skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:00:19
28.01.2012
28.01.2012

m8rinek
-> Čokin: a proč jsi zakládal účet a dobíjel kredit?
15:57:53
28.01.2012
28.01.2012

Čokin
-> Dušan: Ty woe tak jsem si pracně založil účet na ulož to pak si dobil kredit a nakonec zjistil, že nic nevidím




12:33:04
27.01.2012
27.01.2012

Vrba
-> Dušan: TAK TO JE FAKT PRO FAJNSMEKRY :p
11:36:11
27.01.2012
27.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: pouzij VLC media player, tam jde ve filtrech nastavit
10:24:47
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> minno: ve dne nesmim jezdit jako prasatko 

10:12:48
27.01.2012
27.01.2012

minno
-> Dušan: v media playeri mi to nejde prehrat ani po nainstalovani MP4 codecu. V inych playeroch mi to nejde zosvetlit. Musis spravit lepsie video :)
09:47:54
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> minno: rikam zesvetlit v media playeru. Jsou tam normalne videt budiky
09:41:51
27.01.2012
27.01.2012

minno
-> Dušan: sladkyho
ináč na tých videách fakt prd vidno

ináč na tých videách fakt prd vidno

09:37:01
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> Karel.: ok, cestou vezmu i sladkyho
09:26:43
27.01.2012
27.01.2012

Karel.
-> Dušan: to se mi nechce
jinak večer vyzvedni Peťana beze mě, aby si užil trochu jízdy
Mě tam hodí mladá



09:14:57
27.01.2012
27.01.2012

Dušan
-> Karel.: musis si to zesvetlit v media playeru, uvidis normalne budiky. Kazdej ma jinej monitor 

08:51:23
27.01.2012
27.01.2012

Karel.
-> Dušan: to je video bez obrazu

21:19:31
26.01.2012
26.01.2012

Dušan
trosku nekvalitni videa, ale jde tam neco videt
80-130 na 4ku
2500 - 4500 ot na 5.st
tak jsem to dal na ulozto
www.ulozto.cz/12863318/tu rbo-rar
80-130 na 4ku
2500 - 4500 ot na 5.st
tak jsem to dal na ulozto
www.ulozto.cz/12863318/tu rbo-rar
10:02:06
25.01.2012
25.01.2012

Kurier Grobar
-> Dušan: to musí byť masaker s tými otáčkami
10:00:45
25.01.2012
25.01.2012

Dušan
-> Vrba: tak jak byl, protoze to bylo odladeny na 1400 tak snad vedeli co delaji. Ale je to uplne neco jinyho nez ostra vacka. Pridas v nizkej otackach a hned se to chytne
09:53:47
25.01.2012
25.01.2012

Vrba
-> Dušan: Jsem zvedavej na dalsí výsledky.Osazení karburátoru jsi nějak doladoval nebo jezdiš tak jak byl?
09:46:13
25.01.2012
25.01.2012

Dušan
-> Vrba: jako nemeril jsem to, protoze nemam zapojenej tachometr, ale tak 10 si to vezme urcite a to se jen vozim
09:30:51
25.01.2012
25.01.2012

Vrba
-> Dušan: Mas uz i nejaky odhad spotreby?
23:42:00
24.01.2012
24.01.2012

Tomášš
-> Dušan: takový motory uměj jen překvapit taky jsem skládal jen co bylo protože jsem nevěřil že to vydrží a kupodivu v pohodě teda 10000 nejsou žádný km 

22:15:32
24.01.2012
24.01.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: mozna by se dalo udelat prizdvihnuti kapoty, aby byl lepsi odtah vzduchu... nebo jako ma Tuner na zelence... IC dole na pricce (ale v motorovym prostoru) a ma udelanou diru v zadnim cele (zakrytou naraznikem) ... + by neskodil ostrik IC a taky si projdi - natlakuj kompresorem potrubí a podotahuj sponky, jak půjdeš na vyšší tlak, tak trubky bez olemování rády lítaj...