skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:54:15
31.01.2012
31.01.2012

Vrba
-> Dušan: Mysliš,že to to maly turbo naplni?Nebo už más v planu vetší?
20:50:34
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> Vrba: fabka bude mit 

20:50:01
31.01.2012
31.01.2012

Vrba
-> Dušan: Dej tomu vacku a vetsi turbo at to táhne do 6500,pak to teprve pojede :-)
20:45:57
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
20:19:22
31.01.2012
31.01.2012

Ultim
-> Dušan: Z jake stranky jsi bral en budik A/F ?
17:40:45
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> kraska98: jo to nevim, +- to bude jak ta fabie
17:38:48
31.01.2012
31.01.2012

kraska98
kolik ma ten motor odhadem koní ?
17:33:29
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> Tomáššš: 

17:32:25
31.01.2012
31.01.2012

Tomáššš
MOLSO 30.01.12 10:18:31 napsal:
→ Dušan: tiez sa hlasim
vezmu si pro jistotu
i pleny

Dusan,zacni vyberat od ziadatelov o povozenie koruny :D aj ja sa chcem povozit ako spolujazdec :)
v skodovke s turbom som este nesedel :)
→ Dušan: tiez sa hlasim

i pleny


Dusan,zacni vyberat od ziadatelov o povozenie koruny :D aj ja sa chcem povozit ako spolujazdec :)

17:31:47
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> Rotak: pomer smesi benzin vzduch a jelikoz jsem specialista na popraskany pisty tak se me to hodi 

17:30:14
31.01.2012
31.01.2012

m8rinek
-> Dušan: to jsem prosral no :)))
17:14:36
31.01.2012
31.01.2012

Rotak
Co to měří ten budík ? :-)
17:03:03
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> m8rinek: no tak nejakych 4600 komplet is dopravou
, ale lepsi jak z Ameriky za 3600 + doprava + cekat mesic + mozna clo

17:01:47
31.01.2012
31.01.2012

m8rinek
-> Dušan: a pořizovačka? Mě teď utekl nový za 130e :(.
17:00:19
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> m8rinek: ¨uvidim, hlavne me prekvapila rychlost. V nedeli jsem to objednal,v pondeli to poslali a dneska me vola TNT, ze nejsem doma a ma pro me balicek
. Kurva takhle rychly neni ani ceska posta z mesta do mesta a toto bylo z Anglie 


16:57:12
31.01.2012
31.01.2012

m8rinek
-> Dušan: tak jsem zvědav na reference na budíček...
23:50:06
30.01.2012
30.01.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: pekne ty ;-)
14:45:09
30.01.2012
30.01.2012

Dušan
-> minno: zacala hucet, resp huci jen kdyz pustim plyn
-> Petr81: porad malo
-> Tazi: ani nic.
-> Petr81: porad malo
-> Tazi: ani nic.
14:07:19
30.01.2012
30.01.2012

Tazi
-> Dušan: kolik si učtuješ za jedno svezení?

13:57:25
30.01.2012
30.01.2012

Petr81 - zrušená registrace
Měl jsem tu čest se s Dušanem svézt.
Dojem byl nad moje očekávání. Ta škodovka prostě jede. Ale jak.
Dojem byl nad moje očekávání. Ta škodovka prostě jede. Ale jak.