Na kolik stupňů topíte / rychlost ohřevu

prohledat
54 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.11.2005 do 16.10.2006, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
11:29:12
16.10.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Čokin: koukni na kohout 4 zkus ho otevrit rukou, treba mas vyskocenej drat ovladani na konci bovdenu4
18:34:53
15.10.2006
Čokin
-> King: Auto stálo rok na dílně.
14:59:22
15.10.2006
King
-> Čokin: Tomu malinko nerozumím4 Přece větrák topení se normálně používá celoročně, tak jaký pak "po dlouhý době"4
17:34:41
13.10.2006
Gryzly
kdybych si na todle vzpomněl v červnu když jsem měl spotřebáka rozdělanýho tak bych to tam nabastlil, ale ted se mi to rozdělávat nechce.
16:38:26
13.10.2006
Honza M
-> FORM: po roce 1
16:02:15
13.10.2006
Čokin
Tak jsem si po dlouhé době pustil topení a nestačil se divit.Jel jsem ve dvě ráno do práce a po pěti minutách mi větrák topení vyhodil pojistku a pak jsem zjistil že to vubec nechce topit trubky k topení jsou úplně horké ale vubec to netopí jen to udržuje teplotu nad nulou budu to muset celé rozdělat.Celou cestu jsem ku....voval
13:40:05
13.10.2006
FORM - zlomená ojnice
-> M-toy: bezva nápad
07:56:13
22.11.2005
stresman
-> M-toy: chcem len malicko vyzvedat. to druhe kurenie mas a akeho auta. pises ze ma to aj ventilator. ten ventilator ovladas jak cez ten prepinac co prepina ventolator prveho topenia. a co nato poistky.
22:52:18
08.11.2005
minno
-> M-toy: super!
18:08:49
08.11.2005
M-toy
18:08:13
08.11.2005
M-toy
18:04:15
08.11.2005
M-toy
Tak jsem to nějak vyfotil. Je to jen pro inspiraci, záleží, jaký si seženete topení. Hlavně se musí vejít pod tu sedačku a musí tam zůstat rezerva, aby vám ji někdo nerozsedl.
zvětšit Na kolik stupňů topíte / rychlost ohřevu - obrázek od M-toy vložen 08.11.2005 18:04:15
18:50:34
07.11.2005
M-toy
No jo jenomže origoš topení topí i náporem vzduchu. Tohle máš pod sedačkou, takže to vůbec není poznat. Ono je to hlavně v zimě lepší, že to nesaje studenej vzduch z venku, ale ohřívá pořád ten co je v kabině. Jinak nevidím problém, tam strčit ventil, místa je tam dost, některý topení ho mají přímo na sobě. Já jsem ho tam nedával, protože vím, že je tam zbytečnej.
23:43:13
05.11.2005
PeterP136
S tym neprerusovanim v lete neviem neviem. Mne ked sa uplne neuzatvaral kohut na kureni tak aj pri uzavretom vstupe vzduchu d kurenia bolo v aute ako v saune. Od hadic v tuneli sa tunel nahrial tak ze sytic a tyc radicky palili prsty. Keby som nemal auto vylozene mirelonom, tak bude horuci aj koberec nad tunelom.
18:36:01
05.11.2005
M-toy
No nechce se mi vytahovat sedačka, ale nějak to zítra zkusím. Je to i venťákem, vodu v létě nepřerušuju, jenom nepouštím ten ventilátor.
11:16:29
05.11.2005
Pavel P@nkáč
-> M-toy: zajímavej nápad, a jak máš udělaný ovládání? to máš i z vrtulkou? udělej foto prosím! taky bych do něčeho takovýho možná šel ale rychle než začne kosa
20:24:47
04.11.2005
M-toy
No normálně přeříznu hadice pod sedačkou spolujezdce, (musí se vystřihnout kousek tunelu, aby je bylo kam vytáhnout) dám tam 2 T-kusy na rozdvojení vody a pustím to do druhýho topení, který mám pod sedačkou spolujezdce. Jak říkám, topí to skoro hned, protože ta voda není hnaná až nahoru do orig topení, ale jde krásně tím přídavným. Samozřejmě topí i orig, možná o něco později, ale když už máš v autě 20 stupňů, tak je ti to jedno. Mám taky daleko dřív odmlžený okna atd.
18:58:19
04.11.2005
Kalibán123 - zrušená registrace
M-toy: To by mě taky zajímalo co to jako má být.
18:43:49
04.11.2005
King
2 M-toy: A to je jako co?
18:39:49
04.11.2005
M-toy
No divím se, že nikdo nemáte v autě přídavný topení. My škodováci tady v okolí ho tam máme snad všichni. Topí to ještě dřív, než se ručička dostane za první bod. Tj cca po 500 metrech. Za 2 kilometry mám v autě tak 25 stupňů.
11:10:00
04.11.2005
Jirik - zrušená registrace
-> jezefčík Lábroš: On je minno občas mimo, ale zde jak vidno, byl velmi pozorný. 1

A nějakou tu korrekturru, radu či tatínkovské pohlazení si od nás kamarádů zasloužíš... 3
10:37:44
04.11.2005
Labros
-> minno: ó děkuji za korekci 1
23:37:53
03.11.2005
King
Jenom k ty demontazi vetraku - staci povolit zespoda 4 matky kterejma drzi radiator a popustit ho o par cm dolu, pak povolit 3 plusovy srouby na vetraku (od kufru) a stylem jezek v kleci se vetrak vynda......
20:37:47
03.11.2005
Pavel P@nkáč
já jen tak 10-15 ale zatím mam ten studenější termostat tak uvidím co to udělá až tam bude 88stupňovej teď tak 18 po 15-ti najetejch kilákách v sedm ráno
20:24:12
03.11.2005
PeterP136
Ja urychlujem zohriatie ako motora tak kurenia nemrzkou pomere 1:1 s destilkou. Ako skodovka tak espero kuria a su aspon na podal budiku ohriate uz po 2km viacmenej po meste (ono je to skor nieco ako obchvat mesta).
20:05:47
03.11.2005
sep
-> minno: :bod pro toho vnimaveho mladika z oravy.-)
19:59:49
03.11.2005
minno
-> Labros: si nepozorný1 Vojta pisal o ucpavani mriezok na kapote , t.j. prichodu vzduchu do topenia, nie o ucpavani masky na chladici vpredu1
19:19:45
03.11.2005
pyroman
jj kontorla topení před zimou je důležitá....mě to loňskou zimu topilo jenom samotíží, a v půli prosince sem to dal do kupy a to potom bylo jiný ježdění
18:37:21
03.11.2005
Bobesh
Bez demontáže těžko8 buďto budeš barbar a vystřihneš ten krycí vzpěrnej plech nad ventilátorem v korytě anebo sundáš vrapované hadice na výdechy,vemeš golu s dlouhym nástavkem ořech 11 a povolíš těleso topení 4 šrouby pod palubkou zespoda koryta a předtim ještě kryt + hadice do tunelu aby ti šlo dolu,vodu ani ovládání topení sundavat nemusíš,stačí ho popustit dolu cotodá a k motoru se s trochou šikovnosti dostaneš,drží 3 samořezkama ve víku,kabely samozřejmě odpoj a dál pak uvidíš jak na tom motůrek je...1
18:35:30
03.11.2005
Honza M
-> Kočislav: To nejde. Leda že bys vysekl ten kus plechu nad ním. Ale to je prasečina. Dá se celé topení vyndat bez odpojení hadic. Sám jsem to tak nedávno dělal. Ale z mě neznámého důvodu ted začal mírně prosakovat kohout. Což mě pěkně sere 8 8
18:23:11
03.11.2005
Kočislav
Jojo, moje Běluška by určitě taky hezky topila, ale to by musel fungovat ventilátorek. Nechce se točit. Při zapnutí mírně pohasnou kontrolky, tzn. proud do něho jde, ale větráček se netočí. Ještě jsem se na to nedíval a hlavně se mi mioc nechce vyndavat to těleso topení. Máte někdo zkušenosti s tím, jak větráček účinně rozhýbat?
18:21:14
03.11.2005
Fantozzi
taky jsem dával filc pod nasávací mřížky na kufru. Páč když jsem jel tak proudilo moc vzduchu a neorál se tak pekne, jak když to bylo trošku přiškrcený tím filcem. A taky to nejlíp topilo, kdyý jsem trosku pootevřel okynko
17:29:35
03.11.2005
King
Ja se priznam, ze topeni davam na plnej kotel uz od startu, protoze minuta usetrena na ohrati motoru na provozni teplotu, mi nestoji za vesteni dopravni situace pred autem skrze zamrzly sklo4 Priklad - pri -15C staci aby voda mela teplotu kolem nuly a uz proud vzduchu "ohratej" radiatorem symbolicky rozmrazuje.....no mozna jsem to prehnal, ale proste kdysi davno me ono "delayed" zapnuti topeni a naslene zamlzeni okna v hundrtce stalo par tkc2
16:43:56
03.11.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Hurdis: Já ti dám šeříka. 3 3 3
16:35:57
03.11.2005
Hurdis
Šeříkuž se na to chystám, sehnal jsem prima štětku a koupil uhlí1 1
16:28:23
03.11.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Hudrys: A nepotřebuje to vymést komín, když ti to hulí tak, že se ti mlží vokna ? 3
16:13:51
03.11.2005
Hurdis
na topení si nemůžu stěžovat a to jsem na něj za dobu co jsem rozšířil řady hrdých majitelů škody 742 nemusel ani šáhnout, v zimě vlezu do auta v péřovce na druhý křižovatce zapnu topení, shodím bundu a pohoda, topí jak Petry1akorát pak nic nevidím přes zamlžený skla 2
13:48:17
03.11.2005
Labros
-> Jirik: ale když necháš puštěný topení a jenom uzavřeš přívod vzduchu k němu, tak se stejně musí ohřát všechna mrazivá voda v topicím okruhu a že jí není málo.

Vyhřívání sání musím mít zapojené už z principu...
13:35:10
03.11.2005
Jirik - zrušená registrace
Ale taky pouštím převážně topení až když má motor tak 70 stupňů, nebo uzavírám ten průchod vzduchu a to je pak hodně podobný.

Máte zapojený to vyhřejvaný sání ?

Já ju a jsem s ním spokojený, jak v létě, kdy necítím žádný problém, tak teď.
13:33:58
03.11.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Ono kolikrát stačí pouze uzavřít průchod vzduchu do radiátoru. (Levá páčka)
12:51:34
03.11.2005
Labros
-> Vici: Já mluvil o chlazení, ne o topení. To byla reakce na to ucpávání mřížky před chladičem. Taky že jsem říkal že topení pouštim až když se motor zahřeje.
12:50:25
03.11.2005
Labros
-> Vici: A řekl někdo že ne? 4
12:41:06
03.11.2005
Vici
pokud mate topeni porad naplno tak se samozrejme motor ohriva o neco pomaleji. protoze tepelna energie z vody se preda do vzduchu pres topeni. cili topeni je samozrejme jakysi maly chladic. takze pokud je zima a pod startu jedes s ezavrenym topenim, tak by se mel motor ohrat rychleji
12:31:34
03.11.2005
Labros
-> Vojta: Tak ti nefunguje termostat. Než se motor ohřeje, nemá vůbec kolovat voda v chladicím okruhu.
12:30:23
03.11.2005
Vojta - zrušená registrace
-> honzam: ZKus uvidis:) rychlejc se mi to ohreje...
12:10:37
03.11.2005
Bagrr
-> Jirik: Tak abych nezmrznul:o)) No a teplo mam v autě asitak během 3km...
12:02:10
03.11.2005
Honza M
-> Labros: Vždyt tím se zabrání jenom vzduchu do ventilátoru. Stejně to podle mě vliv mít nemůže 6
11:36:52
03.11.2005
Labros
-> honzam: Lip to pak prej topí 4 Rychlost ohřevu to ale samozřejmě neovlivňuje, pokud mu funguje termostat.
11:35:40
03.11.2005
Labros
Já si zapínám topení až když teplota vyleze na cca.80 stupňů, abych nezpomaloval ohřívání motoru. Což je v tomhle počasí tak po těch 2-3km.

S rychlostí, s jakou se zahřeje tatíkova nová Oktávka, se to ale nedá srovnat. Tuhle jsem s ní vyjížděl z garáže, a když jsem byl venku, měla na teploměru 60 stupínků.

Já teda vyhřívám ještě sytič, takže se mi to ohřívá ještě o něco dýl.
11:32:05
03.11.2005
Honza M
-> Vojta: A tím ucpáním zlepšíš co?
Extreme Tyres