Motor Š120L

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 51 až 55) od 15.03.2004 do 30.03.2004, založil/a
řadit dle data
08:07:52
16.03.2004
Košan
udělej si normální LR příčňák a nacpi do toho co nejvíc vaty.. pak mas zvuk stejnej jako u narmalniho laufu
22:17:40
15.03.2004
Saky
musi se prevrtat blok.. a asi i upravit hlavu to chce moc prace moc penez a efekt v pomeru cena/narust vykonu skoro nulovej, levnejsi je koupit 130ku a ses na tom lip a nejlepsi je koupit neco s osmikanlovou hlavou a tam uz se da kouzlit vic..
22:07:16
15.03.2004
awe - zrušená registrace
34 no tady -> skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=114

respektive v příspěvcích, je to celkem starý a nikdo proti tomu jaksi neprotestoval...

skoda.panda.cz/komentare. php3?id=114&...

fakt bych to chtěl vědět... díky 9
21:51:57
15.03.2004
martyCZ
a to ses docet kde presne?

btw. takhle jednoduche to urcite neni, ty vlozky se tam nevlezou, musel bys upravit blok, pak jeste hlavu a tak a to by bylo drazsi nez 5 136 motoru :o) (pisu to spravne saky?)
20:58:12
15.03.2004
awe - zrušená registrace
Ahoj, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Na techwebu skoda.panda.cz jsem se někde dočetl, že pro zvýšení obsahu motoru, lze jednoduše vyměnit vložky válců a písty (pístní čepy, kroužky) za favoriťácký bez jakékoliv další úpravy. Tím bych se měl dostat z (teď nevím přesně, střílím od boku) z cca 1147 na 1289 cm3?

Nemusí se měnit ještě něco? máte s tím někdo zkušenosti? Další věc co bych potřeboval je výkres podélného výfuku. Nechci příčňák, jen si chci udělat výfuk o něco tišší (ale ne zas moc na úkor výkonu).

Prosím poraďte. Díky
Extreme Tyres