Pro znalce modelu skodovek rady 742

prohledat
88 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.05.2006 do 15.05.2006, založil/a charon
řadit dle data
09:41:54
15.05.2006
Max
měl jsem garde,rv 83. Mělo 5q (dodatečně montovaný) ale nic nebylo bouraný. tunel byl připraven...

-> Gryzly: občas v knížkách kecaj 1
22:41:23
14.05.2006
minno
-> goodji: je to presne opacne
19:42:33
14.05.2006
Syny
-> Tom.t: Presne tak! Naprosto s tebou souhlasim! Dokut neuvidim uzocku s pripravou ne 5q - bez vlastni upravy tak neuverim40
11:51:48
14.05.2006
goodji
Rozdíl mezi skeletem z Mka a užovkou je také ve střešních prolisech nad dveřmi. Užovka má prolisy po celé délce střechy, u Mka nejdou až do konce (možná je to obráceně-už si to nepamatuju).
11:46:11
14.05.2006
Gryzly
-> Tom.t: A brácha má garde s hřebenem z roku 83 a jeho kámoš má gardes hřebenem a přípravou na 5q a to auto je vyrobené v roce 82. Ne každá kniha je pravdivá.
11:40:47
14.05.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Takze asi takhle : první m-ka byly vyrobeny v roce 83, ty nemely jeste pridavny bocni blinkry na blatnicich..., co se týče přípravy na 5Q, tu maji jen m-ka od modelu 85 (teda od července 84), co se týče řízení hřeben/matice : hreben meli vozy 105 od července 85, 120-tky meli hreben od srpna 83. Čerpáno z knihy "aby jezdily i po roce 2000" 4
10:41:21
14.05.2006
David.
-> Honza M: jo,GLSa je mají od začátku výroby.ale říkám že od 85 roku jsou povinný

-> Hurdis: fakt jsem to někde četl že od tý doby byly povinný(teď nevím kde ale mozná to někde pro zajímavost najdu),takže správně to po týhle době nemělo vyjet ze závodu bez nic,ale občas byly výjimky,no
21:07:23
13.05.2006
Pavel P..
-> Bobesh: mám taky na 105ce 1001 bílá ledová, u nás maji v krámě vzorník barev na škodovku a tak jsem si ji tam našel.
20:59:25
13.05.2006
Bobesh
-> Martin2705: 1001 je bílá ledová,mám ji 6
20:48:30
13.05.2006
Martin2705
-> Adam Radimovič: to je asi kus od kusu, já mám mít 1046 sněhobílá, ale ta k tomu vůbec nejde, zato 1001 bílá je k tomu mohem lepší (zkoušeno na místech vevnitř, kde neni lak vybledlej)
20:20:11
13.05.2006
aDAm
tak kde se daji zjistit jak to vypada?
19:48:40
13.05.2006
Hurdis
-> Adam Radimovič: asi ne, na škodovácký barvy ty odstíny teda nesedí, alespoň ne na ty co znám
19:47:41
13.05.2006
petr s
-> Adam Radimovič: Škoda a ral ? Ti měli problém aby dvě auta měla stejný odstín
19:43:36
13.05.2006
aDAm
-> Hurdis: shade nepouziva vzornik RAL? sem chtel videt jak vypada žluť podzimní 6135
19:41:02
13.05.2006
aDAm
-> Hurdis: díky :-)
19:24:04
13.05.2006
Hurdis
19:14:16
13.05.2006
aDAm
hele a kdyz to tu tak kvete ta diskuze...kde se da sehnat vzornik barev ral na netu? kdysi sem ho nekde videl ale ted nejak nemuzu najit :-(
19:08:05
13.05.2006
Hurdis
ty opěrky na přední sedadla bych jako povinnou výbavu neviděl, na mém autě ročník 87 nebyly, taky jejich výměna byla první úprava kterou jsem kdy na škodivce udělal
18:53:58
13.05.2006
Honza M
-> David.: opěrky se dávaly už dřív. Ale jen na modely LS a GLS
16:08:11
13.05.2006
David.
-> Syny: pravý zrcátko se začlo dávat až někdy ke konci 85roku stejně tak opěrky na přední sedadla-od týhle doby totiž bylo oboje jako povinná výbava
10:27:27
13.05.2006
Syny
-> Gryzly: Ja mam uozu rv 82 (kveten) a byla uvedena na trh az v rce 83... Ale je pravda ze by mel vej autak vyrobenej od ledna do cervence model tehoz roku...
09:53:40
13.05.2006
Gryzly
-> Syny: v tomhle roce 83-84 měli všechny auta ovály akorát LS a GLS měli hranatý asymerický světla.



A tam někde dole jsi psal že auto s rokem výroby 82 je model 83, což nemusí bejt pravda pokud to auto bylo vyrobeno v období 01/82-07/82, to pak byl modelovej rok 82 kterej začínal už 08/81. ale nevím jestli v té době to tak dělali, já když koukal ted po těch barvách na TechWebu se o změnách v srpnu zminujou až od srpen 85.
23:35:56
12.05.2006
Syny
-> Gryzly: Na ovalny svetla se prvni 2 roky (83 a 84) moc nehralo. Sazeli to tam nak divne jak se jim chtelo. Ale puvodne je meli mit jen 105ky. Ja mam eMko 105L a ma ovalny svetla. Ty zrcatka to cumim, myslel sem ze eMka meli vzdy obe! Ale operky vsechny eMka teda nemeli. Myslim ze je meli poze vybava L a vyssi.
23:33:58
12.05.2006
Syny
sy = si 40
23:32:01
12.05.2006
Syny
-> Gryzly: Vycerpavajici! Ale stacilo by jen rict ze se proste delali uzkynapravy s hrebenem a ze neaky ouzi maj tunel na 5q. Ve zbytku mam naproste jasno. A o tom r.v. a modelu sem psal co? To samy co ty... Jediny co sem nevedel ze byly uzky napravy s hrebenem... Proto sem sy myslel ze ho meli prvni eMka! A proc sem si to myslel? Protoze sem volal do prodejny Skoda jestli maj ridici tyce na uzkej hreben a oni me poslali do prdele ze se to nikdy nevyrabelo, tak asi tak! A to ze maj naky ouzi pripravenej tunel na 5q to vi morzna jen par lidi, protoze kdyz sem se tu pred pul rokem ptal tak mi vsichn do jednoho rekli ze pokud mam ouzu - MUSIM rezat tunel na 5q! O tom ze bych to moch mit od serie nikdo nerek ani fň! Tak tet uz snad chapes proc sem byl mimo40
22:44:32
12.05.2006
Gryzly
-> Skoda RBK: Ani opěrky, druhý zrcátko, a má oválný světla.
22:35:27
12.05.2006
Skoda RBK - zrušená registrace
Tak toto je eMko 83´. Nemá tie spominané otvory v prednom čele.
zvětšit Pro znalce modelu skodovek rady 742 - obrázek od Skoda RBK - zrušená registrace vložen 12.05.2006 22:35:27
21:06:54
12.05.2006
Athlonek
-> Jirik: Tak tam asi nekecaj. www.zimi.cz/barracudaline /1984.htm
20:55:55
12.05.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Athlonek: Dělaly se i spojky 180 s talířovkou, ale velmi málo.

Já měl dříve na svém eMku ´83 pružinovou 180ku...
20:48:34
12.05.2006
Athlonek
-> ps: Ja myslel že když tam byl přítlačák s talířovou pružinou tak tam byla spojka 190 mm.
20:43:22
12.05.2006
Athlonek
-> ps: Nemá tam bejt 190 mm?
20:39:10
12.05.2006
ondie
-> Montér: ..rozdílů v odstrojených kastlích G/R je několik,ale jsou málo viditelné.. hlavní rozdíl je v brejlích na hrnce se světly z ouži a v úzkých zadních lemech..dál Garde nemá viditelný svár (přechod,spasování vždy dvou dílců) v horním rohu zadního skla (střecha x horní díl zadního blatníku) a cca v půlce délky střechy pod střešní lištou nade dveřmi má rapid zase svár bočnice s již zmíněným h.dílem zadního blatníku.. je to krkolomný..já vim :-) ..jinak musim dát za pravdu že přípravu na 5q..jak prohlubeň pod benzinovou nádrží..tak ta malá vyvýšenina pro 5q kulisu na tunelu se vyskytovala velmi nesystematicky..asi jak se mistr vyspal..prostě sklady byly plný a házeli tam co zrovna pod ruku přišlo..takže nějakej obzvlášť přesnej klíč nemá smysl hledat. Moje G (5/82'') např. výstupek na kulisu má,ale přípravu na delší 5q ne.
20:38:59
12.05.2006
petr s
-> Athlonek: Jsou tam blbosti spojka 180?
20:33:29
12.05.2006
Athlonek
20:24:27
12.05.2006
ondie
->Gryzly: ..uff..huráá..konečně 3 ..teď to snad všichni pochopí včetně Synyho 3
19:50:12
12.05.2006
Gryzly
-> Syny: Ach jo. Takže Hřeben nepřišel s eMkama ale jako první seriově vyráběný auto s hřebenem bylo Garde. a Garde je užovka takže jistě už víš co to je za užovky s hřebenem.

Další věc je že i některé užovky mají tunel na 5q od výroby. ale až od roku 81 a bylo to nepravidelný a ani ve škodovce nevěděli který auto vyrobili s tunelem a ktrerý bez. Stejně tak něktarý první eMka neměli tunel na 5q. Například Brácha má Garde rok 83 a nemá tunel na 5q a jeho kámoš má Garde rok 82 ten tunel tam origo je.

A Modelovej rok se začal dělat rok předtím v srpnu po celozávodní dovolené ve Škodovce. Takže třeba model ''86 se dělal od 08/85.

Už máš aspon trochu jasno?
12:24:03
12.05.2006
Syny
-> Jarda: To asi nepatrilo me - neb jo?
12:22:24
12.05.2006
Syny
-> Montér: Prej maj eMka - tudiz i Rapidy narozdil od uzovek=gardecek odlisne zadni lemy... Co je na tom pravdy nevim, mel sem za to ze holej skelet je stejnej ale mozna to tak je. Kazdopadne nefim jestli gardecko ma tunel pripravenej na 5q...
11:57:34
12.05.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Syny: ja se s nim nehadam, pokud teda mysli me, ja jen mel pocit, ze je to 105ka tot vse.....4
11:47:56
12.05.2006
Montér
-> Syny: Jasně to vim, mě šlo spíš o to jak se to pozna na holý kasli bez blatniků, čel a tak. Jestli tam sou nějaký jiný vychytávky 4
11:16:55
12.05.2006
Syny
Taky je velkej rozdil rok vyroby a model roku!!! Auto s rokem vyroby 82 je model roku 834
11:15:54
12.05.2006
Syny
-> Gryzly: Hele chlape, nak mi uniko ze nekdy byli uzofky s hrebenem? To by me zajimalo kdy a jaky??? Uzofky meli jen matici ne? Teda aspon ty vyrobeny pro CR...

-> charon: No takhle: prechod z uzofky na eMko byl v prelomu cervenec/stpen 1983. eMko poznas podle predniho blinkru jak uz bylo receno! Myslim ze se to da vklidu od oka podle naprav (uzka/siroka) - je to od oka dost poznat. Uzovka pod naraznikem (vpredu) maji malinkej spojler - eMka velkej. Hreben prisel s nastuem eMek (ale sou i eMka s matici - to byli naky ty prvni). Prej meli nektery ouzi hrebem, ale o tom nic nefim takze o tom te nic nenapisu. Treba je v tom taky rozdil ze karoserie eMka ma pripravenej skelet na zastavbu 5q - uzofka ne (coz me kua sere!). Ale prose je to od oka poznat co to je za typ! Tak to kamosovi vysvetli a snad te da uz pokoj3
11:07:52
12.05.2006
Syny
-> Montér: No garde je rapid s uzkejma napravama. Vetsinou mel kastli (predek) jako uzofka ale radek jako rapid. Normalni uzka vlecka. A rapid je vpodstate "zkoseny" eMko... Siroky rozchody...(siroka vlecka)4
10:43:19
12.05.2006
aDAm
ja mel eMko tusim ze 85ka nebo 4ka a mel sem sirokou matici, ale jinak blinkry v baltnicich a durky v celu...ale to mozna bylo menene nevim...mozna i ta naprava ;)
10:01:57
12.05.2006
Jarda - zrušená registrace
-> David.: njn, ja se nehadam, nevedel jsem, ze ma takovej vzacnej kousek.... myslel jsem, ze ma obyc skodovku...4

-> Jirik: a co je lepsi podle tebe vic der nebo min?2
07:51:12
12.05.2006
Jirik - zrušená registrace
-> David.: Tak tak.... Mám o tom aj článek v SM.

Krom toho je to stejně téma o piči.

Dohady o tom kde kdo má blikače, zda má dirku k brzdám v předním čele, popřípadě do prdele. 1 8
06:33:46
12.05.2006
David.
-> Jarda: oválný světla se dávaly ale i na první 120tky "eLka" od náběhu emkovýho modelu do srpna 84....
23:16:46
11.05.2006
Jarda - zrušená registrace
-> charon: jestli myslis me, tak jsem ti netvrdil, ze mas ouzu, ale 105ku, podle ovalnych svetlometu.....4
18:01:50
11.05.2006
David.
105tky měly do 85roku šnek a pak už hřeben,120tky měly od emka ve většině případů hřeben(my jsme měly 2/84 120L a měla normálně hřeben)
17:55:13
11.05.2006
Pavel P..
-> ps: já mám rok 86 a myslim že srpen, a to byl snad konec výroby 105S
Extreme Tyres