skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jakej motor
18:42:41
28.12.2006
28.12.2006

p.b.
-> zufo: Jde tam opravdu cokoli, doporučoval bych ale původem karburátorovej motor, předělávat na karburátor je další pakárna navíc, hlavně kvůli rozdělovači...
18:37:54
28.12.2006
28.12.2006

Ivan,C - zrušená registrace
-> zufo: Já bych pořešil motor z fabie 1,4 8V který bych převrtal na 1,5 nebo 1,6.
17:18:41
28.12.2006
28.12.2006

zufo
ktera alfa přesně?
17:09:26
28.12.2006
28.12.2006

charon
-> haso: Jo, to je presne ono. Takhle 30V6 z omegy s kompressorem Steinmetz, to by byl hukot...
16:59:32
28.12.2006
28.12.2006

haso
16:40:03
28.12.2006
28.12.2006

charon
-> zufo: Ja osobne bych sel do nejakyho boxera - Alfa nebo Subaru
16:39:44
28.12.2006
28.12.2006

rolls
-> jerrom: len som nejako neprebral co je to motor MTX atd

16:36:47
28.12.2006
28.12.2006

jerrom
16:36:40
28.12.2006
28.12.2006

charon
-> Gryzly: Svyho casu jezdil Rapid Wiliams, cervenej, tan mel motor 2,5 V6 z Vectry a ten chlapek co to vyvijel rikal, ze trilitr z Omegy neni problem, protoze je rozmerove stejnej. MKozna najdu i nejakou fotku.
15:35:46
28.12.2006
28.12.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
1700i(1690ccm)
vrtani x zdvih 82 x 80
KP 9,3
vykon 62kW/5400ot
toc.moment 137Nm pri 3200ot
vrtani x zdvih 82 x 80
KP 9,3
vykon 62kW/5400ot
toc.moment 137Nm pri 3200ot
15:32:00
28.12.2006
28.12.2006

Athlonek
Jakej výkon má LADA 1700i ?
15:21:17
28.12.2006
28.12.2006

Labros
teda aspoň výkonem, když ne hlukem a emisema.
15:20:41
28.12.2006
28.12.2006

Labros
Pěknej motůrek, do Garde jakožto replika Garde 1500 ještě jo (s doplňky karosérie a lakem jako origo), jinak bych ho nechal v žigulovi. Lákalo by mě, že by to v běžným provozu předčilo spoustu dnešních spotřebáků...
15:16:45
28.12.2006
28.12.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
no ja kdyz jsem to sveho casu chtel tak jsem mel rozpocet takovej
1000-1500kc koupe vybehaneho motoru VAZ1500 nebo 1600(1700 je nesehnatelna)
15000kc kompletni GO z novych dilu a kdyz by to byla 1500 tak v ramci vybrusu prevrtat na 80 pisty-takze ty to tak jako tak byla 1600ccm
15 000 na upravy jednak vykonu a jednak zabudovani do garde.
takze kolem 30 000kc jsem mohl mit motor po kompletni GO a samozrejme na pohled lestenka s parametry kolem 110-120koni a cca 140Nm kroutak.samozrejme na sprintech by mi plno aut dalo nakladacku,ale lenoch by to urcite nebyl.pak bych odevzel kapotu a tam ivan a napisem sdelano v cccp(fakt to je na bloku napsavy)
1000-1500kc koupe vybehaneho motoru VAZ1500 nebo 1600(1700 je nesehnatelna)
15000kc kompletni GO z novych dilu a kdyz by to byla 1500 tak v ramci vybrusu prevrtat na 80 pisty-takze ty to tak jako tak byla 1600ccm
15 000 na upravy jednak vykonu a jednak zabudovani do garde.
takze kolem 30 000kc jsem mohl mit motor po kompletni GO a samozrejme na pohled lestenka s parametry kolem 110-120koni a cca 140Nm kroutak.samozrejme na sprintech by mi plno aut dalo nakladacku,ale lenoch by to urcite nebyl.pak bych odevzel kapotu a tam ivan a napisem sdelano v cccp(fakt to je na bloku napsavy)

14:59:49
28.12.2006
28.12.2006

zufo
v esmeraldě

14:52:54
28.12.2006
28.12.2006

Jirik - zrušená registrace
-> kubina: Ano, vím, že jsou stejné. Např. mám ale ve Světu Motorů Ladu 1500 2x Weber s výkonem 133 kW.
Což jde.

14:51:00
28.12.2006
28.12.2006

havlik
-> zufo: něco jako má zaazaa
14:43:47
28.12.2006
28.12.2006

zufo
dik moc za rady a nevite o něčem ? nejlepe s karbcem? elektrika je svina :-)
14:33:37
28.12.2006
28.12.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jirik : 1500,1600 a i 1700 jsou stejne,lisi se jen vrtani,takze ty veci lze pouzit na jakykoliv.
jinak vykony tehle motoru v serii jsou male1500-55kW, 1600-58kW/120Nm, 1700-62kW/135Nm.ale neco z nich postavit urcite pujde,protoze upravy jde delat jako na skoda motoru a v cem je hlavni plus je to,ze tyhle motory lze generalkovat za vybrusove dily.drtiva vetsina motoru (treba ta VW 1,6) se generalkuje pouze z novych nevybrusovych dilu a kdyz mas dat treba za kliku 15 000kc tak to je taky na prd
jinak vykony tehle motoru v serii jsou male1500-55kW, 1600-58kW/120Nm, 1700-62kW/135Nm.ale neco z nich postavit urcite pujde,protoze upravy jde delat jako na skoda motoru a v cem je hlavni plus je to,ze tyhle motory lze generalkovat za vybrusove dily.drtiva vetsina motoru (treba ta VW 1,6) se generalkuje pouze z novych nevybrusovych dilu a kdyz mas dat treba za kliku 15 000kc tak to je taky na prd
14:11:53
28.12.2006
28.12.2006

Gryzly
-> zufo: A když už bych volil motor tak radši něco lehkýho hliníkovýho, určitě ne nějakej litinovej blok. to by se ti to pak stavělo na zadní ;-)
14:10:28
28.12.2006
28.12.2006

Gryzly
-> Jarda: to by se udělal díra do stěny.
-> zufo: mužeš použít jakejkoliv čytřválcovej motor. víc válců by se ti už asi nevlezlo k zadnímu čelu. jediný omezení je aby se klikovka točila stejným směrem. i když ono by se pak mohl otočit diferák. ale byl by problém se startérem.
a další věc je krmení. pokud použiješ moderní motor se vstřikováním, musel bys napojit plno čidel a pohrát si s elektronikou kolem vstřikování. Ale plno moderních motoru se stříkaškou vychází z motorů které fungovali před 15ti lety na karburátoru. Například ta 1,6 z felicie.
-> zufo: mužeš použít jakejkoliv čytřválcovej motor. víc válců by se ti už asi nevlezlo k zadnímu čelu. jediný omezení je aby se klikovka točila stejným směrem. i když ono by se pak mohl otočit diferák. ale byl by problém se startérem.
a další věc je krmení. pokud použiješ moderní motor se vstřikováním, musel bys napojit plno čidel a pohrát si s elektronikou kolem vstřikování. Ale plno moderních motoru se stříkaškou vychází z motorů které fungovali před 15ti lety na karburátoru. Například ta 1,6 z felicie.
14:09:01
28.12.2006
28.12.2006

Jirik - zrušená registrace
Na Šádeteamu někdo prodával mezikus a výfukový svody na Škodovku pro montáž motoru Lada 1500 - 1700.
Psal něco o tom, že by to mělo bejt pro 160RS, čili motor Lada 1600.
Psal něco o tom, že by to mělo bejt pro 160RS, čili motor Lada 1600.
14:07:57
28.12.2006
28.12.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Jarda: To by neměl bejt, Golfy II a III tam měly rozdělovač. OHC z boku na kebuli.
14:05:24
28.12.2006
28.12.2006

Jarda - zrušená registrace
-> Labros: v karbecu bych nevidel problem, spis v rozdelovaci.... 

14:02:38
28.12.2006
28.12.2006

Labros
-> zufo: S použitím mezikusu tam můžeš dát 1.6 z felície. Ale buď ho tam musíš dát i s elektrikou, nebo vymyslet jak na něj dát karbec.
13:07:43
28.12.2006
28.12.2006

Dušan
-> Majkl: ty nedáš pokoj s těma slonama.
-> zufo: skutečně tam narveš kde co, ale podle mě ty VW tam pasujou jak prdel na hrnec. Ale třeba Zazza tam má alfu
-> zufo: skutečně tam narveš kde co, ale podle mě ty VW tam pasujou jak prdel na hrnec. Ale třeba Zazza tam má alfu
13:04:49
28.12.2006
28.12.2006

Majkl
jde tam temer cokoliv kdyz jsi sikovnej!


13:04:13
28.12.2006
28.12.2006

zufo
vim že tam jde 1,8
13:03:54
28.12.2006
28.12.2006

zufo
jakej motor jde napasovat do rapida aniž bych měnil převodovku. Třeba s použitím nějakeho mezikusu. Mam na mysli nějaky silnější motor tak aspon 65 kw