
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jakej motor
16:58:47
05.01.2007
05.01.2007

zufo
Luukkyy Punks not dead
no u mě je celkem jedno jestli tam ten motor dam nebo ne stejně mi to nepomůže v ničem (myslim u PČR) protože když tam nebude tak dostanu stejnak pokutu za kola,světla,.....no skoro za vše

16:58:10
05.01.2007
05.01.2007

Montér
teda kdo chce kam

16:57:45
05.01.2007
05.01.2007

Montér
-> P.T.: Jo takovej Rapid s 1001 koňma by nebyl marnej...
-> Luukkyy: Plně souhlasím..kdo se kam, pomocme mu tam..


-> Luukkyy: Plně souhlasím..kdo se kam, pomocme mu tam..

16:33:19
05.01.2007
05.01.2007

Luukkyy
Jinej motor do Šáde byl vždycky muj sen. Kdysi dávno jsem si naivně myslel, že ho tam nějak namontuju, upravím brzdy, vyztužím kastli a pak přijedu na STK, tam mi to otipujou jako "typ neurčitý", pojišťovna mi dá povinné ručení podle kubatury a nazdar
Bohužel to je pohádka vo Šípkové Růžence, takový stroj dneska v podstatě nelze legálně dostat na papíry. Respektive by to i šlo, ale je třeba mít Salzmanovu konstantu a počít s náklady v řádu statisíců za razítka
Riziko používání takového auta v běžném provozu je obrovské. Například při bouračce cáluješ ty a hotově (pojišťovna tvé povinné ručení neuzná) a bude po tobě vymáhat celou škodu. Vždy seš spoluviník nehody, i kdyby ti tam trotl vjel z vedlejší.
Policejní kontrola rovná se minus pět bodů, tedy třikrát a dost. Platí jak v ČR, tak v SR.
Pokud tedy někdo chce jinej motor do Šáde, tak musí být buď hodně velkej kápo (asi něco jako DJ Lucaso) a znát se s kdekym, protože jsme si rovni ale některá prasata jsou si podstatně rovnější, nebo bejt fakt hustej pankáč
V obou případech je pak jedno, jesli tam je motor z jedničky Golfa nebo Dodge Viper. Pokud bych tedy dělal něco takového, tak opravdu brutus pankově, žádná skromnost tipu Lada 1600. Zajímavý by byl třeba motor z R21 2,0 Turbo i s převodovkou





Bohužel to je pohádka vo Šípkové Růžence, takový stroj dneska v podstatě nelze legálně dostat na papíry. Respektive by to i šlo, ale je třeba mít Salzmanovu konstantu a počít s náklady v řádu statisíců za razítka

Riziko používání takového auta v běžném provozu je obrovské. Například při bouračce cáluješ ty a hotově (pojišťovna tvé povinné ručení neuzná) a bude po tobě vymáhat celou škodu. Vždy seš spoluviník nehody, i kdyby ti tam trotl vjel z vedlejší.
Policejní kontrola rovná se minus pět bodů, tedy třikrát a dost. Platí jak v ČR, tak v SR.
Pokud tedy někdo chce jinej motor do Šáde, tak musí být buď hodně velkej kápo (asi něco jako DJ Lucaso) a znát se s kdekym, protože jsme si rovni ale některá prasata jsou si podstatně rovnější, nebo bejt fakt hustej pankáč

V obou případech je pak jedno, jesli tam je motor z jedničky Golfa nebo Dodge Viper. Pokud bych tedy dělal něco takového, tak opravdu brutus pankově, žádná skromnost tipu Lada 1600. Zajímavý by byl třeba motor z R21 2,0 Turbo i s převodovkou

16:10:19
05.01.2007
05.01.2007

P.T.
-> Montér: Vejron? Není to to nejrychlejší auto na světě?

16:04:07
05.01.2007
05.01.2007

Montér
-> P.T.: Těd prej do nějaky Bugati budou dávat něco silnějšího..prej Vejron, nebo tak nějak..to by si myslim mohlo jít..


15:46:39
05.01.2007
05.01.2007

P.T.
-> Montér: No ale jako kdyby nějakej šikula na ten 6 litr dal turbo... to by mohlo být opravdu zajímavé


22:34:48
04.01.2007
04.01.2007

Montér
-> P.T.: Ale zase se to necmí přehánět...

18:34:59
04.01.2007
04.01.2007

P.T.
-> zufo: No takovej 5 litr z Bavoráčka by nebyl špatnej a nebo rovnou 6 litr z Meďáka....



14:25:05
04.01.2007
04.01.2007

zufo
Montér moje reč
23:12:50
03.01.2007
03.01.2007

Montér
-> zufo: No to zas ne, ale nema cenu tam davat neco co ma o deset koní víc, i když se to pak da ještě upravit... Prostě tam dám něco víc...
23:07:26
03.01.2007
03.01.2007

zufo
Montér přesně
chce to nějakej 5ti litr


21:36:36
03.01.2007
03.01.2007

Montér
-> zufo: Jj, kdyz uz, tak uz

15:43:45
03.01.2007
03.01.2007

zufo
havlik moc slaby



10:58:54
03.01.2007
03.01.2007

p.b.
-> petřík: Není to 16V, ale jen 8V, to byla dezinformace .)
07:56:19
03.01.2007
03.01.2007

havlik
-> zufo: tak na co čekáš



23:45:58
02.01.2007
02.01.2007

Libor
-> Labros: musi ale vedet jestli z 1,6 nebo 1,9 feldy. Kazda je jina!!!!
22:32:22
02.01.2007
02.01.2007

zufo
havlik jo o tom vim skoro soused :-)
20:53:46
02.01.2007
02.01.2007

havlik
20:30:17
02.01.2007
02.01.2007

Zazaa
jinak alfa ma boxery do 1.7
jsou z 33, Sprinta, Alfasuda - 1.5 a 1.7 mivaji dva dvojite webery nebo dellorta
vykonove to je 90-120koni
vypada to takhle www.spsauto.cz/zazaa/.../ garde.htm
jsou z 33, Sprinta, Alfasuda - 1.5 a 1.7 mivaji dva dvojite webery nebo dellorta
vykonove to je 90-120koni
vypada to takhle www.spsauto.cz/zazaa/.../ garde.htm
20:24:57
02.01.2007
02.01.2007

Zazaa
-> zufo: kontaktu mam plnou ID kartu :)
19:59:21
02.01.2007
02.01.2007

zufo
co raději NISSAN SUNNY 1.6-16V nebo alfa romeo 33 1,7i ???
19:38:21
02.01.2007
02.01.2007

zufo
kde seženu zaazuu ? mate na něho nějaky kontakt třeba icq?
18:03:39
02.01.2007
02.01.2007

petřík
-> zufo: p.b tady prodával nedávno 1,6 16v z tipa mu napiš jestli ho ještě má
13:30:40
02.01.2007
02.01.2007

Montér
No já vidím problém taky v tom, že skoro všechny ty motory maj rozdělovač na hlavě v poloze nad převodovkou, což ve Škodovce určuje jeho polohu někde v místech zadního kufru...takže jedině vyříznout tu přepážku...

20:14:04
01.01.2007
01.01.2007

zufo
pokud by někdo nějaky ten motor měl dávejte nabídky dik
15:26:12
30.12.2006
30.12.2006

Gryzly
podle mě ten rozdělovač je nějaká obšlehnutá verze rozdělovače Bosch protože mi nabízeli v jednom obchodě pruhledný víčko z rozdělovače bosch na kterým se jen upiluje nějakej čudlík a pasuje na škodovácký rozdělovač.
18:56:50
29.12.2006
29.12.2006

Vita ze Sudet
-> Vita ze Sudet: SAMO SEBOU SEM MĚL NAMYSLI VE ŠKODOVCE

18:28:16
29.12.2006
29.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: To je zajímavé - no těším se na výsledek

18:19:42
29.12.2006
29.12.2006

Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Víčko má tušim z Ford Capri ... On Vám to David na jaře řekne pěkně sám. PS: na tom letošnim upgrade nebude zajímavý jen motor, ale i převedovka
, kterou tu samou a v té poloze co má David tušim nikdo nemá


12:05:49
29.12.2006
29.12.2006

chooki
Ja myslim, ze akykolvek motor do 1600 a vykonu cca 60 kw tam absolutne nema vyznam davat (ak by este bol liatinovy), to uz radsej bubaky dat do upravy skodovackeho motora (samozrejme fataka).
Skodovacka prevodovka je dimenzovana do 150 Nm, takze nieco v tychto parametroch, pokial chcem auto aj na nejake to jazdenie. Mne osobne sa dost pacia hondacke motory, 1500-1600, vykony nad 100 ps, vacsinou viac, ale neviem kolko by z vykonu zostalo dobastlenim karbeca :))
Ja ako kompromis vidim nahodenie motora z koncernu VW kvoli dostupnosti medzikusu na skodovacku prevodovku, napr. nieco z golfu II gti (cca 110-140 ps podla verzie) a prisposobenie na karbec alebo pripadne verziu s origo K Jetronicom, kde ta elektrika nejaka vazna nie je...
Inac na to kilo s audi V6 som zvedavy, ale to je soucar a moc na jazdenie to asi nebude
Skodovacka prevodovka je dimenzovana do 150 Nm, takze nieco v tychto parametroch, pokial chcem auto aj na nejake to jazdenie. Mne osobne sa dost pacia hondacke motory, 1500-1600, vykony nad 100 ps, vacsinou viac, ale neviem kolko by z vykonu zostalo dobastlenim karbeca :))
Ja ako kompromis vidim nahodenie motora z koncernu VW kvoli dostupnosti medzikusu na skodovacku prevodovku, napr. nieco z golfu II gti (cca 110-140 ps podla verzie) a prisposobenie na karbec alebo pripadne verziu s origo K Jetronicom, kde ta elektrika nejaka vazna nie je...
Inac na to kilo s audi V6 som zvedavy, ale to je soucar a moc na jazdenie to asi nebude
11:58:52
29.12.2006
29.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: To je mě jasný - spíš jsem myslel, že to nejde vůbec a musí se sehnat nějaký rozdělovač z V6 a jak vidím, tak jde všechno :o))
11:53:45
29.12.2006
29.12.2006

havlik
-> Tuner#2: jo to nevim ono vůbec na 6V musíš mít pár změn v tom rozdělovači
11:51:35
29.12.2006
29.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: A to se dělá takové, že bude pasovat na fávo rozdělovač?
11:50:38
29.12.2006
29.12.2006

havlik
-> Tuner#2: šesti válcový víčku musí mít
11:49:09
29.12.2006
29.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Jenže 1,8 je 4 válec a tohle 6ti válec a to je torchu něco jiného.
-> Vita ze Sudet: Co má vůbec na tom rozdělovači za víčko, když má růžici se šesti kontakty?

-> Vita ze Sudet: Co má vůbec na tom rozdělovači za víčko, když má růžici se šesti kontakty?
10:27:06
29.12.2006
29.12.2006

bitmap - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Cim ten rozdelovac pohani? Vacka v takovymhle motoru ma pohon na rozdelovac?

10:16:24
29.12.2006
29.12.2006

havlik
-> Tuner#2: no něco jako v tristanu na tej 1.8čce
10:12:04
29.12.2006
29.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: To je dobrej kolík - ty karbce to je normální, ale ten rozdělovač


10:11:24
29.12.2006
29.12.2006

Vita ze Sudet
-> havlik: V6 rulezz těšte se

10:04:34
29.12.2006
29.12.2006

havlik
-> Vita ze Sudet: zajímavé

09:59:21
29.12.2006
29.12.2006

Vita ze Sudet
Já newim co je na dodělání karbece tak těžkýho
. David co má červený kilo na 10" mangelsích... již rozezvučel ve své "garage" motor Audi A6 2.8V6 30V. Vstřikování a komplet elektrika a složitý zapalko šlo pryč
. Místo toho se posadilo na každou větev (3 a 3 válce) jeden SEDR předělany na objem 1.500ccm. A připrcnul se k tomu rozdělovač na vačku z Fava do kterýho se udělala hvězdice s šesti packama... Co je jednodušího??
.......je to blázen






00:04:49
29.12.2006
29.12.2006

zufo
gim dik
22:45:46
28.12.2006
28.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> charon: Já jsem psal o motoru vhodném do škodovky. Pokud bez omezení, tak těch fascinací je spousta, ale zvukově není nad atmosféru 360 Stradalle

20:48:25
28.12.2006
28.12.2006

gim
-> zufo: vicemene jakakoliv alfa 1,3 1,5 1,7 2,0 zalezi jakej chces vykon... sou tou boxery na dellortech z alfy 33 nebo nejaky kupatko. kdyz se podivas po skodovackejch strankach z finska, anglie apod. tak tam maj nejcasteji tydle motory
20:05:41
28.12.2006
28.12.2006

105
jo to je nadhera,, a papa to aj chodce , travu stromy a



19:56:10
28.12.2006
28.12.2006

charon
-> Tuner#2: Tak me zas fascinuje 370 Nm z Chevy small block 5.7, ale ...
18:50:24
28.12.2006
28.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Asi plány co se nikdy neuskuteční, ale nikdy neříkej nikdy 
Fascinuje mě ten výkon a přitom lehkost a snad i životnost, když to dávají sériově.

Fascinuje mě ten výkon a přitom lehkost a snad i životnost, když to dávají sériově.

18:48:18
28.12.2006
28.12.2006

Nwkt
-> Tuner#2: Plány do budoucnosti se žlutkou?

18:47:37
28.12.2006
28.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
Mě by se líbil 1,4 TSI 125kW v základu a lehký motor, ale zatím je to jen sen
