnota neřkající těměř nic.
23:10:57
21.01.2012
21.01.2012

Dušan
10:38:11
21.01.2012
21.01.2012

Dušan
-> Karlos (WIO46): bude. Motor uz vrci, jen se dodelaji nejaky hadice a dodela vyfuk a motor je hotov.
22:54:25
19.01.2012
19.01.2012

Karlos (WIO46)
Bude pak video s tímhle motorem a pohledem na budíky? Docela by mě to zajímalo.

22:26:44
19.01.2012
19.01.2012

Dušan
-> škodec: abych rekl pravdu, tak jsem si dal za cil, ze to do konce ledna ukoncim at muzu delat jiny veci. Davam tomu vetsinou min 2h denne a uz mi to leze na mozek
22:14:24
19.01.2012
19.01.2012

škodec
-> Dušan: to tvoje nasadeni do práce je obdivuhodné a teším sa vždy večer na nové foto, tak držím palec nech to jazdí

22:07:28
19.01.2012
19.01.2012

Dušan
-> Qwak: 

21:57:52
19.01.2012
19.01.2012

Qwak


