skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pro znalce modelu skodovek rady 742
17:51:52
11.05.2006
11.05.2006

petr s
-> Pavel P.: Od určitého roku dávali na všechny hřeben i na mrchy 105
17:49:49
11.05.2006
11.05.2006

Pavel P..
širokej sněk byl na 105S
sice 105S mám ale náprava je už s hřebenem, a pochybuju že by jí někdo měnil
sice 105S mám ale náprava je už s hřebenem, a pochybuju že by jí někdo měnil
17:46:54
11.05.2006
11.05.2006

Gryzly
-> charon: ony se dělali 4 druhy předních náprav.
uzká s šnekem,
uzká s hřebenem
široká se šnekem,
široká se hřebenem.
pokud vím tak hřeben na prvních emkách byl jen za příplatek a taky do lepších modelů.
uzká s šnekem,
uzká s hřebenem
široká se šnekem,
široká se hřebenem.
pokud vím tak hřeben na prvních emkách byl jen za příplatek a taky do lepších modelů.
17:28:42
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
-> charon: vsechny auta s blinkrem u svetlel v blatniku maji sirokej rozchod...
16:34:07
11.05.2006
11.05.2006

charon
Abych nezapomel, dik vsem za prispevky.
16:33:49
11.05.2006
11.05.2006

charon
Hersifsaprlot, to se nam tu rozpoutala diskuse. Jako ze mam Mko vim, ten muj kamos tomu nechce verit. Nevite jeste nekdo nahodou, od kteryho roku se do Mka davaly sirsi napravy? Pokud vim, tak s hrebenem se delali dve sirky naprav ale nevim, v jakym casovym rozmezi se montovali.
16:24:33
11.05.2006
11.05.2006

Dušan
-> Jirik: cekal jsem to

15:30:36
11.05.2006
11.05.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Dušan: A nedělal ten šnek takovou tu slintací stopu ?




15:05:28
11.05.2006
11.05.2006

janos
První eMka fakt neměly boční blinkry na blatnících a díry na chlazení brzd v předním spoileru - měli jsme 120 GLS eMko, vyrobenou v prosinci 1983 a ta neměla ani jedno...
14:51:41
11.05.2006
11.05.2006

Montér
Jen tak mimochodem, nevíte jakej je rozdíil v karoserii z Garde a z Rapida??
14:31:36
11.05.2006
11.05.2006

Dušan
Ja mel prvni skodovku 120LS vyrobena 4/84 a ta nemela bocni blinkry ( kdyz jsem vymenil blatnik tak jsem musel dat blinkr ale neblikal - policajt mi pak rikal ze mi nesviti blinkr a ja mu rekl ze to tam nebylo a ze na druhe strane neni - on na me cumel jak je to mozny. ) a taky ty diry k chlazeni brzd tam nebyly. A byl tam snek, kterej kupodivu i drzel.
13:58:28
11.05.2006
11.05.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Syny: Ale věděl, mám to doma, ale huš to tady bylo. 

13:15:47
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
-> qwert: je jich dost neboj, ale zase ne tolik jako treba obyc uzovek nebo emek samozrejme
13:05:40
11.05.2006
11.05.2006

qwert
-> Syny: já se netvrdím, že je to něco jinačího, ale kolik takových jezdí? Zatím jsem viděl pouze 2, a to jedna z nich byla naprosto stejná jako ta moje, včetně barvy. možná jich je daleko víc než si myslím, ale v Brně jich moc není...

12:29:45
11.05.2006
11.05.2006

Syny
-> Jirik: Copak ty Skodere? Tos nevedel?
11:14:30
11.05.2006
11.05.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Syny: ????
10:27:08
11.05.2006
11.05.2006

Syny
To mas teda znali kamarady. eMka se v r. 83-84 dostavali do uplne podoby. Slysel sem ze dokonce eMka z 83 nemeli ty bocni blikace a ty diry ve spojleru ty tam taky nebyli. (Mimochodem kdybys mel ouzu tak tam ten spoiler ani nemas). Vsechny eMka ale meli predni blinkr v blatniku a ouzi ho meli v narazniku. A taky eMka v roce 83 meli maticove rizeni. Proste v roce 83 a zacatek 84 byli takovy eMka jeste uplne "nedodlany" a lisi se od tech od roku 85... Tak asi tak

08:57:17
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
-> Jirik: tak blatníky se lišej jen v lemech! takže sou jine zadni lemy.
08:55:24
11.05.2006
11.05.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Majkl: Počkej piči, lemy a nebo blatníky.
08:52:08
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
-> Jirik: zadní lemy sou jiné !! je tam viditelnej rozdíl Emko a Ouža! emko má víc vytažený v zadní části pipíšku
08:50:47
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
10.05.06 22:58:14to je uplně obyčejnej mezitip
07:45:20
11.05.2006
11.05.2006

Jirik - zrušená registrace
To je howno
. Tuňák byl původně tohle :
Škoda 105 (rok výroby 1983), model 1984.
Přední blatníky bez blikačů, čelo bez děr k brzdám. Nemá vyhřívané zadní okno, ale má origo hřeben, hlubokej kastlík baterky a přípravu pro 5ti kvalt.
Pak taky nemá, jak mají novější eMka takovej podkovovitej prolis v B sloupku dole u prahu.
Jinak nevím co myslel Pipíšek těma zadníma lemama, ty jsou stejný jako na každém jiném eMku.

Škoda 105 (rok výroby 1983), model 1984.
Přední blatníky bez blikačů, čelo bez děr k brzdám. Nemá vyhřívané zadní okno, ale má origo hřeben, hlubokej kastlík baterky a přípravu pro 5ti kvalt.
Pak taky nemá, jak mají novější eMka takovej podkovovitej prolis v B sloupku dole u prahu.

Jinak nevím co myslel Pipíšek těma zadníma lemama, ty jsou stejný jako na každém jiném eMku.
06:46:07
11.05.2006
11.05.2006

Palic - zrušená registrace
-> minno: ty tu strechu ale nemas origo :) puvodni jsi ji potunil kotrmelcem....... :)
06:45:06
11.05.2006
11.05.2006

Palic - zrušená registrace
-> Athlonek: tak to nevim asi jen mezytypy, kde se do mkovy kastle dala snekova naprava.... (proste tam flakly co meli po ruce)......
22:58:14
10.05.2006
10.05.2006

qwert
Taky se přidám se svojí troškou. Rok 83, podvozek užovka, kastle užovka, ale s plastovýma nárazníkama a blinkrama v nich, zadní lampy M ( nejsou to ty ´´ žehličky ´´ ). Motor 120, řízení šnek. Takhle to sjelo z linky

21:58:38
10.05.2006
10.05.2006

minno
-> Palic: ja mam emko a zlaby na streche nemam po celej dlzke strechy. cim to?
ze by menena strecha z uze?



21:41:56
10.05.2006
10.05.2006

Pavel P..
-> Hurdis: divný , mám 4 škodovky a dvě by měli mít děravou podlahu ale nemaj.. kde se asi stala chyba?


21:32:52
10.05.2006
10.05.2006

Athlonek
-> Hurdis:

21:31:26
10.05.2006
10.05.2006

Hurdis
-> Athlonek: dneska každá druhá

20:38:54
10.05.2006
10.05.2006

Athlonek
-> Palic: Hele která škodovka mela díry v podlaze jak na šneka tak i na hřeben?
20:29:46
10.05.2006
10.05.2006

Palic - zrušená registrace
takze v tomto roce byly mezitypy, pokud se mrknes na predni napravu a budes mit snek tak je to prvni mko ae v tomhle roce uz by mela mit hreben a siroky napravy, dalsi misto kde to muzes poznat jestli je to uza nebo emko je strecha, uzovka nema zlabek na strese od zacatu kaste do konce, kdezto emko jo, pak je jeste znakem tunel (viz, je mozne namotovat 5Q prevodvku - ve foru najdete enbo na pande jak poznat jestli jde nebo nejde).....pak je jeste znakem vicko nadrze, bud je utopeny v kastli nebo neni (utopeny je u emka).......
vic me zatim nenapada.. :)
vic me zatim nenapada.. :)
20:21:05
10.05.2006
10.05.2006

Honza M
-> Athlonek: jj přesně tak
20:08:53
10.05.2006
10.05.2006

Athlonek
-> Athlonek: Nebo si to pletu?
20:07:50
10.05.2006
10.05.2006

Athlonek
-> Majkl: Taky se to pozná podle uložení rezervy. U užovek se vyndava jinak než u Mka vyndanim pod přednim čelem.
20:02:40
10.05.2006
10.05.2006

Athlonek
-> charon: Ja mam psaný v TP typ 742.12 - M II
20:02:29
10.05.2006
10.05.2006

Majkl
-> charon: je to emko a to ze nema diry v prednim cele je u tehlech prvnich emek normalni a blinkry v blatniku chybet muzou ty se nedavali fakt jen na uplne prvni emka.. mas normalne emko, ktery se mimojine pozna podle zadnich lemu a vepredu podle blinkru vedle svetel
19:52:50
10.05.2006
10.05.2006

charon
Jezis omlouvam se za umisteny do spatny rubriky, ja jsem se trochu prekliknul.
19:50:21
10.05.2006
10.05.2006

charon
Vzdycka kdyz se s kamosem sejdem u myho klumprcajku, tak se v debate dostanem na jedni a to samy tema. Ze mam auto slepec a nebo uzkou. Podle technicaku je to r.v. 1984 (bohuzel i model 1984). Vim ze to auto nebylo nikdy bourany tak, aby se menila kastle nebo casti karoserie, vsecko bylo puvodni. On tvrdi, ze mam uzkou 105tku, protoze mam predni celo jeste bez der na chlazeni brzd a mel jsem jeste ty ovalny svetla (ty uz nejsou - 20 let stary paraboly svitily min nez vubec i s novejma zarovkama) A taky mi tvrdi, ze bych nemel mit bocni blinkry na blatnikach - ale blatniky jsou taky puvodni a bocni blinkry na nich jsou. Ja mu vzdycky tvrdim, ze mam skodovku model M I, tak je to napsany v technicaku a on ze mam uzkou skodovku. Takze, dokazal by nas nekdo rozsoudit? Jen pro uplnost auto bylo koupeno 10.7.1984, expedovany z Boleslavi bylo 24.6.1984.