
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:24:07
09.04.2012
09.04.2012

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
tak to je nářez ten upravenej bov 

09:55:52
06.04.2012
06.04.2012

škodec
-> Vrba: to je ok, take 90roky v industrialnom Londyne

08:18:46
06.04.2012
06.04.2012

Vrba
-> Dušan: Dobovka dobrá,až na ty gráfky 

06:30:25
06.04.2012
06.04.2012

Dušan
-> kraska98: udělám, akorát to zatím bude jen s 0.8b
23:00:27
05.04.2012
05.04.2012

kraska98
Přidal bys video jízdy s novým motorem
22:11:57
05.04.2012
05.04.2012

škodec
-> Dušan: super dobova foto

19:43:34
04.04.2012
04.04.2012

ondie
Případně ještě firma www.merakoshop.cz/skoda
10:18:00
03.04.2012
03.04.2012

Gemini
paci sa mi, ako Dusan tento vyvoj pojal a ako jeden z mala ho dotiahol do vitazneho konca.....mas u mna velky respekt

snad sa aj ja vyhrabem z BA spat do dielne a budem pokracovat v tvoreni monstier


snad sa aj ja vyhrabem z BA spat do dielne a budem pokracovat v tvoreni monstier

15:27:51
02.04.2012
02.04.2012

DuriQ
Dušan: okolo sviecok mozes este ubrat tam je masa dost horsie je to na druhej strane ;) , apropo firmu kalina som oslovil aj opakovane a maju dost tazko v pici :))
11:30:59
02.04.2012
02.04.2012

Dušan
-> minno: sila byt musi, nedokazu sedet doma na prdeli a vedet, ze me neco ceka. Prevodovka zacala hucet zrejme kvuli nedostatku oleje. Zacalo to proste chcat pres viko 5.st. A co si budeme povidat. Ten vykon motoru ji taky moc nedava. Rozhodim to a uvidim. Mam jeste jednu na dily tak to preskladam.
10:26:51
02.04.2012
02.04.2012

Vrba
-> Karel.: Kdy ty vyjedes?Uz ti to aspon vrci?
09:37:45
02.04.2012
02.04.2012

minno
-> Dušan: tak nejako podobne ako ondie :) kde berieš furt tú chuť pracovať na jednej a tej istej veci.....ja mám tiež furt chuť niečo na aute robiť.....ale robiť dookola "to isté" ma nebaví.....aspoň nie tak často....Spraviť a musí to chodiť, ale zas je pravda že keď chcem niečo poriadne odladiť, tak tomu venujem aj poriadne veľa času až kým sa to nedorobí na hotovo.....
Čo sa stalo s prevodovkou? To ti už začala hučať tá, čo si teraz nedávno dával dokopy aj s tým novým 5-kovým súkolím?
Čo sa stalo s prevodovkou? To ti už začala hučať tá, čo si teraz nedávno dával dokopy aj s tým novým 5-kovým súkolím?
09:07:30
02.04.2012
02.04.2012

m8rinek
-> Dušan: www.kalina.cz/ Nejsilnější vyjde na 400(plech z obou stran), do 2mm může být pouze ,,papír,, za 200Kč.
08:32:10
02.04.2012
02.04.2012

Dušan
-> m8rinek: mame nejakej odkaz ?
08:28:41
02.04.2012
02.04.2012

Dušan
-> ondie: dik za uznani. Docela nabitej vikend. V sobotu pro motor, rozdelat, predelat, vyndat druhej motor, v nedeli domaci prace 8h u matky a tchyne, vecer upravit hlavu a dneska me boli cely telo. Pri pomysleni, ze me ceka prevodovka, pak to cely slozit a doufat, ze je to dobre slozeny je hrozny 

08:10:25
02.04.2012
02.04.2012

vhml
-> Dušan: taky bych šel cestou silného těsnění. Než se prcat z vybráním spalováku tak tam frkneš jiný těsnění a jedeš...
08:04:36
02.04.2012
02.04.2012

Karel.
-> Dušan: magor



08:00:52
02.04.2012
02.04.2012

Dušan
-> Vrba: samozrejme ze takovy veci jdou, ale upravuju motor v radech rozumnych penez. Ted uz to vydrzi. 8.0 a rozumny tlak to vydrzi. Ostatne predtim to i s 0.8b fungovalo pekne. Lec 1.0 je vic :)
07:17:10
02.04.2012
02.04.2012

Vrba
-> Dušan: zkus snizit (zarovnat) 135 pisty.
00:28:21
02.04.2012
02.04.2012

ondie
-> Dušan: Fakt velikej respekt k tvojí pracovitosti..že cesta k úspěchu vede skrz trní je jasný,ale že ho s takovou vervou sekáš z cesty pryč,na to klobouk dolu..přeju ať najdeš brzo ten střed kdy to skvěle pojede a zároveň vydrží. Obdivuhodný.