ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: Tak jestli ta brzda měří dobře, tak si docílil, nevím jak, dost dobrýho výsledku

Nejde ani tak o velikost výkonu nebo kroutícího momentu, ale spíš o průběh křivek. Možná to je druhem(velikostí) turba, nebo malým plnícím tlakem. Když to poženeš dál, tak si myslím, že se posune maximum kroutícího momentu dolů a už to nebude takový pěkný, ale možná že ne. Nebo to udělá až na tej fabii kuli konstrukci motoru.
Každopádně, takhle nějak bych si představoval pěkně udělaný motor(bez turba) na hezky svezení do nějaký srazovky, ne závoďáka. Ale na jiných otáčkách samozřejmě.
podle me kroutak i vykon vcelku odpovida, mozna bude problem ze tlacim asi 0,5 protoze mam budik z kompresoru a zrejme jsem spatne odpocital stupnici. Budu to muset jeste proverit. Uz ted je ten motor silnejsi nez ta fabie a to je jak rikam vylitanej Favorit poskladanej z dilu co garaz dala. Pisty Favorit, krouzky Fabia, klika 130, a muzu pokracovat

Škoda 120L @ 1,3 Turbo měření výkonu na brzdě ( 72kW )
-> Dušan: video

-> Jirik_Tuňák: vysoko je maximum, ale vetsina je od 3000.
-> Dušan: bych skoro čekal víc. Vzdyt to bez nakyho zasadniho vedatorstvi vyndas i z atmosfery
-> minno: tak na to, ze to ma pri KP 8,9 v serii 43kW

-> Dušan: 72 kw? no teda, slušné :)
Jinak od chovance stejnou co má Vrba

-> Urbi: vostrou

-> Karel.: -> Dušan: A co jste to koupili za vačky ?
-> Karel.: nemam, cekam jak prijde, mozna tento tyden
-> Dušan: hele máš už tu vačku? Mně už došla a rád bych ji porovnal jestli je to určitě ona, třeba si borec ze mě vystřelil:o) Cca šuplerou změřit palce ať vím
-> pavucina: predpokladam ze to nebude ciste seriovy MPi, ktery by to tam asi nestihalo nalejt.
Zasiram tu Dusanovi vlakno, ale jeste toto.
Nez jsme presel na E85, tak jsem jezdil na 98 vyjimecne i 95, a detonace nebyly, staci dostatecne snizit predstih. E85 snese daleko vice stoji 25, ma to lepsi prubeh a dalsi veci, kvuli kterym se po tehle mrazech zase k nemu vrati. Jezdim to s MPi, predstih je zatim samozrejme pouze v mapach pevne, ale diky charakteristice turba to ani nevadi. Ale zatim velka spokojenost.
-> pavucina: vstřikování?
-> pavucina: E85 čistý? Tomu bych i věřil, že to takovovou kompresy snese. Rozdělovač jakej, resp předstih?