Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

17:38:09
19.03.2012
Dušan
-> Gemini: bohatost dobra. Ses si jistej ze jsi tam nefoukal 0,8 ? Me to pri tech 0,6 ani nejede 3 a pochybuju, ze bych z toho dostal 230Nm. Ale jiny turbo jiny mrav.
17:34:56
19.03.2012
vhml
-> Gemini: kolik tys foukal pri tech cca. 125 koních?
14:17:28
19.03.2012
Gemini
krasne cisla Dusan, gratulujem !!!! Teraz odvezies ty mna :)

aj mna trosku mrzi ze som ten moj byvali nevyskusal na 0,8.....pripadne 1bar....to by boli zase ine cisla

a co bohatost natej zakladnej tryske ?
14:17:17
19.03.2012
Dušan
-> Urbi: myslel jsem co by tam tak bylo potreba. Je jasne ze posouvam celou krivku dolu.
14:05:15
19.03.2012
Petr Urban
-> Dušan: To chápu, zní to logicky, protože turbo motor chce o mnoho menší předstih a určitě bych kupoval 100oktan či to odladil na E85,ale ta spotřeba bude dost brutální. Ty Fabiové písty navíc vydrží hovno, jinak mám doma ještě 3 kusy z motora v dobrém stavu, kdyby si potřeboval. To co nechápu je ale že si napsal předstih v 3000 ot. 8 st ? I kdyby si dal základní 0, jakože nevím jak základní měříš když to jde jen stroboskopem a pak se to vztahuje vždy na otáčky, tak by tam bylo kolem 13st., ta char. 880 je pro tebe pořád moc strmá a ten úbytek předstihu ETZ ve vys. ot. naopak omezuje výkon, který by u tebe nemusel být zanedbatelný. Jak to vidíš teda ?
13:56:35
19.03.2012
Dušan
olnobeh je tak na 4-5° a od 3000 tak 8°. S tim vyssim predstihem tezko rict, ale kdyz dam 880 v zakladnim na 0° tak si jeste porad pri plnzm plznu klepne. Musim se podivat na regulaci R5
13:38:18
19.03.2012
Petr Urban
-> Dušan: skoda-virt.cz/cz/.../9172 -upravy-rozdelovacu-odlade ni-motoru Sem ochotný přijet a odladíme 4 Samotnýho mě ten turbomotor zajímá, protože chci stavět 1.5,tak bych možná popřemýšlel i o turbu, ať más konkurenci aspoň někde. Můžu udělat nějaké dva rozdělovače s různýma křivkama a můžeš vyzkoušet. Máš nějakou představu co by to chtělo za hodntoy a v jakých otáčkách ? Max. předstih co potřebuješ, předstih na volnoběh (klidný chod motoru) a kde nejvíce se dotance projevovaly, jsou pro mě směrodatné indície. I když asi už tuším představu jak by se to mohlo pohybovat s takovým tlakem, mísení a víření paliva bude perfektní, tlak v spalovacím prostoru velký, bohatost taky dle lambda, takže max předstih někde kolem 30 st. i mín ? A na volnoběh v 1000 ot. kolem 11-15 st. ? Rozdělovač 880 je na tom s křivkou pořád špatně i pro 265 vačku, i vrba by ti pověděl, natožtak pro turbo motor. Ještě je zde problém se zpožděním signálu s ETZ, je v řešení, přečti článek. Prípadně mi napiš do zpráv kdyby si měl zájem. 4
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 13:40:44
23:34:18
18.03.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: 108 kW to musi papt i travu okolo silnice ne ??? hustej mazec ;-) gratulace
21:32:03
18.03.2012
Dušan
-> Čokin: jezdim odjakziva 880
20:56:19
18.03.2012
Čokin
-> Dušan: Tu 860ku hod do popelnice.....
15:52:11
18.03.2012
Dušan
no pist vymenen, ostatni zkontrolovany a jsou OK. Motor zase bezi jedna basen. Ted jen doladit ten predstih, ale to se poda 5
23:04:03
17.03.2012
Kurier Grobar
-> Dušan: blahoželám :) paráda 6
22:57:55
17.03.2012
Dušan
-> Athlonek: taky na ne dojde, auto brzdi dobre a nejsem zase takovy zavodnik takze to zatim zvladaji.-> WMA - navigátor :): me samotnyho to prekvapilo :)
22:52:17
17.03.2012
Athlonek
-> Dušan: Pořád ladíš motor a kdy začneš ladit brzdy?1
22:07:58
17.03.2012
WMA - navigátor :)
-> Dušan: to je uplne uzasny, stale te z povzdali intetu sleduji a fandim ti. to posledni cislo 108kw je fakt super, nestacim koukat, opravdu... super 136
17:58:21
17.03.2012
Tommyk
tak to je mazec. zajimalo by mě kolik kw bych dostal z tý mojí bestie, kdybych tam narvat turbo.. achjo 3 láká mě to čím dál víc
12:25:37
17.03.2012
Dušan
-> vhml: spis prejdu jen na E85 pokud to pojede
12:12:04
17.03.2012
Minik03
-> Dušan: mno to není, teď mi na novém motoru taky praskl a jezdit se musí...
12:05:59
17.03.2012
vhml
-> Dušan: použivej i do mixů 100 oktanů. Ty dvě koruny nemá význam řešit
12:04:31
17.03.2012
Dušan
-> Minik03: spis budu muset laborovat, praskl pist mezi krouzkama. Proste klasika, bohatost dobra takze je problem v detonacich. Tzn upravit rozdelovac. Ale praskly pist neni zadna prekazka 3
upraveno 1x, naposled 17.03.2012 12:04:55
Extreme Tyres