Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

13:42:34
15.03.2012
vhml
-> pavucina: nechces si zalozit kartu a rozepsat se víc o tom co tam máš a v jaké konfiguraci?
13:41:49
15.03.2012
vhml
-> Dušan: to nemá výměné vzdusniky, volnobezne trysky, přechodové atd?
13:39:59
15.03.2012
pavucina
Ja jsem znovu po izme zacal jezdit na E85, a i na vyssi tlak 1bar, akorat mam problem, ze mam opet male vstriky. Je tma vyrazne obohaceni.

Tesneni to vydrzi i na vysokem KP...
09:28:35
15.03.2012
Dušan
-> vhml: na Solexu vzit cely osazeni znamena vymenit jednu trysku. Vic tam toho ani neni 3. Uvidim, neco tam primicham a uvidime co z toho bude
09:26:04
15.03.2012
vhml
-> Karel.: sériový ne, ale mědi bych věril
09:09:21
15.03.2012
Karel.
-> vhml: spíš to nesnese těsnění pod hlavou ne?Klikovky bych se asi až tak nebál
09:07:11
15.03.2012
vhml
-> Karel.: E85 to snese. Co snese klikovka je věc jiná, ale předpokládám, že není v plánu objetí zeměkoule.
upraveno 1x, naposled 15.03.2012 09:07:21
09:00:45
15.03.2012
Karel.
-> vhml: není to náhodou už trošku moc? To nebude mít dlouhou životnost8
08:59:10
15.03.2012
vhml
-> Dušan: čistej je ale vzít celý osazení karburátoru, zahodit a začít znova na stromech. Ideálně s KP 10 :-)
08:54:55
15.03.2012
Dušan
-> vhml: klidne zkusim ten cistej. Startuje to na to dobre ?
08:23:06
15.03.2012
vhml
-> Dušan: jj, výrazně obohatit, hlavně pokud pojedeš na čistej.
08:17:13
15.03.2012
Dušan
-> vhml: jj zkusim jit do te E85. Pri provozu na E85 je potreba to obohatit ? S tim ja nemam totiz problem 3
08:16:16
15.03.2012
vhml
-> Dušan: a na 100oktanů jedeš? Skoro bych radši ubral předstih, či přimíchavál E85, než ubírat tlak.
08:11:47
15.03.2012
Dušan
-> Marcius: hlavni zavada byla zrejme v regulatoru paliva. Po vymene za novy uz to necuka a jede to dobre. Snizeni tlaku zpet na 0.6 je naprd. Vubec to nema ten tah 1 . Doladim tam neco okolo 0.8, protoze pak je problem s detonacena a to uz je na tu E85. jinak doladit bohatost na volnobeh jde.
07:41:07
15.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: zkusils snížit tlak? jestli se nepřivírá klapka sytiče třeba, vím že se na těchhle karburátorech odstraňují, ale nevím podrobnosti... jde ti seřídit volnoběžná bohatost, nebo je to bohatý už tam ? jde o to, jestli ti těsní obohacovače.
08:41:56
14.03.2012
Dušan
-> minno: umyvam obcas motor :)
A ta bohatost byla velka i tam, ale tady je krapet vic. Nebo to jde vic poznat na tomto motoru8
08:39:32
14.03.2012
minno
-> Dušan: ako je to možné, že koncovky chytili koróziu?9

No ale pri 1,3 motore bola tá bohatosť OK, nie? Čiže hladina a plavák by sa mohol vylúčiť.
07:23:08
14.03.2012
Dušan
Tak jsem zjistil, ze v zapalovani chyba neni a motor se proste uchlastava. Chyba je bud v regulatoru tlaku nebo spatne nastavena hladina paliva, pripadne spatny plovak. Nicmene me to donutilo aspon vymenit kabely a vicko, ktery jak jsem zjistil chytly korozi na kontaktech. 8
14:02:24
13.03.2012
vhml
-> Dušan: jestli tam nekde mate APM, tak ti je tam privezou do druhyho dne.
13:45:41
13.03.2012
Eidy
-> Dušan: Jo tak. Směšovací poměr. No to je fakt moc. Co to znamená, že to moc žere? Asi bych zkusil ubrat tlak jako jsi měl předtím na 1300 motoru, jestli je to fakt jenom o tlaku nebo je tam ještě něco jinýho.
Extreme Tyres