skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor Š120L
prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.03.2004 do 30.03.2004, založil/a
19:18:55
30.03.2004
30.03.2004

Saky
napis mejla ty, napis si tam otazky co bys chtel atd.. hlavna jakou si predstavujes cenu at te kdyztak rovnou vyvedu z omylu-) atd..
16:35:51
30.03.2004
30.03.2004

Tomáš SK
-> Saky:
A čo cena? Teda v prípade,že ani nepridáš 20koní, ani neuberieš... alebo napíš maila.

11:58:05
30.03.2004
30.03.2004

awe - zrušená registrace

23:33:11
29.03.2004
29.03.2004

Saky
muzu ti ji klidne upravit tak aby mela treba o dvacet koni min-) aby sis pripadal jak ve skodovce
23:32:07
29.03.2004
29.03.2004

Saky
jasne me je to fuk..
23:29:24
29.03.2004
29.03.2004

Tomáš SK
-> Saky: Bol by si ochotný namontiť aj Fabku bez úprav?
23:10:23
28.03.2004
28.03.2004

Saky
me nevoni ani felda ani facko-) proste ten rozdil ceny neni takovej a tak jedine fabka.. ten objem je znat a rika to hodne lidi.. nemusis to nahanet upravama ale ziskas to rovnou objemem.za stejnou cenu a kdyz chces vic jak penez*-) tak vykonu mas jeste rezervu na vacce a hlave..
23:02:44
28.03.2004
28.03.2004

Tomáš SK
-> Saky: Ale kdesi si spomínal, že už ani felda ti moc nevonia, je tak? Či to bolo o fave?
23:00:18
28.03.2004
28.03.2004

Saky
na webu je jen fabka a jeste ani neni uplna, flakam se a nic nepisu-)
23:00:17
28.03.2004
28.03.2004

Tomáš SK
-> Saky: Aha, ešte som zabudol napísať, že myslím neupravenú feldu, takže teba to asi nebude zaujímať (aj podľa toho, že na webe už ide len o fabky)..
22:55:59
28.03.2004
28.03.2004

Tomáš SK
-> Saky: Ozaj, včera som mal takú peknú príhodu zo škodovkou a začal som premýšľať o felda motore... idem kuknúť na tvoj web.
22:41:27
28.03.2004
28.03.2004

Saky
-)
22:31:59
28.03.2004
28.03.2004

Tomáš SK
-> Saky, Už len pre nekonečný pokec s tebou si musím obnoviť registráciu na ICQ 

19:02:05
28.03.2004
28.03.2004

Saky
ja to myslel jinak, ze se to rozjede na 100ku treba na pul plynu je jasny jenze by to trvalo tejden.. me jen zajimalo kdo se tak ale rozjizdi? podle me kazdej plnej porad dokud nema pozadovanou rychlost.. a to neni jen u skodovky to je u vsech slabejch aut.. samozrejme kdyz uz budes mit 200koni tak neslapnes na plnej plyn skoro nikdy.. resp jak kdo-) uz nebudes mit potrebu slapat na podlahu..
22:41:24
26.03.2004
26.03.2004

Tomáš SK
-> Saky: Saky, myslím, že si jednoducho zvykol na tie tvoje Fábky a Feliny. Ten môj 120LS je v žalostnom stave (už len nejaký ten týždeň), ale aby som sa rozbehol na 90 (v primeranom čase), tak na plný plyn šlapať nemusím... podľa mňa to do takej stovky ťahá dobre... ale kto chce závodiť, tomu to určite stačiť nebude.
12:16:37
25.03.2004
25.03.2004

awe - zrušená registrace
No myslel jsem, že bych ty původní zkrátil tak o závit, - chci to mít stabilnější, ale ne zase na úkor "komfortu"
při jízdě, takže nevim jak dlouhý by byly, ale můžem se o tom pobavit Saky.

11:23:58
25.03.2004
25.03.2004

Saky
pruziny ti muzu nabidnout treba ja.. LAckovy pripadne LAckovy zkraceny pripadne i jiny..
11:18:55
25.03.2004
25.03.2004

awe - zrušená registrace
supr, díky za názory.
Jak jsem již řekl, nejezdím tak a netrápím moji šáde. Určitě by 5q bodnul, ale 1. nemám kde ho sehnat, 2. o autech ví všechno otec, je fakt automechanik machr, já zase dělám do PC HW - takže si tam asi nemůži dát první 5q co najdu v inzerátu..., nevím co všechno se s 5q musí současně vyměnit 3. jsem momentálně částečně bez prostředků 4. jako podstatnější problém vidím stabilitu vozu, jelikož má lehký předek a těžiště je trochu vzadu (a nechce se mi vozit pytel s pískem v kufru) tak jsem přemýšlel o snížení pružin vpředu (nebo tam dát nějaký kratší, který maj stejný nebo podobný vlastnosti při stlačení) jenže než uříznu pružiny, tak bych chtěl mít po ruce ještě jedny pro případ že by se něco pokáklo...
Nevím kde co za kolik sehnat, jsem dost pracovně vytížený (časově), tak mi kdyžtak poraďte - ústecký kraj
Díky
Jak jsem již řekl, nejezdím tak a netrápím moji šáde. Určitě by 5q bodnul, ale 1. nemám kde ho sehnat, 2. o autech ví všechno otec, je fakt automechanik machr, já zase dělám do PC HW - takže si tam asi nemůži dát první 5q co najdu v inzerátu..., nevím co všechno se s 5q musí současně vyměnit 3. jsem momentálně částečně bez prostředků 4. jako podstatnější problém vidím stabilitu vozu, jelikož má lehký předek a těžiště je trochu vzadu (a nechce se mi vozit pytel s pískem v kufru) tak jsem přemýšlel o snížení pružin vpředu (nebo tam dát nějaký kratší, který maj stejný nebo podobný vlastnosti při stlačení) jenže než uříznu pružiny, tak bych chtěl mít po ruce ještě jedny pro případ že by se něco pokáklo...
Nevím kde co za kolik sehnat, jsem dost pracovně vytížený (časově), tak mi kdyžtak poraďte - ústecký kraj
Díky

02:05:09
25.03.2004
25.03.2004

jb
TO SAKY no jo ja nerikam ze na to neslapu do trojky docela casto ..mluvime o max.rychlosti ne vykonu ktery je kratkodoby.. pokud vytocim motor na vterinu do 4500ot tak je to neco jineho nez to drzet 20km na dalnici. Nebudu zdrzovat provoz to je jasne ale na ctyrku mi to proste neutahne plny plyn z nejakych 90kmh tak nevim proc na to slapat ako¨rat to zere . zrychlit to rychleji nezrychli
02:00:02
25.03.2004
25.03.2004

jb
TO ENGI tak to sme na tom tak s motorama stejne ten muj ma necelych 40tkm..
21:31:53
24.03.2004
24.03.2004

Engi
Co si budem povidat, ten samy problem sem mel i ja , kdyz jsem mel auto po dedovi, bohuzel se k tomu pridala praskla hlava jakdalsi veci tak to slo na GO a potom jsem to auto nepoznal, ted ma 30 kkm po GO a stale to i na 4ku "akceleruje" predpokladam ze tomu 5q 4.22 trochu jeste pomuze, protoze ma kratsi 4ku tak uvidime, jinak s maximalkou svata pravda, kdybych rekl,ze jsem to nikdy nezkousel tak bych kecal, ale je to tak nepresny udaj ze to nelze jednoznacne rict :) ale podle kolegy co jel za mnou ve fiatu sem tam mel 145 tak tezko rict....na dalnici by treba jeste sla,ale proc to trapit na 4ku ze...
Pro me bylo nejdulezitejsi kriterium dokazat predjet nakladak ci jakykoliv jiny auto co jede do 90-100km/h aniz bych musel mit hooodne dlouhou rovinku, co jede rychlejc me nezdrzuje...
Pro me bylo nejdulezitejsi kriterium dokazat predjet nakladak ci jakykoliv jiny auto co jede do 90-100km/h aniz bych musel mit hooodne dlouhou rovinku, co jede rychlejc me nezdrzuje...
20:22:24
24.03.2004
24.03.2004

Saky
uprimne me reknete kdo nejezdi skodovkou na plny plyn? tzn kdyz se chces rozjet treba do devadesati tak me reknete kdo nema nohu az na podlaze dkud to nedoleze pomalu k tem devadesati.. ano nemusi se jezdit porad na maximum ale kdyz to auto nema vykon tak na max jezdit musis.. naopak s autem co ma treba 200koni nepotrebujes slapnout na podlahu skoro nikdy..
20:18:12
24.03.2004
24.03.2004

Tomáš SK
-> jb: Som rád, že má niekto podobný názor. Inak ja jazdím vždy maximálkou, myslené maximálnou povolenou rýchlosťou na danej ceste... ostatných to ale aj tak príííšerne zdržuje 

08:11:20
24.03.2004
24.03.2004

jb
tomas ma pravdu nevim co tady pord nekdo resi kolik to jede ..max rychlost je k nicemu i kdyby mi auto jezdilo 250 tak ho trapit nebudu na max. vetsinou to toci uz hooodne moc i v novych autech tak pokud ma clovek mozek a trochu auto rad tak jezdi tak max na 3/4 schopnosti auta
01:19:33
24.03.2004
24.03.2004

Tomáš SK
-> awe: Tiež som o tom kdesi dávnejšie čítal, ibaže ten človek to sanie predĺžil naskladaním tých originálnych podložiek a podľa mňa to bola hovadina. Veď si predstav, aký je to na šáde kumšt, aby to nepodsávalo vzduch čo i len pri jednej podložke... a keď ich tam narveš viac, tak ti vznikne obrovská plocha, ktorú treba tesniť.
Ak tam ale skúsiš dať niečo z jedného kusa, tak neviem, hádam to pomôže. Ale najprv si vylešti to potrubie.
Ak tam ale skúsiš dať niečo z jedného kusa, tak neviem, hádam to pomôže. Ale najprv si vylešti to potrubie.
01:13:50
24.03.2004
24.03.2004

Tomáš SK
-> Martin: Konštrukčná rýchlosť je niečo iné než max. rýchlosť a pokiaľ viem, tak počnúc od 120LS až po 136 je všade písaná max. rýchlosť 153km/h (myslím že okrem 135). Mimochodom, 140 som dal len raz a nejako ma to nebaví, keď má človek 4q a bez kompletnej opravy šáde, tak je to skôr trápenie celého auta... to si skôr užívam, keď to dobre naštartuje 

17:42:13
23.03.2004
23.03.2004

martyCZ
-> awe: k necemu to je, doporucuju nastudovat literaturu nebo alespon clanky p. cecha na pande (melo by to byt povinne cteni :o)
16:26:19
23.03.2004
23.03.2004

awe - zrušená registrace
-> Komár 1981: Díky, ale ještě k tý podložce - někde na netu, tuším na techwebu jsem nedávno viděl podložku pod karbecem, cca 1 -1,5 cm silnou, rovnou - prý aby se tím prodloužilo sací potrubí, aby se mohl benzín se vzduchem lépe promísit...?
tak o tomhle bych rád něco věděl, jestli to k něčemu je, nebo je to zasejc jeden z "tuningů"...
tak o tomhle bych rád něco věděl, jestli to k něčemu je, nebo je to zasejc jeden z "tuningů"...
10:07:38
23.03.2004
23.03.2004

Komár 1981
-> awe:
ad1.Podlozka pod karbec se dava napr. pri vymene motoru za Facko, pac je motor jinak nakloneny a karbec nelepe funguje, kdyz je kolmo (rikam to spravne?), takze podlozka ho vyrovnava. (cca o tech 10°).
ad 4 kup novej za kilo, nebo novy gumicky za par supu, kdyz ho budes mit sundanej, koukni, jestli neni zkorodovany nebo pridreny...
ad1.Podlozka pod karbec se dava napr. pri vymene motoru za Facko, pac je motor jinak nakloneny a karbec nelepe funguje, kdyz je kolmo (rikam to spravne?), takze podlozka ho vyrovnava. (cca o tech 10°).
ad 4 kup novej za kilo, nebo novy gumicky za par supu, kdyz ho budes mit sundanej, koukni, jestli neni zkorodovany nebo pridreny...
22:20:26
22.03.2004
22.03.2004

awe - zrušená registrace
no já, myslel, že mi ještě někdo něco poradí, jako na začátku, abych si dal jinej karbec nebo tak... ale trochu to ujelo, tedy ta diskuze :o)))
poraďte:
- k čemu je podložka pod karbec?
- kuchal jste někdo origo výfuk Š 105-130? (nebo máte výkres? :) zajímá mě to z konstrukčního hlediska
- zkracovat přední pružiny nebo sehnat kratší, popř. jaká je podle vás optimální výška?
- jak opravit táhlo topení - ten kohout mi jde z tuha, ale když je motor ohřátý na provozní teplotu, tak jde celkem volně...
díky
poraďte:
- k čemu je podložka pod karbec?
- kuchal jste někdo origo výfuk Š 105-130? (nebo máte výkres? :) zajímá mě to z konstrukčního hlediska
- zkracovat přední pružiny nebo sehnat kratší, popř. jaká je podle vás optimální výška?
- jak opravit táhlo topení - ten kohout mi jde z tuha, ale když je motor ohřátý na provozní teplotu, tak jde celkem volně...
díky

20:07:59
22.03.2004
22.03.2004

Kočislav
A ještě musím podotknout, že odchylka tachometru, která v těch číslech co uvádím není započítána je asi 5% směrem dolů. Odvozuju to z toho, že jsem sledoval na dálnici, jestli mi sedí km na počítadlech s km na značkách - kilometrovnících. Na 1 km mi počítadlo napočítalo cca o 50 m víc.
20:05:08
22.03.2004
22.03.2004

Kočislav
Tak ono když už to do těch otáček vytočíš, tak je to vcelku udrží. Já jsem jel se svým GLS max. 145 km/h, víc jsem to točit nechtěl, výrobce udává 150, ale to by asi musela být hodně dlouhá rovinka, abych zaakceleroval.
Jinak 105 má max. rychlost 130 km/h a to, že po 110 přestává táhnout a na čtyřku tím spíš, si myslím, že je normální pokud ten motor není zrovna po GO, ale už má trochu nižší tlaky.
Jinak 105 má max. rychlost 130 km/h a to, že po 110 přestává táhnout a na čtyřku tím spíš, si myslím, že je normální pokud ten motor není zrovna po GO, ale už má trochu nižší tlaky.
15:32:14
22.03.2004
22.03.2004

Komár 1981
Facko 136 + LPG Lovato/Lovtec, karbec SEDR pro 120tku, zapalovani kontaktni, 4q 4,22 garde, kola 13" v 165/70, max. 140 (tachometrovych), cca 5000 otacek a smrt v ocich na D1 smer Praha, kdyz jsem se vracel z dovoleny v Breclavi. Ale je pravdou, ze to tech 140 tahlo i do kopce... jsme se zenou lehky vahy. 

10:39:00
22.03.2004
22.03.2004

King
2 Alan: Teda, styd se :) S Mpickovym motorem jenom 140? Facko 135/4q/lpg - 170 na tacho :)
22:04:06
21.03.2004
21.03.2004

Martin
Já nevím, nechtěl bych tady rozpoutat zase debatu o rychlostech, ale 140 se mi zdá docela dost, vždyť je to nejvyšší konstrukční rychlost, ne ? Co byste proboha od těch chudinek ještě chtěli
? Vždyť ty auta toho již pamatují tolik, že chtít po nich max. rychlost je fakt dost. Neřeknu, když je auto postavné znova s novým motorem...

20:14:24
21.03.2004
21.03.2004

Tomáš SK
-> Alan: A nemáš tam zabudovaný nejaký obmedzovač rýchlosti?
Ja mám 120LS, tlaky v prdeli (okolo 8) a 140km/h to dalo (tachometrových)...


19:08:12
21.03.2004
21.03.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Alan: tak to máš ňákýho hrba, vyhoď to ven a dej tam něco pořádnýho. hehe 

18:58:38
21.03.2004
21.03.2004

Alan
Taky sem koukal jak některý motory tady dovedou ale výkony
.Sam mám 5q a mpičkovej motor z feliny a Vše seřízeno tlaky 12,12,12,12 a max 140


17:54:21
21.03.2004
21.03.2004

RadstaR
Koukam panove, ze mate vsichni super motory. Ja s docela dobrou 105. motorem nedal na 5.tku vic nez 130 Km/h.
15:22:29
21.03.2004
21.03.2004

Bagrr
Já mám 105 a mám ten samej problém. Když jsem jí testoval, kolik na kterou rychlost dá nejvíc, tak na 3 dala 110, pak tam přišla 4 a nachtěla vůbec táhnout. Je to jen 105 já vím, co od ní můžu taky čekat že
Nejvíc mi tacháč ukazoval 145 po rovině, takže reálně to mohlo být tak 135.

18:32:00
17.03.2004
17.03.2004

awe - zrušená registrace
to jsem moc rád, ale fakt mě vrtá hlavou ta čtyřka. Prostě to na ní táhne tak do 110 a pak do 140 je takovej propad akcelerace, no prostě hrůza. Zkusim dát ještě leštění sací potrubí. Myslíte že by měla význam podložka pod karbec? Máte s tím někdo zkušenosti? co mi to přinese a co pro to budu muset udělat - teda jestli se to vůbec vyplatí ??
Díky
Díky

16:02:27
17.03.2004
17.03.2004

Mafi
-> awe: Po ručičce by nebylo, 120 na tacho = cca 6 500 ot./min a otáčkoměr je až do 8 000. Tyhle čísla jsem vyčet na svý přístrojovce
Jináč co vím tak obyč sériovky končej s trojkou někde u 90km (praxí ověřeno), ti táhne teda fakt dost dobře.

Jináč co vím tak obyč sériovky končej s trojkou někde u 90km (praxí ověřeno), ti táhne teda fakt dost dobře.
20:47:57
16.03.2004
16.03.2004

awe - zrušená registrace
no nijak, jen jsem rozchodil tu 2. komoru.
říkám, ten motor je jako v pohodě, mám to v cajku, prostě seřízený. Ale říkám že to je nadoraz a že ji takhle nemučím. Jen jsem zkoušel kam až jde. Kdyby měla ručičkovej otáčkoměr tak by bylo po ručičce. Ale tak do 110 km to celkem jde.
Nejsem závodník, tak tam dávám 4. někdy mezi 60-80km/h mimo město a ve městě jezdím 50 na 4.
Ale nechápu to, že na trojku je to celkem vpoho a na čtyřku se fakt k tý 140 nedobelhám :o(
říkám, ten motor je jako v pohodě, mám to v cajku, prostě seřízený. Ale říkám že to je nadoraz a že ji takhle nemučím. Jen jsem zkoušel kam až jde. Kdyby měla ručičkovej otáčkoměr tak by bylo po ručičce. Ale tak do 110 km to celkem jde.
Nejsem závodník, tak tam dávám 4. někdy mezi 60-80km/h mimo město a ve městě jezdím 50 na 4.
Ale nechápu to, že na trojku je to celkem vpoho a na čtyřku se fakt k tý 140 nedobelhám :o(
20:26:40
16.03.2004
16.03.2004

Mafi
-> awe: Jak to máš upravený? Na tu trojku tam tachometrovejch 120 dostanu taky, ale je to úplně natvrdo a motor Š120 po GO, leštěný kanály, vačka, komprese....
14:31:40
16.03.2004
16.03.2004

awe - zrušená registrace
Díky za rady. Zapoměl jsem podotknout že tyto věci už mám "za sebou". Dtuhá komora byla fakt v háji, karburátor jsem skoro dokonale vyčistil, rozebral do posledního šroubečku. složil seřídil. Dělal jsem na tom s otcem, je automechanik a prakticky na tom můžeme udělat cokoliv si vzpomeneme. Měnil se olej, svíčky, měřilo se dobíjení, seřízen karbec, podtlaková regulace OK, zapalko OK, kompresní tlaky ve válcích OK, chlazení OK,kontrola řízení, tlumičů, sbíhavost, nové pneu+vyvážení, GO rychlostky (kňučela mi zpátečka a vylítávala). Moc jsem jí teď nejezdil, ale po zimě jsem to všechno kontroloval a tak... Na trojku dá i 120km/k tachometrových, ale netrápim jí. prostě od cca 100 výš je strašně líná (druhá komora jde, filtr je čistý, a takovej ten bimetalovej šmejd co přepíná sání tepla od motoru nebo studenej je ok). Před rokem jsme byli na dovolený, jelo se po dálnici, byl jsem fakt naloženej, ve čtyřech lidech a na rovince jsem vytáh 140km/h celkem v pohodě (samosřejmě že mluvíme o škodovce, tak to taky trvá přiměřenou dobu
). A z těch táhlejch dálničních kopců mi tacháč ukazoval až někde mezi 155-160km/h. Ale dnes je 140 pouze mým snem. Jel jsem sám v prázdném autě po rovině - cca 6km a dostal jsem se tak na 130 km/k na tacháči...

10:28:38
16.03.2004
16.03.2004

Tomáš SK
-> awe: Inak ak nechces moc investovat do uprav, snaz sa skor vyladit motor tak, aby mal pravidelny beh, vylesti si sacie (pripadne aj vyfukove) potrubie, vymen VN kable (alebo aspon premeraj ich odpor), daj skontrolovat rozdelovac alebo tam daj cele zapalovanie z Fava.... ked je vsetko dobre zostelovane, taha to lepsie nez vacsina v dnesnej dobe uz rozbitych 130 a 136 motorov.
10:22:46
16.03.2004
16.03.2004

Tomáš SK
-> awe: Pravdepodobne si sa na nej este v karburatore nevrtal, ze? Skus ho dat dole, demontuj akceleracne ustrojenstvo (taka packa na pravej strane karbeca, uchytena styrmi srobami) a takisto podtlakove riadenie druhej komory (to UFO)... u obidvoch vymen membrany. Vyde ta to tak na 150Kc (dve membrany + 1 tesnenie).
Problem je v tom, ze ak ti cez karbec pretieklo 80kkm benzinu a tvoje auto ma 18 rokov, membrany budu stvrdnute a nepruzne. Potom ti to nereaguje poriadne na plynovy pedal. Stacilo by, keby ti niekto pozical novy karbec a videl by si, ako to zrazu fachci...
Ak nahodou nevies, ako dat dole karbec a rozmontovat to, napis mi mail na rapid7@centrum.sk a ja ti to popisem. Maj sa.
Tom
Problem je v tom, ze ak ti cez karbec pretieklo 80kkm benzinu a tvoje auto ma 18 rokov, membrany budu stvrdnute a nepruzne. Potom ti to nereaguje poriadne na plynovy pedal. Stacilo by, keby ti niekto pozical novy karbec a videl by si, ako to zrazu fachci...
Ak nahodou nevies, ako dat dole karbec a rozmontovat to, napis mi mail na rapid7@centrum.sk a ja ti to popisem. Maj sa.
Tom
10:14:56
16.03.2004
16.03.2004

King
2 awe: "pantatovsky" skodifky maji v drtive vetsine pripadu zarezlou 2. klapku a je to dost znat....
09:59:11
16.03.2004
16.03.2004

Martin
-> awe: Možná by jí neškodilo jen jí trochu protáhnout po dálnici. Kamarád měl takhle línou 105tku po dědovi. Tak jí začal přeučovat, točil jí trošku do otáček a časem si na to autíčko zvyklo a teď mu to jezdí lépe jak leckterá 120ca.
09:16:51
16.03.2004
16.03.2004

awe - zrušená registrace
No, moc jste mě nepotěšili
ale jsem rád, že vim na čem jsem dřív, než se do toho začnu pouštět.
poraďte mi alespoň s tímhle: Moje 120L r.v. 10/86 je koupená od prvního majitele. Měl tři auta (warťase a tráboše) a tohle měl jako auto "na neděli". Bylo garážované, byly pravidelné servisní prohlídky, nikdy s tím nic nebylo. Každý rok nechal vystříkat dutiny a staral se o to. Opravdu s tím jezdil jen v neděli a na dovolenou. Měla cca 80k km a jezdila tak do 70-80km/h. Mám jí již delší dobu, ale zdá se mi taková líná oproti jiným 120. Jakoby "pantátovsky" zajetá. Poraďte mi, jestli se s tím dá něco nenáročnýho dělat. Nemyslím převrtávat blok atp... ale třeba vyleštit sací potrubí??? Díky.

poraďte mi alespoň s tímhle: Moje 120L r.v. 10/86 je koupená od prvního majitele. Měl tři auta (warťase a tráboše) a tohle měl jako auto "na neděli". Bylo garážované, byly pravidelné servisní prohlídky, nikdy s tím nic nebylo. Každý rok nechal vystříkat dutiny a staral se o to. Opravdu s tím jezdil jen v neděli a na dovolenou. Měla cca 80k km a jezdila tak do 70-80km/h. Mám jí již delší dobu, ale zdá se mi taková líná oproti jiným 120. Jakoby "pantátovsky" zajetá. Poraďte mi, jestli se s tím dá něco nenáročnýho dělat. Nemyslím převrtávat blok atp... ale třeba vyleštit sací potrubí??? Díky.
