
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:31:50
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> minno: ja cas nemam, ale spatne by se me spalo kdybych to nevyresil 

13:30:52
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> m8rinek: to jako jo, nejak to poresim, tusim ze mam nekde jety NGK z Octavky
13:29:04
13.03.2012
13.03.2012

m8rinek
-> Dušan: Ti svíce snad objednaj ne? Já je tu měl druhý den...
13:24:41
13.03.2012
13.03.2012

minno
Dušan 13.03.12 13:17:12 napsal:
→ Urbi:Dneska to
poresim.Dnes? A nie o týždeň, o dva, až si nájdeš čas?
→ Urbi:Dneska to
poresim.Dnes? A nie o týždeň, o dva, až si nájdeš čas?

13:23:23
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> Eidy: lambda = 1 je cca 14.6, 10 bude neco okolo 0.6. Vsak to taky zere jak tank. Podle me to tam protlacuje skoro vsechno co doda pumpa
13:20:09
13.03.2012
13.03.2012

Eidy
-> Dušan: Co 10? 10 lamda? To by vůbec nejelo a asi by ti fofrem přibejval olej.
13:17:12
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> Urbi: 10
, tlacim tam nekde moc paliva. Dneska to poresim. Nejde mi to do hlavy. Musim udelat lepsi odtok od regulatoru

13:16:04
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> vhml: no lip se shani 7, 6 vetsinou nemaji skladem. Teda aspon po Brne.
13:10:31
13.03.2012
13.03.2012

Petr Urban
-> Dušan: Určitě bud platinky od Bosche 6,nebál bych se i pětek pro turbo motor a nebo mě se osvědčily NGK www.svickyngk.cz/zapalova
ci-svicky/ngk-bcp7es Co ti ukazuje při plném plynu a 5000 ot. ta nová lambda ? Jakou hodnotu ?
12:39:48
13.03.2012
13.03.2012

vhml
-> Dušan: o 7 bych vůbec nepřemejšlel.
12:34:38
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> vhml: jj ma, ale davaji se tam i 7
12:22:08
13.03.2012
13.03.2012

vhml
-> Dušan: dal bych ty šestky, odpovídá to briskovejm 14tkám. Octa RS je taky asi má
10:09:52
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> vhml: dam neco od Bosche, neco podobny Otavii.
10:02:35
13.03.2012
13.03.2012

vhml
-> Dušan: tam dej aspon 14tky, aby se nereklo. Nebo ty Boší šestky.
09:50:35
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> vhml: na pul a 3/4 plynu to jede paradne
09:50:09
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> vhml: lambda rika, ze je to bohaty. Vypada to jako problem v tlaku paliva. Svicky pro 136 

09:23:50
13.03.2012
13.03.2012

vhml
-> Dušan: A pokud to předtím šlo, a teď s vyšším tlakem ne, tak to máš spíš chudý ne? Tlačíš tam víc vzduchu, při stejným osazení karbu. Lambda nenapoví?
09:22:43
13.03.2012
13.03.2012

vhml
-> Dušan: ty tam máš sériový svíčky? To jsi hrdina :-D Ještě řekni že 17tky, který nepatří ani do motoru 136 :-D
Dej platinový Bosche. Aspoň šestky, možná že i pětky, ty jsou na tepelný zatížení vyloženě závodních motorů. Měl bych u toho turba strach
Dej platinový Bosche. Aspoň šestky, možná že i pětky, ty jsou na tepelný zatížení vyloženě závodních motorů. Měl bych u toho turba strach
09:12:08
13.03.2012
13.03.2012

Dušan
-> vhml: tlak byl 0.6 a KP je ted 8.3. Resim problem duseni motoru pri plnym plynu, jede to pekne a nejakej rozdil tam je, ale proste nekde je chyba. Podle me se to uchlastava a nestiha plalit nebo to nedavaji svicky BRISK pro favo 

08:42:11
13.03.2012
13.03.2012

vhml
-> Dušan: takže oproti fávu máš 1400ccm místo 1300, 265 vačku místo 240, tlak 1 bar místo (?) , a komprese zůstala stejná? Jsme zvědav na výsledky.