ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Karel.: Plechovy tesneni mam pripraveny v garazi :D, ale na aute ne a drzi to
-> Dušan: pres zimu tlacim 0,55 v mrazech nechapu proc ale pretlacuje na 0,75 v lete za tepla jsem jezdil asi 500 km na 1 bar, akorat jsem na to jeste nemel hadice. Jinak jezdim na E85 a naprosta spokojenost, vcera jsem zkousel 1,5 baru akorat na mokru nelze jezdit... To aby jsi mel predstavu co to vydrzi

upraveno 1x, naposled 08.02.2012 14:14:51
-> Dušan: jak kdy, ale dneska jsem nemusel moc tlačit

-> pavucina: kolik tlacis ?
-> pavucina: mi je divný, že ti to vydrží

Předpokládám, že nemáš plechový těsnění?
-> Karel.: To bych taky rad vedel, ale je to 136 se snizenou hlavou, ale nevim o kolik nemel jsem to rozebrany. Jen jsem meril kompresni tlak na vsech valci je 15,5 baru.
-> pavucina: kolik máš KP?
Vydrze se vubec neboj, zvlaste, kdyz mas snizenej KP, ja ho snizenej nemam naopak jeste snizenou hlavu a uz na tom mam 8 tisic celkem s hodne hrubym zachazenim pro motor a zatim nic nenaznacuje, ze ho neco boli. Zvlaste pokud budes mit WBO, tak je to uplne v pohode.
-> havlik: Dušan bol práveže už jeden z mála, čo turbo ešte nemal, čo

-> Labros: tak to asi koukáš málo:))
hmm, i IC tam je, a rozdělovač nějaký spešl
-> Dušan: to teda čumim, to je asi druhý funkční turbo na 742 a starších, po pistovi? Na youtube koukám zrychlení 0-100 asi 9s?
-> TUNER: nicmene jsem zkousel a funguje to i tak i tak

Tak to bude ono... )))))) Jeden z una druhej origo a každej se montuje jinak....

-> TUNER: tady jde videt zapojeni
-> TUNER: 222 je uno ventil, 225 je O1 1.8T ventil, leda bych to mel blbe i na Octavii. Okopiroval jsem to z ni tak jsem asi magor

-> TUNER: to je prave uzavřená silnice

....jo a ještě si z těch odlesků na budících odmaž ty bytofky a stromy u "okruhu".......
aby to bylo aspoň trochu věrohodý.

Na fotce 222 je to ok,ale na nové fotce 225 je to zapojený špatně mi přijde,pokud to má bejt otevřenej okruh a foukat ven. Na fotce 222 je to uzavřený okruh a fouká to zpátky do sání,tak je to zapojený ok... nevim co platí a co tam máš teď,ale 225 je prostě špatně.
-> Dušan: moc pekne to jede
