skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:52:04
26.02.2012
26.02.2012

vhml
-> Ultim: to bude super az nekde pojedes a budes muset roztahnout 4 az kdovikam aby se petka vubec sebrala :-D
09:50:47
26.02.2012
26.02.2012

Ultim
-> vhml: Co ti na tom prijde logickeho? Na co potrebujes dlouhou 4?
1-4 mas na zrychleni, pak tu 4 vic roztahnes, zaradis 5, ot. spadnou na "par" tisic a jedes.
1-4 mas na zrychleni, pak tu 4 vic roztahnes, zaradis 5, ot. spadnou na "par" tisic a jedes.
08:49:02
26.02.2012
26.02.2012

vhml
-> Dušan: hlavne k tomu dej 4ku ze 4kvaltu aby to dávalo logiku...
23:17:07
25.02.2012
25.02.2012

Ultim
-> m8rinek: Tak vis jak, skodovky mame proto, ze ty dily a servis skoro nic nestoji. Takze naraz 3100kc ...
Ale asi taky do toho pujdu. Jsem to pocital, ze aby zustala 5. na 4,22 jako na 3,9, tak musi byt 0,77, takze tech 0,74 je OK
Ale asi taky do toho pujdu. Jsem to pocital, ze aby zustala 5. na 4,22 jako na 3,9, tak musi byt 0,77, takze tech 0,74 je OK

23:13:27
25.02.2012
25.02.2012

m8rinek
-> Dušan: 3100 za soukolí šikmého zubu Ti přijde moc?
23:08:37
25.02.2012
25.02.2012

Dušan
-> minno: cca 2400ot
23:04:11
25.02.2012
25.02.2012

minno
-> Dušan: fúúha, tak to teda dosť. Toľko som dal za komplet zloženie prevodovky.
Koľko to bude točiť na 5.-ke dajme tomu tak pri 90tke?
Koľko to bude točiť na 5.-ke dajme tomu tak pri 90tke?
22:57:15
25.02.2012
25.02.2012

Dušan
-> minno: 3100 za soukoli. Foto je u me doma :)
22:22:33
25.02.2012
25.02.2012

minno
-> Dušan: koľko to vyšlo? máš už tie kolieska u seba?
Tiež by mi bolo treba ísť zas za sixtom s prevodovkou, ale asi to nebude možné :(
Tiež by mi bolo treba ísť zas za sixtom s prevodovkou, ale asi to nebude možné :(
22:10:56
25.02.2012
25.02.2012

Dušan
-> Ultim: Sixta, jen ta cenovka

21:14:51
25.02.2012
25.02.2012

Ultim
-> Dušan: Od koh mas to soukoli 5. ? Ja jsem nad tim dnes trochu premyslel a ono to nebude zase tak spatna vec.
19:43:59
25.02.2012
25.02.2012

Dušan
-> Sepp: kvuli vysce karburatoru. Uz takhle je to na knop.
14:55:14
25.02.2012
25.02.2012

Sepp
Proč jsi udělal úpravu svodů R5 a nenasadil karburátor přes "vhodný" mezikus přímo na originál?
11:35:26
25.02.2012
25.02.2012

MOLSO
-> francomk: ešte nevitám až začiatkom apríla
zatioal len syslím a zhromažďujem materiál 


11:30:56
25.02.2012
25.02.2012

francomk
-> steyr: Pravda, zle to tu vidim, leskne sa mi tu slnko od monitora
-> MOLSO: Vitaj v klube 


11:19:25
25.02.2012
25.02.2012

MOLSO
-> francomk: nie ja idem poriesit LPG pohon a hotovo 

11:18:24
25.02.2012
25.02.2012

steyr
-> francomk: ja vidim šikmy zub 

11:07:27
25.02.2012
25.02.2012

francomk
-> MOLSO: Ideš robiť bimoto? 
-> Dušan: Ak sa nemýlim, tie 5kové kolečká majú rovný ozub. Nebude to robiť prílišný bordel?

-> Dušan: Ak sa nemýlim, tie 5kové kolečká majú rovný ozub. Nebude to robiť prílišný bordel?

08:49:21
25.02.2012
25.02.2012

Tommyk
-> minno: to máš pravdu
21:47:53
24.02.2012
24.02.2012

minno
-> Tommyk: feldy sú s prevodmi o ničom.