
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:26:50
13.03.2012
13.03.2012

Karel.
-> Dušan: nuda moc to nejede

14:30:40
12.03.2012
12.03.2012

Dušan
-> Qwak: radsi ne 

13:11:43
12.03.2012
12.03.2012

Qwak
-> Karel.: 
-> Dušan: takže karel bere filcku a jedem?

-> Dušan: takže karel bere filcku a jedem?

13:02:25
12.03.2012
12.03.2012

Karel.
-> Qwak: no on Dušan asi zapomněl, že mě má za zadkem a jednou to nebylo, za ním jezdit na laně je adrenalinovej sport
-> Dušan: no to jsem myslel
A to ještě ten šnek měl vůli tak 10cm na každou stranu

-> Dušan: no to jsem myslel


12:49:03
12.03.2012
12.03.2012

Dušan
-> Karel.: to mi vyvolava vzpominku, kdy jsme na lane tahli Johnyho MB za Octavkou 

12:45:40
12.03.2012
12.03.2012

Qwak
-> Dušan: nesmíš počítat s tím že se to vysere žejo.. 
-> Karel.: 120tj slušny na lane jsme jeli nejvíc kolem 100 ale na tyči ten debil před náma 140 :D ale pohoda

-> Karel.: 120tj slušny na lane jsme jeli nejvíc kolem 100 ale na tyči ten debil před náma 140 :D ale pohoda

11:20:00
12.03.2012
12.03.2012

Karel.
-> Dušan: bych vzal filcku a jel s tebou, aspoň bys viděl jaký to je jet na laně 120km/h



11:18:16
12.03.2012
12.03.2012

Dušan
-> Qwak: ale me by nemel kdo tahnout 

11:07:31
12.03.2012
12.03.2012

Qwak
-> Dušan: je mi to jasný
taky proto bereme tažnou tyč
třeba jindy jinde



11:05:07
12.03.2012
12.03.2012

Dušan
-> Qwak: ono je to na me docela daleko a navic kdybych tam prasil tak si nejsem jestli bych se s tim dostal domu 

10:13:58
12.03.2012
12.03.2012

minno
Karel. 12.03.12 09:56:25 napsal:
→ Dušan: už zas na brzdu?
Dušan pootočí rozdeľovačom a už ide na brzdu koľko koní mu to pridalo
→ Dušan: už zas na brzdu?



09:57:14
12.03.2012
12.03.2012

Qwak
-> Dušan: no uvidíš bylo by to fajn videt te tam
zajimalo by mě porovnání tebe s kamarádem ten má "taky " turbofávo
-> WMA - navigátor :): jj jedu ale boužel ne černou tak ani érem což je škoda ale i na to dojde..
jinak jedeme tam 1 turbo fáčko, pak nejaky Ropný bmw a pak taková přašivá e30tka skoro turbína
možná ješte nejakej zdechlej sáááb 

-> WMA - navigátor :): jj jedu ale boužel ne černou tak ani érem což je škoda ale i na to dojde..



09:56:25
12.03.2012
12.03.2012

Karel.
-> Dušan: už zas na brzdu?



09:49:08
12.03.2012
12.03.2012

WMA - navigátor :)
-> Qwak: a ty jedes? 

09:45:24
12.03.2012
12.03.2012

Dušan
-> Qwak: do mostu asi ne. Musim to cely doladit aby to vydrzelo co nejvic. V patek s tim jedu na brzdu tak uvidime 

09:30:54
12.03.2012
12.03.2012

Qwak
tak už to máááš?
myslím video
a i přes to že to máš nesmyslně daleko tak se zeptám..., na most jedeš? 



09:27:26
12.03.2012
12.03.2012

minno
-> Dušan:
no vidíš a vymýšľaš zbytočne dlhé prevodovky


09:22:14
12.03.2012
12.03.2012

Dušan
-> minno: to bych jeste zahrabal 

09:03:41
12.03.2012
12.03.2012

minno
-> Dušan: tak to už hej no :) Keď si vezmeš že sériová škodovka s 4q má pri 90tke 3200 otáčok

08:44:29
12.03.2012
12.03.2012

Dušan
-> Karel.: kdyz bude tak jo