
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
15:03:58
15.04.2012
15.04.2012

minno
Tak to auto fakt nemá chyby
Ide to úžasne.

14:40:31
15.04.2012
15.04.2012

Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: Dušane , teraz sa ešte viac klaniam pred tvojim autom ked som mohol odskušať jeho silu....máš zlaté ruky...klobuk dolu




11:38:39
11.04.2012
11.04.2012

Dušan
-> TechniX: mix 1:1 N95:E85 Ma to horsi volnobeh a mirnou zatez, ale jakmile se tomu slapne tak je to vsechno jak ma byt. Neni to auto na courani. Bude to chtit mozna obohatit at to jede i na ten volnobeh normalne.
11:34:39
11.04.2012
11.04.2012

TechniX
-> Dušan: a čímpak to krmíš N95 ? :) .. tak to je vpořádku že na spotřebu nejezdíš a 14L na město je výborný natož jaký si z toho dokázal vyhnat výkon je dobrý :) a sem zvědav na tvůj výsledek s 1Barem jestli už ti to pojede jak má
11:17:53
11.04.2012
11.04.2012

Dušan
-> TechniX: nizsi KP kvuli detonacim v vyssich otackach v zatezi, lec jeste upravim ten rozdelovac a pak muzu soudit. Momentalne pri 1b to stejne zaklepe tak to nedrazdim. Jezdim tak pul na pul, ale na spotrebu nejezdim. Po meste je to tak do 14L 

10:56:18
11.04.2012
11.04.2012

TechniX
-> Dušan: koukal jsem že si vybíral spalováky v hlavě, to bylo hlavně kvůly té přípravě na 1Bar nebo ti to palivo při stlačení detonovalo ? :) .. Kolik ti to papá ? Šetříš to hodně nebo tomu nakládáš až gumy hvízdaj ?
10:44:14
11.04.2012
11.04.2012

Dušan
-> TechniX: zatim tlacim 0.8, neni cas predelavat rozdelovac. Musim posunout regulaci jeste niz a to uz je fakt skoro plocha krivka. Navic je pred vyplatou a to auto proste po meste moc zere 

10:04:52
11.04.2012
11.04.2012

TechniX
-> Dušan: tak co Dušane jak si pokročil s naladěním motoru na tlak 1Bar ? :)
21:46:41
10.04.2012
10.04.2012

Dušan
-> minno: to si dej taky a zvysi se ti 2x vykon 
-> Gemini: necham neco vytocit, preci jen to neni ze dne na den
Jinak dneska jsem zjistil, ze tavna pistol je fajn, ale pokud se to pak necha v motorovym prostoru nad vyfukem tak je to jako voda
. Dneska predelano na motorovy silikon, tak to snad vydrzi 

-> Gemini: necham neco vytocit, preci jen to neni ze dne na den
Jinak dneska jsem zjistil, ze tavna pistol je fajn, ale pokud se to pak necha v motorovym prostoru nad vyfukem tak je to jako voda


15:58:47
10.04.2012
10.04.2012

Gemini
23:04:31
09.04.2012
09.04.2012

minno
netuším čo to tu máš na tých fotkách

20:00:32
09.04.2012
09.04.2012

Dušan
-> vhml: vnitr zadna veda. Jen vyrovnavani tlaku pred a za klapkou + tuhost pruziny, ktera se ma zacit stlacovat az pri nejakym danym tlaku
19:58:51
09.04.2012
09.04.2012

Dušan
jeden otevrenej
18:42:52
09.04.2012
09.04.2012

vhml
-> Dušan: to jo, ale jak je to seskladany vevnitr?
18:38:30
09.04.2012
09.04.2012

Dušan
-> Eidy: ono to neni zase az takova veda. Kdyz se do toho dostanes, prijdes na cely princip a jak ma co fungovat tak uz je to brnkacka.

18:23:24
09.04.2012
09.04.2012

Eidy
-> Dušan: Tomuhle říkám nápaditost a fakt to oceňuju (BOV). A i celkově tvoje stavby a neustálý vývoj turbomotorů. V tvém podání to vypadá snáz než repase startéru až si říkám, jestli jsem to taky neměl zkusit, když už jsem měl komponenty doma. Je to jako když Ford začal chrlit modely T. 

16:41:49
09.04.2012
09.04.2012

Dušan
-> vhml: kupodivu úplné stejně jak kdyby byl novej :)
16:37:12
09.04.2012
09.04.2012

vhml
Jak ten SEDR BOV funguje? :-D
13:50:12
09.04.2012
09.04.2012

Dušan
-> R@ZOR: praskla me membrana 2x. Pri te cene jsem to musel vyresit levnejsi cestou. Ono to navic funguje 

12:55:20
09.04.2012
09.04.2012

R@ZOR
Co ti udelal ten bov, ze jsi ho tak zpitvoril? :-D Byl spatnej?