Chcete otravit zastance felicii - ctete

prohledat
129 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 08.09.2005 do 13.09.2005, založil/a Nojmis
řadit dle data
10:48:17
09.09.2005
Simi
-> COL: urcite, to bude dalsi z duvodu... ostatne, to jsou veci, ktere zna kazdy druhy "cesky" jawa-motorkar :-)
10:42:42
09.09.2005
Labros
-> kirri: ani nevis jakou rikas pravdu... to co jsme videli v Ziline se nevidi snad ani na silnicich na Divokym Zapade... fak jsem nechapal a mel jsem docela strach.
10:25:36
09.09.2005
Radůz
akurát to má nevýhodu že vzhledem k tomu že ten motor skoro nebezdí tak už jsem za posledních 20 tis dával dvoje brzdový destičky.
10:22:36
09.09.2005
COL
Ta volnobezka bude ve wartasu taky kvuli tomu, ze pri brzdeni motorem se do motoru nedostava dost smesi, ktera mimo jine ten motor maze, plus pak ten zminenej prisernej beh nezatizenyho 2t motoru....
10:09:41
09.09.2005
kirri
-> Labros: Zilina1 tam se da tez jezdit prasacky2
10:05:37
09.09.2005
Simi
-> Labros: rekord meho wartasa (toho, co ho ma ted raduz) byl na trase rk-olomouc, kdy jsme jeli za 5.4l... ale to ridil tatik a cilem bylo vyzkouset, za kolik nejmene se s tim da jet... byla to jizda kolem 70, maximalni vyuzivani valivost atd atp... proste jizda na hovno... kdyz jsem s nim jeli do nemecka (jela se normalni jizda), tak jsme jeli na tu trasu za 5.9
10:00:25
09.09.2005
Labros
-> Radůz: no ma to lepsi spotrebu, protoze kdyz s fabkou jezdis trochu prasacky, tak se s kombinovanou spotrebou pod 7 nedostanes. Tedka jsme jeli ze Slovenska, ridil kamos docela prasacky a jeli jsme to za 7 a to jediny mesto pres ktery jsme vlastne jeli byla Zilina.
Stejne nechapu jak muze ta volnobezka tolik usetrit, pokud nejezdis jak priposranej, coz pises ze nejezdis. Kdyz tim chces vyrazne usetrit oproti strikacce, musis na tu volnobezku najezdit mnohem vic, nez na strikacce v rezimu brzdeni motorem. No fakt bych to chtel nekdy vyzkouset.
09:48:54
09.09.2005
Radůz
-> Lábroš :-)): no nema to lepší spotřebu to píšeš špatně ale jezdí to levnějc díky tomu že do toho neleju normal benal ju?
09:47:03
09.09.2005
Radůz
-> Labros: jo wono dyž se naučíš využívat volnoběžku tak se s tim dá celkem za slušnej peníz jezdit.
09:33:16
09.09.2005
kirri
-> King2: a waran v kombajnu to je malej obyvak52
09:31:48
09.09.2005
Labros
-> Radůz: No tak to teda ma opravdu lepsi spotrebu nez fabky se vstrikovanim a meli by se k tomu vratit... Pan znalec mel pravdu!
09:30:24
09.09.2005
Labros
-> Simi: no s tou volnobezkou jsem reagoval na to, ze jsi psal, ze to spori palivo...
-> Radůz: Privez ho na nejakej sraz!! 105
09:23:49
09.09.2005
King
Nejvic unesenej z jednoho deduly, co ma warana f kombajnu a f elpege :) To je bomba, davkovani oleje automaticky pomoci cerpadylka ze zasobni nadobky. Kdyz to zazehne, kona se sice atomovej hrib, ale takovej relativne vonavej4 Jina vec je ze s tim kazdou chvili nekoho naboura a vecne neco vyklepava :)
09:17:00
09.09.2005
Radůz
a vubec SIMI má pravdu jelikoz jeho warana vlastnim já. Na tu 4 ku se s tim v poho dá 120 ject a teda že by to dělalo kravál? no nevim. Jezdim s ním ted´ každej mesíc cca 2-3 tis km.
a spotřeba já se vejdu do 7 l a to mě SIMI zná a ví jak někdy jezdim.

Jo a dalsí věc mě stojí litr paliva 18 Kč a wo to to je hehe :-)
Souhlasím s tím, že pokud tam naleju techničák, tak to je puch jak vod ropuch:-)

Aaaale tudle mě švihlo:-) a nalil se do něj modry oktany a teda že by smrděl??? vubec, vono taky asi záleží jakej volej tam leješ. poněvač M2t teda nic moc .
HAWK
09:14:58
09.09.2005
Simi
-> King2: souhlasim, ale nevidim to jako duvod pro hodnoceni daneho vozu... stejne jako skodovek jezdi drtva vetsina schnilejch krapu...
09:10:56
09.09.2005
King
2 Simi: Ja jsem sice nemel tu cest se waranem povozit, nicmene ti vsechno recene verim. Problem je v tom, ze ve stavu v jakym si mel ty, je uz jenom kazdej desatej. A tech par kousku co jezdej po silnici jsou proste dymovnice tristnich jizdnich vlastnosti pilotovany ruznejma "strejcema" 4
08:24:04
09.09.2005
Simi
-> Labros: Je videt, ze jsi wartasem asi opravdu nikdy nejel :-) volnobezka je vec trochu slozitejsi a ma vetsi dopad, nez jsi popisoval. V prvni rade je tam proto, ze jak znamo, dvoutaktni motory nemaji zrovna kdovijak kultivovany chod pri brzdeni motorem (to zna kazdy z klasickejch starejch jawek). Wartas diky vetsi kompresi brzdi motorem opravdu seredne cuka, kucka, proste je to skoro nepouzitelny. Proto se mu zacala delat volnobezka. Zjednodusene receno vypina spojku. Ma to tedy i tu nespornou vyhodu, ze muzes v klidu radit bez pouzivani spojkoveho pedalu, muzes si v klidu podradit uz pekne pred zatackou, aniz bys v ni brzdil motorem a pak jenom proste v pulce zatacky seslapnes plyn...

Wartasem bych te rad svezl, ale bohuzel uz pres rok ho nemam...
08:11:57
09.09.2005
Nojmis
-> minno: ne rika se udelane3 3 3 3 3
21:08:34
08.09.2005
minno
-> kuko: hovori sa aj zrobene, ale len urobene je spravne :-) detail
20:35:22
08.09.2005
kuko
-> minno:
hovori sa UROBENE, nie zrobene4
20:21:05
08.09.2005
minno
bože, to je idiot. článok o felicii som tiež čítal už dávnejšie, ale keď som to teraz prečítal, mal som dosť...píše o felde ako o tom najhoršom aute na svete, ktoré je veľmi nebezpečné a nedá sa s ním normálne jazdiť.1 1 každé auto má určité muchy, lepšie povedané veci, ktoré by nám vyhovovali byť zrobené ináč.
nemá význam to komentovať.
19:22:42
08.09.2005
kirri
-> Labros: Váš Labros Rýpal1
19:20:43
08.09.2005
Labros
Co mu takhle napsat dopis? Má tam mail. Navrhuji tento text:
Pane znalec,
velice mě zaujal Váš erudovaný článek o Škodě Felicia (pavlat-znalec.cz/osobni/a uto.html zejména pak část o řazení, cituji: "...Felicie z roku 1995 s chvějící se řadící pákou umístěnou přímo na převodovce na podlaze...." Mohl byste mi, prosím, přiblížit, jak je náhon přenášen z motoru, umístěného vpředu napříč, do převodovky umístěné mezi řidičem a spolujezdcem, odkud je dále veden zpět dopředu do diferenciálu umístěného mezi koly? Předem děkuji.
Váš...

Můžete doplňovat!
19:13:31
08.09.2005
Labros
to řazení přímo na převodovce je dobrá věc, to jsem si předtím nevšimnul 1 (pan znalec možná jezdíval spartakem) Možná teda, že mu to neumějí v tom autorizovaném servisu spravit proto, že převodovku pořád hledají pod řadicí pákou!47
19:13:25
08.09.2005
kirri
ze to ctete, na me je to dost dlouhy:)

Ne ted jako popravde, uz z prvnich vet je jasne ze pan je veliky "machr" a ze stare skoly, ted sei asi vozi prdel v nejakem zahranicnim 5 litru kterej nespomaluje do kopce a neni hlucnej1 kolo?3
19:01:37
08.09.2005
Vici
nebo jak tam ten blb pise ze tim kombikem ve skodovce vyresili nedostatek mista proti predeslemu modelu. jako by skoncila vyroba kratkych felicii protoze mely maly kufr a zacali delat jen kombiky. ten dotycny ani nema poneti o tom jak moc je blby... a est ema potrebu ty voloviny sdelovat zbytku sveta
18:40:09
08.09.2005
Honza M
-> U-Geen: Ale tu felicii sedan jsem ještě nikdy neviděl... To bude asi nějakej vzácnej model ne? 1
18:33:28
08.09.2005
Honza M
-> Labros: A to jste nevěděli že felicie má řadící páku přímo na převodovce na podlaze? A dokonce to neumějí seřídit ani v servisu 3
18:29:13
08.09.2005
Labros
-> Simi: Podle mě ta volnoběžka není v dnešní době stříkaček až tak převratnej vynález. Využil bych ji asi jen v situaci, kdy třeba vidím zdálky červenou, kde budu muset zastavit a vím, že tam ta červená vydrží (což většinou nevím.) Nebo kdy mám času habaděj a nevadí mi dojet pomaličku až k místu, kde budu muset hodně zpomalit třeba na křižovatce. Jinak je podle mě lepší vstřikování, kdy při brždění motorem má nulovou spotřebu, a to využiju častěji, než výše zmíněné případy. A nenutí mě to dojíždět někam setrvačností třicítkou.
18:26:50
08.09.2005
PeterP136
-> King2: S tym rejdom mi ani nespominaj :). Ked som testoval na skodovke pregumickovany brzdovy valec, takmer som vletel do odparkovanej 1203, pretoze rozmaznany z espera som cakal, ze mi skodovka po zatoceni volantu zatoci tam kam chcem, lenze on sa zrazu volant zasekol o dorazy na hlave zvislaku a bolo po srande :). Felda 11,5m, skodivka 10,5m? a espero 5,2m :). Tym nechcem povedat ze espero je najlepsie auto na svete, ale pri cene okolo 100tSk ma myslim lepsie uzitkove parametre nez favo, forman alebo felicia. :)
18:02:14
08.09.2005
Samantus
hlavne ma v domene "znalec" a pise: tohle sem dal do servisu, tohle je neopravitelny, auta jezdi beznou rychlosti 180-200, precet sem par radku a zavrel to pac to nema smysl cist.
15:59:08
08.09.2005
Vici
strasny magor... a pan kania by si s nim mohl podat ruce, ve kterych maji asi oba nasrane a proto nedokazou ridit feldu 3
15:45:05
08.09.2005
Labros
-> King2: Pokracovani: Na felde se musi menit manzety na poloosach. Feldu jsem zboril pri rychlosti 150 coz by se moji 105ce nestalo ;)
15:31:49
08.09.2005
King
2 Baghira: Ze bych si taky konecne udelal nejaky www stranky? :) Uz me napadla prvni recenze: "porovnani S105 a Feldy1.3MPi"....&quo t;Felda me zklamala, protoze ma mensi rejd, nez jeji predpredchudkyne, sila potrebna k ovladani volantu felicie je nelidska v porovnani se starickym stoprdem. Do kufru feldy se nevejde ani slozeny kocarek "golfove hole" - narozdil od shade ajnhudertfinf. U S105ky mi nikdy nezrezly 5. dvere......"1 ....'sem ale znalec!1
15:27:25
08.09.2005
Labros
Ono je tam vic perlicek, treba "je výrazně preferován ze strany státu, což přináší nižší pořizovací cenu (ovšem na úkor kvality, viz. níže), nižší cenu oprav a náhradních dílů" - pokud vim stat uz nema ve skodovce ani akcii a tak muze tezko ovlivnovat ceny nahradnich dilu - anebo vyrok, ze normalni auta jezdi po dalnici standardni rychlosti 180-200km/h (zrejme mysli Wartase :))
15:20:57
08.09.2005
Baghira
-> U-Geen: Hehe to je pravda, vyloženě znalec. Ale vis co bys mohl...dat k těmhle stránkám taky nějakou hudbu :-).
15:14:27
08.09.2005
U-Geen
zastavil jsem cetbu na prvnim radku a bylo mi vse jasne :-) Felicia sedan.
15:03:51
08.09.2005
Labros
-> Simi: hehe, ty prvni 3 muzu porovnavat, protoze to kolem me bezne jezdi ;) A za komance jsem byl kazde leto v NDR.
Ale i kdyz do toho ridici lejou jak rikas spatny olej, tak i kdyz do toho nalejes ten spravny, tak stejne to bude mit kourivost nekolikaset nebo nekolikatisicinasobne vetsi, nez felda. Protoze ty 2,5% oleje se proste ztratit nemuzou!
Jestli me chces svezt Wartasem, tak milerad ;)
14:04:09
08.09.2005
Simi
-> Milošek: tyhle reci me vzdycky fascinujou :-) Proc by meli vsichni bejt posrany z 1.8T? Mne se ten motor taky nijak zvlast nezamlouval... S tim autem se kuprikladu dalo jen velice obtizne jet podle predpisu a vejit se se spotrebou pod 10 litru vyzadovalo taky silnou vuli...

Ach jo, kluci, jedni usati, kdy pochopite, ze vykon neni vsechno?

Proc by mel byt nekdo idiot, kdyz vychvaluje wartasa? Btw, se me to vcelku dotyka, protoze ja ho vychvaluju taky :-)
13:58:27
08.09.2005
Simi
-> Labros: tak tedy znovu budu opakovat to, co skoro vzdy :-)

1) je to dvoutakt, silene smrdi, coudi a spaluje olej

wartburg nesmrdi a vubec nekouri, pokud je spravne serizenej. To, ze do nej vetsina vidlaku z vesnice leje misto alespon doporucovaneho M2T 1:50 vyjetej prevodak od souseda ze skodovky v pomeru 1:10, to je vec jina. Samozrejme provoz na jakeko-li jine palivo, nez na benzin zvysovalo smrad (i technicak). Porad to ale je zlaty proti blbe serizeny 120tce...

3) spotrebou benzinu je taky felda nekde jinde

ja jsem jezdil kolem 6ti litru. volnobezka ma sve vyhody a zejmena s popisovanym start-stop systemem, ktery sam vypina privod paliva, kdyz motor neni v zaberu byla spotreba skutecne, troufam si tvrdit, nizsi, nez u beznych felicii


4) at mi nikdo nerika, ze cestovani na ctyrku po dalnici s wartasem je hlukove srovnatelne s cestovanim na petku po dalnici s feldou

svez se a uvidis. Ja s tim problemy nemel. Pri cestovnich rychlostech do 130km/h (vcetne) sem si na hlucnost rozhodne nemohl stezovat (kdyz to srovnam se 120tkou tak to uz vubec ne)

5) ostatni vlastnosti nemuzu posoudit, protoze jsem Wartasem bohuzel nikdy nejel.

hehe, jak pak muzes vubec srovnavat ty ostatni 3?


Cimz se dostavam k tvemu poslednimu bodu:
2) felda se mi libi asi 1000x vic

ktery je podle me jedinny podstatny a ospravedlnitelny. Vzhledem k tomu, ze dobreho wartasa sezenes do 20t urcite, bych rekl, ze hlavni argument pro feldu je vzhled... Ano, uznavam, je podstatne hezci, ale komu na tom nezalezi, usetri si porizenim wartasa 70tis a mozna i vic...
13:44:20
08.09.2005
Milošek
to sou sracky:)))
kritizuje 1,8t a vychvaluje vartase to je idiot!!!a pochvaluje si nejaky bombony jako je atos3 3 3
13:15:34
08.09.2005
Labros
-> Simi: Ja teda mluvil hlavne o panu znalci. Uznavam, ze Wartas je velice pohodlne a prakticke auto, ale prece jenom ho nemuzu srovnavat s feldou, hlavne proto, ze:
1) je to dvoutakt, silene smrdi, coudi a spaluje olej
2) felda se mi libi asi 1000x vic
3) spotrebou benzinu je taky felda nekde jinde
4) at mi nikdo nerika, ze cestovani na ctyrku po dalnici s wartasem je hlukove srovnatelne s cestovanim na petku po dalnici s feldou
5) ostatni vlastnosti nemuzu posoudit, protoze jsem Wartasem bohuzel nikdy nejel.
13:04:05
08.09.2005
Bagrr
Ježiš, ty lidi asi neví co je to škoda... Dyť když sednu do feliny nebo škodný, rozhodně se tam cítim líp jak v Nissanu 2,5tdi doublecab, ten je strašlivě stísněnej... A vo těch dílech, taky asi neví co mele, dyť stačí obhlídnout pár vrakovišť:o) Mno a žeby se zahr. auta nesraly, to jako teda nevim no... Např. Fiat tempra 1,6 mněl jí kámoš, nejdřív to odnesli tlumiče, pak se začala kazit elektrika, tak šla z domu, místo toho přivez Toyota starlet 1,3, to samý v bledě modrym... Mno a teď má Nissana almaru... Už se mu posral central... Takže ne že by nebyli zahr auta extra držáky... Golf 4 r.v. 98 odešla vývěva brzd za jízdy, pásy navíjení v háji, nefungovalo osvětlní palubky, to všechno najednou.... Takže tak no.... Škoda simply forever:o)
12:52:58
08.09.2005
Simi
-> Labros: to zase nikdo netvrdil... Ja jenom tvrdim, ze s prihlednutim ke konstrukcnimu stari wartasa a felicie bych od feldy cekal lepsi vysledky. Protoze vetsinu z toho, co felicie nabizi, nabizel wartas uz pred 20 lety. A uvazim-li porizovaci cenu obou vozidel, vychazi mi wartas lepe.
12:50:41
08.09.2005
Bagrr
-> Labros: a vovovo tom to je:o)
12:45:00
08.09.2005
Labros
No jasne, felda je jen na popojizdeni ve meste, zatimco Wartas je hlavne na zavody, litani v levym dalnicnim pruhu a na ekorallye 3
12:44:33
08.09.2005
Nojmis
tak a dalsi poctenicko, nyni uz i o s120, oct, fab, suprB

Mimo jine jen jsem chtel najit neco zajimaveho o historii felicii

www.robertkania.com/stran ky/glosyskoda.htm
12:35:41
08.09.2005
Bagrr
-> Simi: sedr tam je od výroby a je chladič za motorem... Taky to nechápu.... A sedr by byl ideální na škodnou, difuzory 23/25, nucený otvírání druhý klapky no sen každýho tunera1 Ale ňák mi to s nim pak žralo....3 3
12:27:38
08.09.2005
Simi
-> Bagrr: tak to mate nejakych, tusim asi 31 nebo 32kw. Teprve v 85, kdyz se zacal davat naporak dopredu, ubyla vrtule a dostal Sedra, zvedl se vykon na 37,5kw.
12:23:23
08.09.2005
Bagrr
-> Simi: my máme (bohužel už nepojízdnýho) W353W což znamená 4.p. , výkon 43kW(nejsem si jistej), sedr, chladič za motorem, kontak, řazení klasika volantu, chromovaný lištičky okolo oken, sedačky z audiny:o) Mno, jako když bylo auto jen s řidičem, tak to byl fakt marast, ale stačilo do něj naložit to co feliny, a bylo to opravdu někde jinde... Hlavní výhoda warana je v tom, že má rám, takže kastle může bejt jak sejra, a pořád to bude držet1
Extreme Tyres