emko nebo fávo?

prohledat
97 příspěvků (zobrazeno 51 až 97) od 14.03.2006 do 17.03.2006, založil/a maajkee
řadit dle data
22:08:12
15.03.2006
minno
-> kirri: "hele" auto s rokom vyroby min. 1998 nemoze byt zhnite za taky kratky cas na sracky...
nezalezi na tom ze je to pracovne auto...
21:51:00
15.03.2006
kirri
-> minno: hele, je zavádějící porovnávat "pracovní" auto
21:41:51
15.03.2006
Honza M
-> minno: to ještě nic není 1 Kolem tej lišty na 5dveřích jsem viděl víc koroze
20:13:25
15.03.2006
minno
nechapem ako to moze tak hnit.
a na tomto sa vozia pani zo Slovenskej televizie :)
zvětšit emko nebo fávo? - obrázek od minno vložen 15.03.2006 20:13:25
19:32:20
15.03.2006
Max
tak samozřejmě je o dost o údržbě...ale je známá věc,že fačko schnije...dříve nebo pozdějc. Každý :-) možná měli spoustu vylepšení,ale stejně tam měli dost věcí blbě vyřešenejch. Třeba kdyby nedávali ten jakejsi "molitan" k zadním lemům,tak by tak nehnily
18:41:28
15.03.2006
kirri
no jo kluci stahuju půlky a už mlčím, nemá to význam6
18:05:34
15.03.2006
Labros
-> VeTëV: první fáčka možná hnijou hůř na blaťácích, ale zas jim nehnijou 5.dveře, narozdíl od těch 540-nebo kolikrát vylepšenejch
18:04:51
15.03.2006
Labros
-> kirri: Teoreticky by to tak mělo být, ale prakticky když se kouknu po ulicích, tak je to přesně naopak.. Nebo se o ty fáčka majitelé míň starají, nebo jezdí víc v zimě, nebo nevím... Prakticky když se projdu v Brně kolem bloku, tak napočítám tolik fávo-vraků, že mi asi ani prsty na rukou nestačí.
17:30:59
15.03.2006
VeTeV
-> kirri: cece nevim porc ale i total hujdy skochtle nejsou tak naprach jako facka kor ta prvni ...

ale jak rikam ja proti facku nic nemam - je to super stroj an blbnuti 3
16:08:19
15.03.2006
maajkee
no právě že to fávo má celkem prohnilý prahy a myslím že lemy na tom taky nejsou valně, kdežto škodovka je v tohle směra téměř bez koroze. už jsem se asi rozhod pro škundu :) dám tam 120ku gls, 5kvalt a bude 6
16:00:43
15.03.2006
kirri
-> VeTëV: Já mám třeba v chytré knížce napsáno, že Favorit má o několik procent (teď přesně nevím o koli) míň složitých záhybů plechů (nebo jak to říct) -> že by to teoreticky nemělo tak reznout, teoreticky, osobně si myslím a i vidím, že tyhle 2 stroje jsou na tom v zimě úplně stejně, i když ty zase dáš smeč,že má Favorit tenký plechy, má, no a?1
15:58:12
15.03.2006
kirri
-> Bruno: 3 107 105 tak to si mě teď zlepšil náladu
-> VeTëV: jasněěě, tvůj názor na Fáčko každej zná, ale takhle to brát nemůžeš4
15:47:39
15.03.2006
VeTeV
tak favo je uzasnej stroj na blbnuti - ale sezere ti to par zim nahadry :_)
120 no tak leda s5ti kvaltem, jinak je to na pytel jako na jezdeni je 4ka silena :-(

nevim osobne mam radsi radu 742, ale jak bylo receno kazdej ma jinej metr2
10:07:11
15.03.2006
Bruno
No je fakt ze do fáčka se víc vejde, na to je lepší, ale kam se hrabe v zimě na starý škodovky. Já třeba často se stodvácou vyjedu víc než známej se Subaru Justy. Je teda fakt že nevim co na tom má za gumy.
23:02:55
14.03.2006
Max
-> Jirik: 105ku nebudu nijak haniti,páč moje první škodovka byla 105ka a ten motor jel líp než většina 120cítek kterejma sem jezdil. Ale samozřejmě máš pravdu....
Jen pro doplnění...jeslit ten favorit neni uplně sežranej,asi bych si nechal fačko. Jestli máš karbecmtim líp. Měl sem BMM 40Kw...a nic moc. Když už,tak jedině 50KW. Karbec jede oproti slabšímu BMM určitě lépe
22:15:38
14.03.2006
Rapid135
u me zvitezil rapidek. sice ho musim tyrat kazdodenni cestou do prace,ale o to vic pak se o neho staram(uz aby ta zima skoncila). favorita sem ridil nekolikrat a moc dobrej dojem na me neudelal. nejcastejc to byl 135 BMM a ,muj rapidek si s nim pohraje kde bude chtit a kdy bude chtit at rovinka ci zatacky. toto muj nazor1
21:35:52
14.03.2006
maajkee
6
21:23:22
14.03.2006
maajkee
nechci to jako užitkový vozidlo, já mám tu svojí 105ku strašně rád a když jí řídím cejtím nohem víc vzrušení než když řídím fávo
20:22:21
14.03.2006
Fifa
-> maajkee: na normální ježdění si nech určitě fávo. 120 se jako uzitkovy vozidlo vubec nevyplati
18:56:08
14.03.2006
fazola
no na favo se dá líp dát jiný liťák a líp třeba laďák a motor je v základu lepší spolu s podvozkem (proti 105ce). ale nějaké úpravy na podvozku by stejně proběhly, protože je to "kačena" vysoká. ale praktičtější na hudbu a prostě tak celkově :-)
18:44:38
14.03.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Max: To ju, ale ve 105ce bych pak vyměnil motor za silnější, dal 5q, jinak se v tom nedá mnoho cestovati.
18:07:10
14.03.2006
Max
-> maajkee: no asi jsem si to dobře nepřečetl...pochopil jsem že váháš při koupi... (promiň) Pak bych si jednoznačně nechal auto,který je v lepším technickém stavu. 4
15:23:39
14.03.2006
Jirik - zrušená registrace
-> maajkee: Tak se podívej tady do aut a porovnej Fakíry a Šádovky, u čeho se ti budou víc líbit úpravy a nápady a pak se třeba rozhoduj dál. 4
15:21:20
14.03.2006
maajkee
ještě jednou píšu, že vlastním obě auta, akorát se rozhoduju který prodat, obě neuživím 10 se svojí 105kou jsem jezdil asi 2 roky, s fávem teď asi 4 měsíce. co se týče jízdních vlastností je pro mě jednoznačně lepší fávo, ale ta moje škodověnka to je holt láska 6 jen jsem chtěl vědět názory na věc, někoho jinýho kdo má zkušenosti s oběma autama. díky všem a klidně dál piště, stále jsem na vážkách 6
14:41:21
14.03.2006
Shadow
myslím že člověk si to musí rozhodnout sám a takový a získávat takové rozdíly mezi emkem a fávem je docela velký rozdíl vzhledem k vývoji. Kdyby si chtěl srovnávat 105 a 125 tak to je jiná ale to co chceš ty jsou úplně rozlišná auta takže záleží na vkusu a financemi a prostě co tě dřív padne do oka
14:25:52
14.03.2006
Labros
-> Hurdis: Řeknu ti to takhle, aby se předešlo dezinformacím, ve fávu 93 se může vrtat stejně jako 89. Některý věci jsou tam jinačí, jako třeba že na zadním kole když chce sundat buben tak na starým sundá jen buben a na novějším musí sundat celý náboj, ale opravdu mezi tím fávem s karbem a se stříkačkou není takovej rozdíl, aby se v jednom mohl vrtat a v druhým ne.4
14:25:14
14.03.2006
Labros
-> kirri: dobře řečeno
14:23:50
14.03.2006
kirri
-> maajkee: kup co chceš, je to stejně z bláta do louže.

Teď vážně, někdo říká, že škodovky řady 742 jsou prostě lepší. Já mám v práci kolegu co vlastnil 1000MB/MBG, 100, 105l (užovku), 125L (eMko) a teď má Favorita 89, je to už starší pán a hodně už s těmahle autama zažil a co jsem od něj slyšel je, že právě Favorit mu vyhovuje nejvíc, ber to tak, že on to má na ježdění.
Svůj názor říkat nebudu, nebyl by nestranný a na to jsou tu jiní odborníci
13:58:43
14.03.2006
Hurdis
jinak abych předešel dohadům, odpovídal jsem na dotaz o zkušenostech a napsal svůj čistě subjektivní názor, prostě už bych do žádné 742 nešel (s vyjímkou krásně zachovalého Rapida, který by ale stejně stál v garáži a "dřelo" by fávo)
- možnosti oprav a úprav by byly na jiné téma a určitě by se k tomu vyjádřili povolanější
13:53:14
14.03.2006
Hurdis
-> Labros: tak to myšleno nebylo, asi jsem to nenapsal nejlíp
13:52:18
14.03.2006
Labros
Zase se tu objevuje mýtus, že se nejde vrtat v autě (nebo motoru?), co má na sobě vstřikování..
13:49:53
14.03.2006
Hurdis
střídavě jezdím s eMkem, Fa karb i BMM a Fe MPi a podle mě zcela jasná volba, v případě auta na běžný ježdění jednoznačně Fávo a pokud možno stříkací, pokud ti jde o kultivovanost, jestli se v tom chceš vrtat tak karb, nebo si ještě pošetři a ber MPi4
12:35:13
14.03.2006
Max
no škodovej 742.*** sem měl několik... a pro srovnání fačko jsem taky vlastnil.
Abych se nemusel rozepisovat a opakovat,myslím že Labros to naspal dosti výstižně 4
Muj názor je (přesto že poslední škodivku prochází rekonstrukcí a bude na bežný provoz) že škodovkuna normální ježdění bych už nechtěl. maximálně z toho udělat auto pro radost,pro hezký víkendy,na tuning...říkejte tomu jak chcete.
Fačko je podle m z hlediska praktičnosti,trochu i bezpečnosti líp a subjektivně v něm mám troch lepší pocit.Samozřejmě podmínkou je,aby to auto nebylo schnilý na prach...to platí u obou...
12:20:32
14.03.2006
Labros
-> maajkee: tak samozřejmě každej má jinej vkus a proti vkusu žádnej dišputát 4
spousta lidí se ale snaží rvát palubku z feldy do fáčka nebo dokonce do škodovky řady 742...
11:54:27
14.03.2006
maajkee
no já mám momentálně obě dvě auta a nemůžu se rozhodnou který prodat a vylepšovat za ty prachy to druhý.K srdci je mi blíž to eMko, ptoože je to moje první auta, jezdil jsem s ním dva roky, zažil s ním spoustu srandy, spustu dlouhých výletu atd.,ale co mě na něm štve je malej zavazadlovej prostor (hraju v kapele, mam dva obrovsky basovy boxy a do 105ky je prostě nenarvu, do fáva v poho. taky mě štve že emko má ten přední kufr jak krabici od bot, takže bezpečnost nulová, né že by na tom byl fávek o moc líp, ale přeci jenom trochu je. zase je fakt že fávo hodně hnije,105ku je mnohem starší (rok 84 a fávo 92) a je shnilá minimálně. tak fakt pořád nevim :)

PS: někdo tady říkal že fávo má hnusnou palubovku, to mě teda příjde pěkná, krásně hranatý český tvary :) líbí se mi daleko víc než ta z felicie, o fábie ani nemluvím, z tý mě je na blití 6
11:22:56
14.03.2006
Shadow
jednoduchá odpověd: Jdi za hlasem svýho srdce
11:06:11
14.03.2006
Labros
-> Mishoooo: 3
10:42:11
14.03.2006
Mishoooo
-> Labros: No ale do 120-ky sa daval manual lebo tam sluzi zaroven ako nitro 3
10:15:49
14.03.2006
Labros
Haha 1 Vsichni pisou, ze ve favu je lepsi ze je tam automaticky sytic, ale kazdej co vidi na mym motoru LEKR, tak se me pta, jestli si tam nechci dat normalni karbec 1
10:14:57
14.03.2006
Labros
-> maajkee: Ve favu mas hlavne lepsi pocit tezkyho predku. Tohle jediny je pro cloveka jezdici skodovkou s motorem vzadu k nezaplaceni. Jinak je to zhruba to samy. Je to trochu zivejsi, ale stejne hlucny, ma to trochu jinej zvuk v necem prijemnejsi v necem neprijemnejsi. Trochu lip se do fava nastupuje a ty zakladni sedacky jsou o trosku lepsi nez zakladni stodvacitkovy a daj se nastavovat ve vetsim rozsahu, ale je to podobny. Palubka ve favu je hnusna, tapeciry hnusny, ale je trochu lepsi pristup k pedalum a k radici pace. Podvozek na favu se vic naklani, ale proti stodvacitkovymu pohodlneji pruzi a lip sedi. Brzdy brdi lip, nez na stodvacitce, ale hur, nez na stotricitce. Spojka jde mackat lip nez na 120, kdyz je favo novy, a hur, kdyz je stary. Topeni se rychleji ohreji a ventilator lip fuci, ma tri polohy (ale kdyz v nem cvrlika tak si tam tu 3.rychlost stejne nedas ;) Tahla topeni jdou stejne ztuha a jsou stejne blby. Svetla se pousti pres divny knofliky. Spolehlivost soucastek je priblizne stejna, ale na favu vydrzi dyl motor, spojka, chlazeni bez udrzby. Driv odejde vyfuk. Favo rychleji shnije.
Pro normalni jezdeni ale doporucuju kvuli praktictejsimu kufru a tezkymu predku favo. Na upravy doporucuju oboji, ale na 120 toho muzes vylepsit podle me vic. Jako veterana doporucuju to, co se ti vic libi
10:04:17
14.03.2006
Mishoooo
No mam oboje... teda teraz uz rapid a Fa.. jazdim s obomi a musim uznat ze facko je praktickejsie..., je male , priestrane, a nalozis don cokolvek... zadny stierac, auto sitic, predny nahon, to su take malickosti co zlepsuju zivot hlavne zaciatocnivy...
M-ko je oproti favu velke, z vnutra male, volant mas skoro ako so servom, ale moc tam nenalozis... a take muchy ako mrznuce zamky, stierac bez ciklovaca... to su veci ktore zavisia len od teba.. lebo tie muchy M-ka si spravnou starostlivostou vies odstranit...
Aby som to zhrnul... favo je vlmmo vdacne auto... ked ho das vyvarit a ma dobry motor viac ti k zivotu nechyba...
M-ko je skor lacnejsi variant s par muchami a jednoznacne menej pristrane a pri tom vetsie.. tak si vyber...1 By som sa skor rozhodol podla technickeho stavu auta...4
09:59:44
14.03.2006
Martin2705
Měl jsem oboje (105 84 a favo 89) a je to podle mýho na normální ježdění neporovnatelný. Fávo je lepší z hlediska provozu, má např. automatickej sytič, 5ti kvalt, sklopný sedačky kam dáš velký věci atd. škodovka je ale srdečnější, fávo je už takovej spotřebák, kdyžto škodovka má duši3. Ale jestli ti jde o přibližovadlo tak u mě fávo jasná volba
09:07:39
14.03.2006
p.b.
No rapid nebo 130 s favo motorem je podle mě lepší než favo, ale pokčej až přijdou faválisti, ty ti to objasní...2
09:00:47
14.03.2006
kliste
-> maajkee: pokud eMko, tak nejlip s favomotorem a vleckou, 5Q a 4 pistky, pokud mozno to favo legal nebo origo, skloubis tim vyhody obou vozu.....4 i s eMkem se daji najezdit stovky tisic km, ale 5tikanal s litinou hlavou pro to nema zrovna velke predpoklady
07:27:42
14.03.2006
Gryzly
spíš napiš na co to chceš. jestli na lítačku do práce, pro rodinu, nebo na tuning.
Ale sehnat nezrezlý fáčko karbec je asi jen sen. poslední dobou jsem jich viděl několik a všechny mrdky maximální. Si říkám že ty špatný škodovky už všechny zrezly a zustali akorát ty lepší. A u fáček jsou ještě i ty špatný a předražený. Já koupil před 14ti dny Formana stříkačku, motor i kastle měněná v roce 1996, na tachometru 212 000km a rezlej je taky.
07:24:06
14.03.2006
minno
zalezi od tvojich osobnych potrieb, kazde je dobre na nieco ine :)
00:38:15
14.03.2006
maajkee
Zajímali by mě Vaše názory na tyto dvě auta, klady a zápory, zkušenosti atd. 6
Extreme Tyres