
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:27:57
24.02.2012
24.02.2012

Tommyk
-> Dušan: pěkný kolečko, teda na muj vkus trošku poprasenej svár, ale držet to asi bude :o) Myslel jsem pěkný převodově- takovej převod by se mi taky hodil do feldy tam mam při 5tis asi 160km/h 

20:35:09
24.02.2012
24.02.2012

Dušan
-> MOLSO: atmosfera nema cenu, rozhodne ne za ty prachy

18:30:39
24.02.2012
24.02.2012

MOLSO
-> afro100: ja som dneska dostal favo dopredu
len sa mi ho nechce ist z libuše z kufra vybrat 


18:24:36
24.02.2012
24.02.2012

afro100
-> MOLSO: sak to ..
clovek sa dostane ledva k tomu, ze dostane dozadu fávo a tu sa skladaju oturbene fabky .. nema vyznam..
clovek sa dostane ledva k tomu, ze dostane dozadu fávo a tu sa skladaju oturbene fabky .. nema vyznam..
18:22:28
24.02.2012
24.02.2012

MOLSO
-> Ultim: no fabka nemoze zahalat ...
a ja som uz s nahananim vykonu skoncil ... ked tu kazdy turbí nema to cenu
a ja som uz s nahananim vykonu skoncil ... ked tu kazdy turbí nema to cenu
18:18:44
24.02.2012
24.02.2012

Ultim
-> MOLSO: Hmmm jo no.
-> Dušan: Jako tyden na evoluci z 1,3T na 1,4T ? To uz je krapet hardcore ne ?
-> Dušan: Jako tyden na evoluci z 1,3T na 1,4T ? To uz je krapet hardcore ne ?

07:12:53
24.02.2012
24.02.2012

Dušan
-> Ultim: u me je ta evoluce motoru krapet rychlejsi nez u jinych 

06:55:43
24.02.2012
24.02.2012

MOLSO
-> Ultim: nasere co ? 

23:54:36
23.02.2012
23.02.2012

Ultim
-> Dušan: 1,4T ? Ja s vama nehraju... 

21:36:13
23.02.2012
23.02.2012

Dušan
-> kraska98: na co ? bude jiny motor, jeste silnejsi
21:34:58
23.02.2012
23.02.2012

kraska98
hezká práce,jen jsto mohl ještě trochu posílit jako odlehčený setrvák ojnice,řemenice,ostřejší vačka atp
19:41:02
19.02.2012
19.02.2012

havlik
-> vhml: a na slalomech a jinych zavodech nemáte násobení objemu při použití turba?
10:39:07
19.02.2012
19.02.2012

vhml
-> TTomas: který tam po 8 letech už ale asi nebudou




18:36:52
18.02.2012
18.02.2012

Dušan
-> TTomas:
, no me to nedalo celkove, atmosfera je fajn, ale neda se to s tim turbem srovnat jak prubehem vykonu ani financne

14:11:33
18.02.2012
18.02.2012

TTomas
-> Dušan: Pekne jedes...hlavni je neustalej progres...jsem rad, ze jsem te pri nasem poslednim setkani v Brne trosku nahlodal:)
14:07:41
18.02.2012
18.02.2012

TTomas
-> Vrba: Pokud se za ty leta neco nezmenilo, tak odhaduje 140koni.
12:34:01
18.02.2012
18.02.2012

Dušan
-> Urbi: dik, ale ja si poradim, popraskanych pistu jsem uz mel dost.
11:00:50
18.02.2012
18.02.2012

Petr Urban
-> Dušan: Kdyby si potřeboval udělat rozdělovač a věděl jakou tam chceš mít křivku, klidně se ozvy, vyrobím něco 

10:24:29
18.02.2012
18.02.2012

Vrba
-> vhml: Mas nějaký výkonový odhad a nebo měření na svém motoru?
06:36:54
18.02.2012
18.02.2012

vhml
-> Šediváček: i to je možný :-) Leč výsedky závodů zatím hovoři, že to tak horký nebude :-)