skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
emko nebo fávo?
22:58:19
17.03.2006
17.03.2006

minno
-> Labros: no musim ta poopravit, so skodovicou sa az tak hodne nejazdi, sice casto, ale rocne to aj tak vychadza len na nejakych 7000... no a zhnita nie je mozno preto, ze sa hrdzi nenechava priestor na realizaciu, na jar sa vzdy pekne zatiera :-)
13:42:51
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Labros:
Logan či Megane, toť otázka
já bych si dal taky to médium
Logan či Megane, toť otázka
já bych si dal taky to médium

13:34:42
17.03.2006
17.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Ten stojí mnoho drachem, velbloudů, drahokamů a hedvábných šátečků. Když to bude vojetý, tak to bude levnější a když to bude vojetý málo, tak já už si to pak vojedu.
Chtěl bych niečo kol roka 1998, 1999 a vejš.

Chtěl bych niečo kol roka 1998, 1999 a vejš.
13:10:51
17.03.2006
17.03.2006

Labros
-> Jirik: Buď věrný svému Loganu a nepokukuj po žádných Meganech

12:57:13
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Jirik: Ne to opravdu ne to co mě proslavilo si hodlám ponechat
---
Já bych se taky někam uchýlil s mladou paní, nebo slečnou, to už by bylo jedno
Být tebou tak se poohlížím po něčem dospělejším, třeba 406sedan, Vectra sedan, Astra sedan, můžeš je mít i s 1.6, který jezdí velice solidně a pěkně. Oply znám hodně dobře a třeba jejich dízly jsou super, tak jak třeba 1.6 16V ecotec 101koní jede kopec nekopec

---
Já bych se taky někam uchýlil s mladou paní, nebo slečnou, to už by bylo jedno

Být tebou tak se poohlížím po něčem dospělejším, třeba 406sedan, Vectra sedan, Astra sedan, můžeš je mít i s 1.6, který jezdí velice solidně a pěkně. Oply znám hodně dobře a třeba jejich dízly jsou super, tak jak třeba 1.6 16V ecotec 101koní jede kopec nekopec
12:50:50
17.03.2006
17.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Jaké překvapení ? Necháš se předělat na ženu ? 
---
Jinak Tuňáka si nechám, páč na něm dodělám ještě zadní nápravu a nějaké drobnosti.
Možná zase přečalouním, tu haubnu musím udělat, ale prostě už jen nezásadní věci. Mám už na něm skoro všechno hotové a tak si to nechám. A pak se budu věnovat hlavně bydlení, abysme se měli kam uchýlit s mladou paní....no...
Už mi to tam leží ladem docela dlouho a tak bych rád poskočil kupředu. A 2nd kár budu potřebovat zcela jistě, i když to bude mít 3 vrátka, tak mi to nevadí, páč děcka ještě musí chvíli počkat.
Já nevím, Megane, Astra, prostě něco gut a aby to už i trochu jelo. Stejnak to bude i v 1.6 až dvoulitru žrát míň jak Šáde nebo Fávo.
Krom toho Astra i Coupé Megane má velmi slušnej zavazadelník...

---
Jinak Tuňáka si nechám, páč na něm dodělám ještě zadní nápravu a nějaké drobnosti.
Možná zase přečalouním, tu haubnu musím udělat, ale prostě už jen nezásadní věci. Mám už na něm skoro všechno hotové a tak si to nechám. A pak se budu věnovat hlavně bydlení, abysme se měli kam uchýlit s mladou paní....no...

Já nevím, Megane, Astra, prostě něco gut a aby to už i trochu jelo. Stejnak to bude i v 1.6 až dvoulitru žrát míň jak Šáde nebo Fávo.
Krom toho Astra i Coupé Megane má velmi slušnej zavazadelník...
12:39:37
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Jirik: Jinak meganík je pěkněj a ve žlutý farbě je nájs
12:38:34
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Jirik: VěťjěF mi taky říká, že su piča, tak mu taky řeknu, že je to dámský přirození a je, tož sranda musí býť i kdyby na chleba nezblilo.
Já jsem se rozhodnul jít jinou cestou, jako seknd kár mi stačí nějaký chrochtadlo s co nejnižší spotřebou, taky zrovna nemusím sponzorovat nějaký šejky :-)))
No a další věc, to je pšekvapeníííí
Já jsem se rozhodnul jít jinou cestou, jako seknd kár mi stačí nějaký chrochtadlo s co nejnižší spotřebou, taky zrovna nemusím sponzorovat nějaký šejky :-)))
No a další věc, to je pšekvapeníííí
12:35:01
17.03.2006
17.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Podle Větve a Majkla jsem piča, ale to je jedno. 
Jinak bych chtěl mít taky třeba Fáva jako je v tom odkazu, to joooo. Nebo stejnou Feldu.
A nebo takhle do extrému dotaženýho Tuňáka, tím myslím jen vzducháč a 9x16 s vytaženejma blatníkama a 4x kokotoučema a tak. Bez těch bakelitů.
Ale prostě se to všechno vyvíjí jinejma směrama.
Taky jsem teď pokukoval po Renaultu Megane Coupé 1.6 (92 ps) z roku 1998.
To by mi pro nějaké to ježdění jako second kár stačilo.

Jinak bych chtěl mít taky třeba Fáva jako je v tom odkazu, to joooo. Nebo stejnou Feldu.
A nebo takhle do extrému dotaženýho Tuňáka, tím myslím jen vzducháč a 9x16 s vytaženejma blatníkama a 4x kokotoučema a tak. Bez těch bakelitů.
Ale prostě se to všechno vyvíjí jinejma směrama.
Taky jsem teď pokukoval po Renaultu Megane Coupé 1.6 (92 ps) z roku 1998.

To by mi pro nějaké to ježdění jako second kár stačilo.
12:09:40
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Labros: myslím že stáhnu půlky a budu mlčet.
Když to bude napsané rozumě a né, že škodovka je best a Favorit je sračka, tak to beru, jenže většinou to tak není.
Jako jirik to napsal slušně, s pár věcma u něj nesouhlasím, ale hlavu mu za to neurvu, stejně je to sviňa
Když to bude napsané rozumě a né, že škodovka je best a Favorit je sračka, tak to beru, jenže většinou to tak není.
Jako jirik to napsal slušně, s pár věcma u něj nesouhlasím, ale hlavu mu za to neurvu, stejně je to sviňa

12:03:18
17.03.2006
17.03.2006

Labros
-> kirri: Vždycky mi připadá, že když někdo zkritizuje něco ohledně favorita, tak hned napíšeš, že tvůj to tak nemá.
11:58:52
17.03.2006
17.03.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Labros: A nebo žádnou
11:58:32
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Labros: ale já to tak vůbec neberu
11:57:16
17.03.2006
17.03.2006

Labros
-> Jirik: Ten favorit, to bude mít adaptivní podvozek s regulovatelnou světlo výškou. Normálně horem vytahuje pružinu a operativně ji mění za jinou - kratší nebo delší.
11:55:17
17.03.2006
17.03.2006

Labros
-> Jirik: ale ten piškotek a pac to je taky klasika

11:54:54
17.03.2006
17.03.2006

Labros
-> Jirik: Náš pejsek si teda takhle přidřepne, když chce udělat něco jinýho.
11:50:42
17.03.2006
17.03.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
Ty vole to je snizovani a vy tady snizujete jen o takove kousicky a vidite takhle se to dela

11:49:16
17.03.2006
17.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Pavel P.: Takhle si sedá náš pejsek, když čeká piškůtek, ale umí dát ještě pac. 

11:40:22
17.03.2006
17.03.2006

Pavel P..
-> Jirik: kdo ví, třeba něco kradl a bylo to těžký a ten papírovej favorit to nevydržel a sednul si



11:38:22
17.03.2006
17.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Pavel P.: Kůrovec zatnul drápek. 

11:28:34
17.03.2006
17.03.2006

Pavel P..
-> Jirik: taky vim o jednom fávu s takhle sníženym podvozkem...

11:27:39
17.03.2006
17.03.2006

Jirik - zrušená registrace
Systém snižování a zvyšování podvozka.
11:27:10
17.03.2006
17.03.2006

Jirik - zrušená registrace
Tohle je teda hujda, ale je libo lourajdr ? 

10:31:01
17.03.2006
17.03.2006

Labros
-> kirri: Nesmíš to brát osobně, tu kritiku favoritů, to že spousta jich je zhnilejch neznamená, že ti nevěříme, že tvoje je bez koroze. Je to asi jako u škodovek kus od kusu, stejně tak minnova škodovka je taky hodně zachovalá a přitom taky hodně jezdí, i v zimě. Moje byla garážovaná 15 let a měla shnilý oba prahy a zadní lemy. Pořád tvrdim, že fávo má proti škodovce jednu obrovskou výhodu, a to je rozložení hmotnosti, všechno ostatní včetně koroze je tak nějak srovnatelný a případně předělatelný. Kdybych dneska znovu začínal upravovat auto, tak by to bylo buď fávo, nebo ještě něco novějšího, protože škodovku mám už v podstatě prolezlou a už to není takový vzrůšo, jako na začátku.
08:18:26
17.03.2006
17.03.2006

Peca
-> maajkee:

23:13:18
16.03.2006
16.03.2006
maajkee
hmm, takový fávo mít nikdy nebudu, musel do toho narvat nehorázný prachy, tím samozřejmě nechci říct , že není šikovnej. akorát co se mě nelíbí jsou ty palubovky z felicie do fáva, co s tím kurňa všichni maj?
mě se teda daleko víc líbí ta favoriťácká, je taková mnohem osobitější, ta z felície mě příjde tak německy studená
mimochodem už jsem na dobor rozhodnutej že si ponechám škundu :) opatřím jí 120gls motorem, 5 kvaltem a až prodám fávo budu jí vylepšovat a vylepšovat a.......
Díky všem za názory


mimochodem už jsem na dobor rozhodnutej že si ponechám škundu :) opatřím jí 120gls motorem, 5 kvaltem a až prodám fávo budu jí vylepšovat a vylepšovat a.......
Díky všem za názory
22:57:49
16.03.2006
16.03.2006

kirri
-> Jirik: je to o pocitu, tohle je prostě web o jedné řadě nebo takhle, o pohonu vzadu a tak diskuze tohoto typu zde nemají význam, je to vidětz různých příspěvků.
Ten Favorit je pěknej, taky jsem ho viděl na živo, ale trochu jiná liga
Ten Favorit je pěknej, taky jsem ho viděl na živo, ale trochu jiná liga
22:53:41
16.03.2006
16.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Ono je to v podstatě tak, že to stojí za hovno obojí, ale jak potom vidíš něco takového jako jsem dával níže ten odkaz, tak bys chtěl mít zrovna to a udělat mu konkurenci

22:06:53
16.03.2006
16.03.2006

kirri
-> Jirik: když to napíšeš takhle tak je to v pohodě

22:02:58
16.03.2006
16.03.2006

Jirik - zrušená registrace
Mě by to bylo stejně u prdele, když bych si onehdá místo Tuňáka koupil Fáva, tak bych tunil Fáva a byl bych zrovna tak spokojenej.
Vím co mají obě auta za mouchy, ale neznamená to vyloženě, že bych je haněl. Je je třeba na vsjo upozornit.
Vím co mají obě auta za mouchy, ale neznamená to vyloženě, že bych je haněl. Je je třeba na vsjo upozornit.
21:27:50
16.03.2006
16.03.2006

Max
to modrý fávo znám...akorát jsem neviděl ty fotky se vzduchovým podvozkem....
A kola měl předtim lepší....
A kola měl předtim lepší....

21:09:57
16.03.2006
16.03.2006

Max
-> Jirik: jojo....tohle fávo je podlě mě hodně povedený.....
Jinak se zadníma lemama je to boj. Je to dáno konstrukčně,povrchovou úpravou a taky spojením vnějšího a vnitřního lemu...v neposlední řadě provozováním a pečováním o auto.
felicii už jsem dělal dost a viděl jsem na prach schnilý 94 ale i 97...na druhou stranu,když jsme testovali tlumiče,přijel tam chlapík s favoritem (92) a bal jak když vyjede z fabriky. fakt sem čuměl...
Jinak se zadníma lemama je to boj. Je to dáno konstrukčně,povrchovou úpravou a taky spojením vnějšího a vnitřního lemu...v neposlední řadě provozováním a pečováním o auto.
felicii už jsem dělal dost a viděl jsem na prach schnilý 94 ale i 97...na druhou stranu,když jsme testovali tlumiče,přijel tam chlapík s favoritem (92) a bal jak když vyjede z fabriky. fakt sem čuměl...

20:55:21
16.03.2006
16.03.2006

sep
-> Jirik: :tyhle detail fotky jsem ještě neviděl,no klobouk dolů,pěkná práce...
20:46:14
16.03.2006
16.03.2006

Jirik - zrušená registrace
A co totok ? Kritiky si nevšímejte, jsou to piče.
Ale podle mě je to krása. Viděl jsem několikráte na vlastní kuky.
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
Ale podle mě je to krása. Viděl jsem několikráte na vlastní kuky.

www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
20:43:21
16.03.2006
16.03.2006

sep
-> minno: :ten blatník,tam je to dost nedomyšlené místo u té feldy long,už jsem to u pár aut řešil a je to docela hloupě udělané,ale jelikož je to škodovka tak se to dá jednoduše vyřešit a to napořád.....pokud jde o 5té dveře,kdo byl zvyklý z dob MBček se starat,tomu nehnijí:-),pravda je že u auta z přelomu tisíciletí by člověk asi čekal víc....
20:28:31
16.03.2006
16.03.2006

Rapid135
motor 742.136,uhlova kyvadlova naprava s 5q 3,9 4pistky a schadynka je k nezaplaceni . asi tak jak pise Jirik
20:26:58
16.03.2006
16.03.2006

kirri
-> Jirik: raděj na to ser, ok? Nebo napiš něco pěkného tou tvou mluvou, kterou tu každého dostaneš
20:15:18
16.03.2006
16.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Vysvětli nám ten pojem prosím polopaticky, nebo jsi tento obrat slyšel někde v televizním vysílání ?
20:04:48
16.03.2006
16.03.2006

kirri
Tak všeobecně mě tady baví jak lidi hodnotěj Favority, hlavně tady na webu. Někteří maj asi vážnej problém se seberealizací

20:03:21
16.03.2006
16.03.2006

kirri
-> minno: je mi to jedno, klidně si dej větší detail, ten kdo není slepej vidí, že je to zrezlé na sračky

20:01:15
16.03.2006
16.03.2006

Jirik - zrušená registrace
V podstatě to co jsem popsal u kámošova Fáva + obecně, tak tam je třeba se podívat vždycky a není to všechno. Mám Fáva docela prolezlého a vím kam se podívat, kde poklepat a vzít si při koupi sebou magnet taky neškodí.
Jinak mám naježděno dost se Škodnejma až po Octavii II.
Jinak mám naježděno dost se Škodnejma až po Octavii II.
19:56:34
16.03.2006
16.03.2006

Jirik - zrušená registrace
A po montáži třeba 120kového a lepšího (136) motoru a pětikvaltu je i ta Škodárna super.
19:55:14
16.03.2006
16.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> minno / a pan nerozhodný: Tata prodával 120ku rok 1987 po deseti letech a v roce 1997 koupil Feldu 1.3 MPi (zelená světlá POLO).
Ta 120ka byla jak nová, stávala venku cca z 80ti procent a jezdila i v zimě. Jen se vždycky umyla od soli. Leštila se jen před dovolenou, lak byl ve výborném stavu, páč byl schovanej pod prachem
. Stav výbornej a prodal ji v tom roce 1997 za 45 000,- kč. Měla najeto kolem 87 000 km.
Felda má teď najeto cca 50 000 km a je garážovaná, jezdí v zimě to ano, ale je o ní pečováno. Jinak přes týden parkuje v teplých centrálních garážích.
Zadní lemy začaly velmi pěkně kvést, zadní páté dveře mají pár ťopek zatím jen pod lakem.
Jinak je netknutá.
----
Ono kvetení těch lemů je hlavně způsobeno jejich piča tvarem. Jen si to vezměte, Opel Kadett, Favorit, Felicie, Opel Astra a řada dalších aut.
Všechny mají podobný tvar lemu, který se oklepe od kamínků a pak je to jen dílem pár měsíců, kdy koroze zatne drápek. Jak se to jednou okysličí, páč koroze reaguje se vzduchem a stačí jí malinkej neviditelnej ťupík poškozeného laku, tak to jde ráz na ráz.
---
Kamarád má Favorita 1993 Silver Lajna.
Když ho před 4ma rokama koupil, byl relativně OK.
Teď tam vylezlo všechno mrtě hodně.
Stává venku. Rezavé jsou části kde se šroubují blatníky, zadní lemy, nahlodané prahy, choulostivé místo u pantů kapoty zatím odolává, přední blatníky ve špičkách u předních světlometů, orezlé jsou samotné ty děrované výztuhy od podběhů k domku pružiny / tlumiče, včetně svárů.
Zadní páté dveře jsou už vyměněné. Byly tak vyhnilé pod gumou okna, že tam byly podélné díry (z vnitřní strany vozu). Minulou zimu se korozí a mrazem při stání přes noc ty vrata asi nějak skřížily a prasklo zadní okno na pavučinu z malých kostiček, drželo to jen vyhřívání okna pohromadě.
Zadní vrata s oknem a lakem (stř. metalíza) stály 14 000,- v Autu CB.
Hnijou na tom hrany dveří, pertly dveří kolem jejich kostry a dokonce dveře vprostřed plochy.
Péče byla zcela zbytečná, nešlo to zastavit.
Pořizovací cena byla 74 000,-.
Nezlobte se na mě, ale tohle vám 120ka z let 1984 - 1988 neudělá. A když se něco začne dít, tak se to dá podchytit, protože je to vidět a nebo se to dá odhalit. Odchází hodně sloupky s podběhovou částí u předních dveří. Hodně Favů vypadá napohled skvěle, do té doby, než se do něj dloubne, pak se většinou dělají odpředu dozadu.
Kvůli trpějícím podběhům hodně často začne dirkama téct do prahů.
Je špatně vyřešený odtok vody z misek pružin, ty často vyreznou a pružina se propadne. Už jsem viděl i propadlý celý tlumič i z pružinou, kdy urezl celý domek v karoserii.
Po vstupu do koncernu se zlepšila antikor. ochrana, ale nic výrazného.
Rokům výroby do 1992 bych se rozhodně vyhnul.
Z vyvaření lemů za pár korun se může stát 10 - 15 000,- investice. Je to auto vhodné hlavně jako levnější pracant na dožití.
Škodovka nemůže nabídnout služby a prostor jako Fávo, ale naproti tomu je v ní asi víc srdce a emocí. Je to taková radost, ne auto na hlavní ježdění. Favo je prostě už trošičku na druhé straně břehu, kde jsou auta na ježdění a v podstatě se to dá nazvat přerodem značky Škoda do nového věku.
Jízdní vlastnosti má Favo solidní, je trochu tvrdší zadek a nepříjemné jsou náklony v zatáčkách, které podědila i Felicie a špičkové jízdní vlastnosti u malých aut nabídla až Fabie.
I když je to dnes už taky starší vozík, pořád je co se týče jízdních vlastností v tomto segmentu na špici. Tyhle náklony většinou u Škodovky nezažijete ani v sérii.
Menší úprava podvozku u Škodovky taky nestojí majlant a zásadně změní kvality chování auta.
Při montáži širších gum jsou to zážitky k nezaplacení a jízdními vlastnostmi předeženete i o generace mladší auta, byť za cenu ztráty komfortu. Každý vždycky tvrdil, že Škodovka v sérii je kočár, který má výborný komfort pružení.
Teď je jen na tobě, pro co se rozhodneš.
Celková GO karoserie tě bude stát zhruba stejně na Fávu, jako ne Škodárně. Na tej to bude možná o něco levnější.
Ta 120ka byla jak nová, stávala venku cca z 80ti procent a jezdila i v zimě. Jen se vždycky umyla od soli. Leštila se jen před dovolenou, lak byl ve výborném stavu, páč byl schovanej pod prachem

Felda má teď najeto cca 50 000 km a je garážovaná, jezdí v zimě to ano, ale je o ní pečováno. Jinak přes týden parkuje v teplých centrálních garážích.
Zadní lemy začaly velmi pěkně kvést, zadní páté dveře mají pár ťopek zatím jen pod lakem.
Jinak je netknutá.
----
Ono kvetení těch lemů je hlavně způsobeno jejich piča tvarem. Jen si to vezměte, Opel Kadett, Favorit, Felicie, Opel Astra a řada dalších aut.
Všechny mají podobný tvar lemu, který se oklepe od kamínků a pak je to jen dílem pár měsíců, kdy koroze zatne drápek. Jak se to jednou okysličí, páč koroze reaguje se vzduchem a stačí jí malinkej neviditelnej ťupík poškozeného laku, tak to jde ráz na ráz.
---
Kamarád má Favorita 1993 Silver Lajna.
Když ho před 4ma rokama koupil, byl relativně OK.
Teď tam vylezlo všechno mrtě hodně.
Stává venku. Rezavé jsou části kde se šroubují blatníky, zadní lemy, nahlodané prahy, choulostivé místo u pantů kapoty zatím odolává, přední blatníky ve špičkách u předních světlometů, orezlé jsou samotné ty děrované výztuhy od podběhů k domku pružiny / tlumiče, včetně svárů.
Zadní páté dveře jsou už vyměněné. Byly tak vyhnilé pod gumou okna, že tam byly podélné díry (z vnitřní strany vozu). Minulou zimu se korozí a mrazem při stání přes noc ty vrata asi nějak skřížily a prasklo zadní okno na pavučinu z malých kostiček, drželo to jen vyhřívání okna pohromadě.
Zadní vrata s oknem a lakem (stř. metalíza) stály 14 000,- v Autu CB.
Hnijou na tom hrany dveří, pertly dveří kolem jejich kostry a dokonce dveře vprostřed plochy.
Péče byla zcela zbytečná, nešlo to zastavit.
Pořizovací cena byla 74 000,-.
Nezlobte se na mě, ale tohle vám 120ka z let 1984 - 1988 neudělá. A když se něco začne dít, tak se to dá podchytit, protože je to vidět a nebo se to dá odhalit. Odchází hodně sloupky s podběhovou částí u předních dveří. Hodně Favů vypadá napohled skvěle, do té doby, než se do něj dloubne, pak se většinou dělají odpředu dozadu.
Kvůli trpějícím podběhům hodně často začne dirkama téct do prahů.
Je špatně vyřešený odtok vody z misek pružin, ty často vyreznou a pružina se propadne. Už jsem viděl i propadlý celý tlumič i z pružinou, kdy urezl celý domek v karoserii.
Po vstupu do koncernu se zlepšila antikor. ochrana, ale nic výrazného.
Rokům výroby do 1992 bych se rozhodně vyhnul.
Z vyvaření lemů za pár korun se může stát 10 - 15 000,- investice. Je to auto vhodné hlavně jako levnější pracant na dožití.
Škodovka nemůže nabídnout služby a prostor jako Fávo, ale naproti tomu je v ní asi víc srdce a emocí. Je to taková radost, ne auto na hlavní ježdění. Favo je prostě už trošičku na druhé straně břehu, kde jsou auta na ježdění a v podstatě se to dá nazvat přerodem značky Škoda do nového věku.
Jízdní vlastnosti má Favo solidní, je trochu tvrdší zadek a nepříjemné jsou náklony v zatáčkách, které podědila i Felicie a špičkové jízdní vlastnosti u malých aut nabídla až Fabie.
I když je to dnes už taky starší vozík, pořád je co se týče jízdních vlastností v tomto segmentu na špici. Tyhle náklony většinou u Škodovky nezažijete ani v sérii.
Menší úprava podvozku u Škodovky taky nestojí majlant a zásadně změní kvality chování auta.
Při montáži širších gum jsou to zážitky k nezaplacení a jízdními vlastnostmi předeženete i o generace mladší auta, byť za cenu ztráty komfortu. Každý vždycky tvrdil, že Škodovka v sérii je kočár, který má výborný komfort pružení.
Teď je jen na tobě, pro co se rozhodneš.
Celková GO karoserie tě bude stát zhruba stejně na Fávu, jako ne Škodárně. Na tej to bude možná o něco levnější.
19:23:49
16.03.2006
16.03.2006

minno
detail
19:23:26
16.03.2006
16.03.2006

minno
-> Johny Death: no mozne je vsetko, ale nemyslim si to, ta felda bola zhnita cela, aj z predu, na fotke to bohuzial nevidno. a kukni si detail toho zadku. tato felda nie je sama, mne sa dokonca zda, ze tie piate dvere byvaju horsie na feldach ako na favach.
-> kirri: neviem ani ja co ti viac povedat :-) su to mlade auta a vyrobene uz v dobe, kedy si myslim ze by uz auto nemalo zhnit za taky kratky cas (myslim feldy). Stare komunisticke skodovky budiz, to je ina kategoria...a su to uz starcekovia.
-> kirri: neviem ani ja co ti viac povedat :-) su to mlade auta a vyrobene uz v dobe, kedy si myslim ze by uz auto nemalo zhnit za taky kratky cas (myslim feldy). Stare komunisticke skodovky budiz, to je ina kategoria...a su to uz starcekovia.
12:13:45
16.03.2006
16.03.2006

Johny Death
-> minno: bych řek že to bylo prasklý na prdel a npak opravený z dílu už narezlejch byt novejch. a pak jen prelakovany sprejem :)
11:19:55
16.03.2006
16.03.2006

kirri
-> VeTëV: uznávám to co jsem neuznal a neuznávám to co jsem uznal. Mám asi divnej případ auta, teda i kolega, je to zvláštní, pravda bude tam někde venku
11:15:20
16.03.2006
16.03.2006

VeTeV
-> kirri: ne sam uznej ze favo a jejich koroze je strasna vec....nevim proc, ale jako pro kozu na travu je super, na chato odvezt veci super - proste delnik bomba
09:47:40
16.03.2006
16.03.2006

kirri
-> minno: co ti mám na to říct.......
08:55:49
16.03.2006
16.03.2006

Peca
Mam 12OL, pak 136 Rapida a obcas se svezu v kamosove Favu. Pokud vahas co si vybrat, podle me nejlepsi je kompromis ve forme rady 742.135/136 Motoricky shodny jako Favo karb, pokud si poladis vlecku i predni napravu tak to sedi velmi pekne, hydraulicky ovládaná spojka, 4-písty co brzdí, ND za par penez a pohon na zadek, co te radi do tridy s BMW, Mercedesem nebo Porsche ...
