skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:50:55
23.01.2012
23.01.2012

Dušan
-> Karel.: to je jasne
09:43:17
23.01.2012
23.01.2012

Karel.
-> Dušan: akorát jsem přemýšlel, že když tam dáš komínovou trubku a natáhneš ji pod atuo tak bych tam dal punčochu nebo něco, aby ti nelítal bordel do IC
09:38:59
23.01.2012
23.01.2012

Dušan
-> Vrba: tesneni serie a IC zatim neresen, ale dam tam kominovou trubku + IC presunu na druhou stranu at se neohriva od vyfuku
09:28:03
23.01.2012
23.01.2012

Vrba
-> Dušan: chtel jsem se zeptat jake mas tesneni pod hlavou a jestli mas nejak vyresene chlazení ic?
08:26:09
23.01.2012
23.01.2012

Dušan
-> Marcius: ja ten ventil mam navic z Octavie takze to jen doplnim. Ono to do te vany zase tak nefouka, jelikoz jsem to nechal odpojeny at to fouka uplne ven.
08:16:30
23.01.2012
23.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> R@ZOR: to myslim ze nepojede... pokud je ten DV ventil v poradku - nepropousti, nema duvod do oleje foukat, jo, pokud se otevre, tak foukne, ale mel by foukat pred turbo.
Dusane a nepremyslels, ze bys tu hadici co jde k ventilovymu viku hodil pryc a dal tam jinou + oil catch tank ? usetril bysis starosti s nejakym zpetnym ventilem... pokud nutne chces tu recirkulaci mit zapojenou, slo by to fouknout do airboxu, za filtr ... tam se uz ta troska vzduchu, kterou prepusti DV nedostane
Dusane a nepremyslels, ze bys tu hadici co jde k ventilovymu viku hodil pryc a dal tam jinou + oil catch tank ? usetril bysis starosti s nejakym zpetnym ventilem... pokud nutne chces tu recirkulaci mit zapojenou, slo by to fouknout do airboxu, za filtr ... tam se uz ta troska vzduchu, kterou prepusti DV nedostane

22:11:13
22.01.2012
22.01.2012

R@ZOR
Myslim si ze to pojede podstatne lip, az ten tlak nebude unikat do oleje, ale pujde tam kam ma. Mas budik na tlak turba? Kolik tlacis?
21:47:02
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> R@ZOR: to tss to dela spravne, ale jak jsem napsal, chybi tam jeden ventil aby to neslo do oleje
21:43:45
22.01.2012
22.01.2012

jarda.u1
-> Urbi 21.01.12 23:31:48: ja vim,proto jsem to psal 

21:14:05
22.01.2012
22.01.2012

R@ZOR
To tsss je prave ten bov, co se mi zda ze mas blbe zapojenej.. To by mohlo zpusobovat to ze mas pretlak v oleji a jde ti merkou ven. Na 1.8T je odvetravani pres ventil co se pri tlaku zavre, aby tlak neunikal..
20:57:51
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> minno: snih neni tak jsem jezdil a pak umyl na wapce. Stacit mi to nebude, co ti mam povidat. Proto je dalsi krok to narvat na 1,4
, ale myslim, ze mi to chvilku vydzi.

20:44:51
22.01.2012
22.01.2012

minno
-> Dušan: Wau, nejako to tu nestíham sledovať, a ty si to už medzičasom aj spojazdnil :-) Paráda. V Brne nemáte sneh, nasolené hnusné cesty? Som zvedavý na tvoje pocity po konečnom doladení. myslíš, že ti to už bude stačiť?

19:02:38
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> Karel.: pretlakovej ventil co dela psssst muze odfouknout nejen pred turbo, ale i do vany viy jedna hadice. Tam by mel byt jednocestny ventil at to muze jit jen pred turbo.
18:56:48
22.01.2012
22.01.2012

Karel.
-> Dušan: co ti tam chybí za ventil a kde?
18:52:28
22.01.2012
22.01.2012

Dušan
-> Karel.: kšááá
Suma sumárum, dneska jsem to sprovoznil komplet a najezdil cca 60km. Prvni dojmy jsou fajn. Motor ma opravdu kroutak uz nekde okolo 2500ot. Tahne to na vsechny kvalty vcelku pekne. Na to, ze je spodek obyc 135ka tak se to vykonove vyrovnava Fabii co mam. Ovsem ne kroutakem. Ted uz se bude jen doladovat a predpokladam, ze najdu hromadu nedostatku co se doresi.
-> R@ZOR: ja to prevzal z Octavie co mam, ale jeste me tam chybi jeden ventil coz jsem si nevsiml a pak mi to haze olej pres merku
.
Ale motor jsem nesetril a zatim funguje.
Suma sumárum, dneska jsem to sprovoznil komplet a najezdil cca 60km. Prvni dojmy jsou fajn. Motor ma opravdu kroutak uz nekde okolo 2500ot. Tahne to na vsechny kvalty vcelku pekne. Na to, ze je spodek obyc 135ka tak se to vykonove vyrovnava Fabii co mam. Ovsem ne kroutakem. Ted uz se bude jen doladovat a predpokladam, ze najdu hromadu nedostatku co se doresi.
-> R@ZOR: ja to prevzal z Octavie co mam, ale jeste me tam chybi jeden ventil coz jsem si nevsiml a pak mi to haze olej pres merku

Ale motor jsem nesetril a zatim funguje.

18:32:57
22.01.2012
22.01.2012

Karel.
No čeká tady nějakej komentář

18:26:25
22.01.2012
22.01.2012

Tomášš
-> Dušan: přesně tak potichu ale rychle

16:17:24
22.01.2012
22.01.2012

R@ZOR
Parada ;-) Jen se mi nezda to odvetravani ventil. vika jde k blow off ventilu? Nebo jen klame fotka? A pokud je to opravdu bov, tak by mel odfukovat nekam pred ic, ne?
13:43:17
22.01.2012
22.01.2012

Čokin
Dušan 22.01.12 11:46:08 napsal: → Vrba: to ne, ale nepotrebuju vynikat az tak moc. Spis ten prvni pohled nemusi jit videt. Co je pod kapotou je neco jinyho. Zbytek auta je legalni 
Tak to máme skoro stejně


Tak to máme skoro stejně



11:50:48
22.01.2012
22.01.2012

Voplik
-> Dušan: správně,po kapotou našlapat a vzhled nechat tak nejak serii,to se mi libí
