skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:20:23
02.02.2012
02.02.2012

jarda.u1
-> Dušan: a tu lambdu budes mit zapojenou na stalo,nebo jen dokud se vse nevyladi?
18:00:39
02.02.2012
02.02.2012

darabos
-> Dušan: ja kukam tiez pomer, mne sa to lepsie cita, ako lambda hodnota 

17:50:09
02.02.2012
02.02.2012

Dušan
ono to jde tusim nastavit, aby to ukazovalo primo lambdu, ale tolik jsem to nezkoumal 

17:47:20
02.02.2012
02.02.2012

Dušan
-> darabos: cca protoze jsem to sledoval jen vecer po oku lambda 0,78 budik ukazuje 11,5
17:45:50
02.02.2012
02.02.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: turbo motory snesou dost bohatou směs ... záleží pak na teplotě spalin.
17:42:44
02.02.2012
02.02.2012

darabos
-> Dušan: v cislach? :)
17:40:12
02.02.2012
02.02.2012

Dušan
-> jarda.u1: ze je to na hranici normal vs. bohate. Takze porad lepsi nez chudy. Asi to bude tim, ze karbec je seriove na 1.4
17:04:22
02.02.2012
02.02.2012

jarda.u1
-> Dušan: a jak dopadlo slozeni smesi?
14:15:17
02.02.2012
02.02.2012

Dušan
-> minno: vcera jsem to taky vecer v -10 vytahl a jelo to jak z praku
. Testoval jsem lambdu a funguje

13:35:32
02.02.2012
02.02.2012

minno
-> Dušan: to u nás bude tak -30 :)
07:29:02
02.02.2012
02.02.2012

Dušan
-> Tomáššš: az jak se otepli. Zrejme o vikendu
23:51:15
01.02.2012
01.02.2012

Tomáššš
-> Dušan: kedy mozme cakat lepsie video z jazdy ? :)
12:21:45
01.02.2012
01.02.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: nebojis se toho 

08:14:42
01.02.2012
01.02.2012

jarda.u1
-> Dušan: blazen mozna jses,ale v dobrym
.Jsem zvedavej na ten budik...

07:33:51
01.02.2012
01.02.2012

Dušan
-> minno: tak vis jak, poradnej blazen to neresi
-> stika87: copak
-> stika87: copak

23:26:35
31.01.2012
31.01.2012

stika87 - Maschinenführer
mazec 

21:44:26
31.01.2012
31.01.2012

minno
-> Dušan 31.01.12 21:06:31: ináč riadna pálka za to meradlo
Pomaly si začínam myslieť, že ja s tými mojimi investíciami do škodovky som ešte stále normálny
Tak snáď to bude aspoň dobre fungovať.


Tak snáď to bude aspoň dobre fungovať.
21:42:21
31.01.2012
31.01.2012

minno
Vrba 31.01.12 21:14:29 napsal:
→ Dušan: jojo,me je to jasny,…3,9 mluvi za vse
→ Dušan: jojo,me je to jasny,…3,9 mluvi za vse

21:14:29
31.01.2012
31.01.2012

Vrba
-> Dušan: jojo,me je to jasny,...3,9 mluvi za vse
21:06:31
31.01.2012
31.01.2012

Dušan
-> Vrba: ja nechci nic extra, cesta velkou vavkou uz neni pro me. Ja si radsi uzivam silu motoru uz v nizkych otackach.