ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: začína hučať odkedy si na nej začal teraz jazdiť?

alebo hučal už aj predtým

-> minno: prevodovka funguje, ikdyz se mi zda ze trosku zacina hucet diferak. Razeni je takovy cely pevny a vim, ze tam ty kvalty najdu
-> Dušan: takže zatiaľ tá prevodovka funguje hej

A čo radenie? je to lepšie?
-> Matulo: mam rad svou prevodovku

, ale urcite si to hrabne
-> Dušan: aj to gumuje?

-> MOLSO: 
hosi, zase takovy peklo to neni. Jen to proste jede normalne

-> Dušan: tiez sa hlasim

vezmu si pro jistotu i pleny

-> Karel.: ono to zase tak tezky neni, jeste to cely upravim.
-> minno: no problemo. Na sraz to bude mozna uz 1.4T

-> Dušan: ty si magor

Hlasim sa do rady ziadatelov o povozenie sa

-> havlik: tlaci to v pohode, ani tam neni mezera. Pdovej se na 1.8T jak ma dlouhy trubky
-> Karel.: koupil. Jen nemeli tenkostenou tak mam silnejsi. Vazi aspon 4kg

-> Dušan: 
Vcera jsem s tim nahanel Mazdu 6 v nafte a borec se mohl snazit jak chtel

Do kopce 150

po rovine 180

-> Dušan: nemáš moc dlouhý to vedení na IC? dyt to nemůže ani pořádně natlačit.
-> Dušan: koukám nově ventil na podtlak brzd, IC předělaný, no šlo by to

Kdes sehnal tu trubku pro to IC?
-> Tazi: uz jsem vezl asi 3 lidi a vsem se to libilo

-> Dušan: No vypadá to božsky.. Kolik lidí už chce svést….? Já chci taky

-> darabos: parada

-> Čokin: to jde stahnout zdarma

a uz jsem napsal nekolikrat ze si to mate zesvetlit
